XXL Nutrition

BigJon's Progressie Log

Bezoekers in dit topic

Je krijgt in ieder geval genoeg komkommer binnen vandaag.
 
Ja hoeveel komkommers is dat :roflol: en waarom?
 
Super fysiek en dan nog junior ook
Gvd
 
Alles gaat volgens plan, we zijn het anders aan het aanpakken tov de vorige wedstrijd ivm laden en water.

Morgen om 13u30 is het het moment van de waarheid. Mijn taak om net op tijd te pieken, love it :D
 
Alles gaat volgens plan, we zijn het anders aan het aanpakken tov de vorige wedstrijd ivm laden en water.

Morgen om 13u30 is het het moment van de waarheid. Mijn taak om net op tijd te pieken, love it :D
komt dik inrode :D
 
D-day:D

Vandaag opgestaan op 88.1kg en zeer tevreden met de shape. Het vocht is dit keer al vele malen beter dan bij de laatste wedstrijd.nu verder laden en hopen dat de timing perfect is. Maar dit komt zeker goed;) even wat foto’s van vanmorgen terwijl ik aan men eerste maaltijd knabbel :cool:

F3B70155-CF4F-48FC-8431-9009B376629F.jpeg 543B7EEE-251F-45E6-8ED3-70A8395BACEE.jpeg
 
Ziet er goed uit, succes :thumbs:
 
Ben benieuwd :D
 
Shit, geen makkelijke line up. Benieuwd naar de uitslag!
 
Een beetje teleurstellende 3de plaats.
Ben toch tevreden met het pakket dat we dit maal hebben gebracht. Wat vele male beter was dan op de jbc. Het vocht was ditmaal zeker niet de falende factor en de physique is zeker Verbeterd. Opzich vrij tevreden over hoe de hele dag verlopen is. Wat de plannen nu zijn? Morgen beginnen met de bulk,een goed jaartje off-season en dan zien wat we met 2x zoveel tijd kunnen doen dan tussen de jbc en de ironman. Kijk er zelf al naar uit. Zal zeker blijven loggen net de titel even aanpassen :D
 
Gefeliciteerd!

Wat wil je nu als titel? Dan pas ik hem aan.
 
Back
Naar boven