XXL Nutrition

Bij welke sporttraining heb jij nou echt het idee van....

curling, polo, korfbal, bowling, golf , cricket, dammen, schaken en natuurlijk dat friese slootjespringen mag ik ook niet vergete, echt een boel saaie sporten.

fierljeppen bedoel je :P

Nordic walking.
Wat ik helemaal verschrikkelijk vind zijn van die "trainingen" op TV, waar een of andere gaylord trainer wat simpele oefeningen (met muziek) doet met achter zich een stel bejaarden met een brutaal overgewicht.

Korfbal:angstig: die trainingen lijken me vreselijk. Daarnaast vind ik het ook een erg lompe naam en erg gay!

curling

Normaal zou ik zeggen korfbal maar daar is het gemengd douchen :D

Ik speel zelf 2jaartjes golf. En vind dat goed meevallen. 1ste keren ben je wel zo stijf als iets. Maar gewoon die wederkerende drang om dat balletje verder te rammen is leuk. Maar ieder z'n ding hé.

bodybuilden.. beetje in je strakke broekje rondhuppelen.. ;):p

Judo, en dan echt een wedstijd van 2 minuten dan ben je pas echt kapot!!

Nordic walking.
Wat ik helemaal verschrikkelijk vind zijn van die "trainingen" op TV, waar een of andere gaylord trainerwat simpele oefeningen (met muziek) doet met achter zich een stel bejaarden met een brutaal overgewicht.

Karl Noten de kinderlokker bedoel je :doggy:

Cricket, nordic walking, wedstrijden bodybuilding...

Badminton en tafeltennis vind ik zeer triest. Vooral als ik zie hoe die Aziatische mannetjes en vrouwtjes als een film die op fastforward staat staan te rammen op zo'n klein balletje.

ik vind denksport zuigen :D

Terug
Naar boven