XXL Nutrition

Bij welke sporttraining heb jij nou echt het idee van....

droogtraining bij zwemmen -> moet echt k*t zijn
1. het is gewoon debiel als je een zwemclub droogtraining ziet doen
2. voor je armen heb je geen weerstand van het water dus het doet zogoed als nix voor je spieren
3. je traind er je ademhaling niet mee

ik heb al lang dit idee erover, & nu iser een topic over :)

gewichtheffen/ krachttraining/ bb'ing --> heb je nou aan grote en sterke spieren???

Alles wat met een bal te maken heeft.

hockey lijkt me echt een k*tsport, de hele tijd met een kromme rug achter zo'n balletje aanrennen.
En al die mafkezen die met die stokken in de lucht lopen te zwaaien. Levensgevaarlijk.
En zo'n bal is ook keihard, je zal hem in je gezicht krijgen....
K*tsport, ook altijd k*t kakker namen in het veld.

+1

darts is wel relaxed :D vissen kan ook wel es leuk zijn als je samen zijt denk ik...ik vind basketball echt enorm gay, alleen die bloesjes al, en ik moet altijd denken aan Zac Efron in die gay film van die school daar...high school musical ofzo

Als ik ooit iets van teamsport zou doen is het wel basketball :P. Wat is dr nou gay aan? Die gasten zijn meestal 2m+ en ze zitten ook constant te fitnissen. Meeste pro bballers zijn best gespierd :').

Mrjah , baseball.... Knoem dat ook niet echt een sport. En schaken, korfbal , darten , etc. Bij sporten moet je afzien :)

dodelijk saaie troep

Soort van paardenrace, maar dan moet je met een soort hamer het paard van de ander raken.

hahaha jij bent echt een held, wat een opmerking :roflol: polo met paarden bedoel je neem ik aan. maar dat is echt nog gayer dan korfbal idd

mijn lijstje met saaie en/of homo sporten

1. korfbal
2. paardgallop of hoe die troep ook heet (ankie van grafbeksven)
3. hockey
4. volleybal
5. handbal

Mijn :gay: lijstje:

1. Curling
2. Darts
3. Denksport
4. Paardrijden

Snelwandelen, bah.

voetbal, vind ik echt niet leuk op school deed ik altijd mee tegen me zin

Paardrijden.

hahaha jij bent echt een held, wat een opmerking :roflol: polo met paarden bedoel je neem ik aan. maar dat is echt nog gayer dan korfbal idd

mijn lijstje met saaie en/of homo sporten

1. korfbal
2. paardgallop of hoe die troep ook heet (ankie van grafbeksven)
3. hockey
4. volleybal
5. handbal

hockey is een grotere topsport dan voetbal.

zowel heren als dames team is wereldkampioen of WK geweest!
:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weet niet hoe het heet en heb daar eigenlijk ook geen behoefte aan om te weten, pic says it all...

Terug
Naar boven