op een enkeling na dan, zoals ik.........

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op een enkeling na dan, zoals ik.........

Tellen esports ook?(das dus computerspelletjes spelen zeg maar voor geld enzo). Die trainingen lijken me ook saai steeds weer hetzelfde spelletje en dezelfde map enzo.
Anders inderdaad korfbal of curling.
respect! ik vind het een even goede prestatie als elke sport, maar zou echt niet mijn ding zijn. Welk spel doe je dan competitief als ik vragen mag?
hockey lijkt me echt een k*tsport, de hele tijd met een kromme rug achter zo'n balletje aanrennen.
En al die mafkezen die met die stokken in de lucht lopen te zwaaien. Levensgevaarlijk.
En zo'n bal is ook keihard, je zal hem in je gezicht krijgen....
K*tsport, ook altijd k*t kakker namen in het veld.
darts is wel relaxedvissen kan ook wel es leuk zijn als je samen zijt denk ik...ik vind basketball echt enorm gay, alleen die bloesjes al, en ik moet altijd denken aan Zac Efron in die gay film van die school daar...high school musical ofzo
. Wat is dr nou gay aan? Die gasten zijn meestal 2m+ en ze zitten ook constant te fitnissen. Meeste pro bballers zijn best gespierd :'). 
Soort van paardenrace, maar dan moet je met een soort hamer het paard van de ander raken.
polo met paarden bedoel je neem ik aan. maar dat is echt nog gayer dan korfbal iddhahaha jij bent echt een held, wat een opmerkingpolo met paarden bedoel je neem ik aan. maar dat is echt nog gayer dan korfbal idd
mijn lijstje met saaie en/of homo sporten
1. korfbal
2. paardgallop of hoe die troep ook heet (ankie van grafbeksven)
3. hockey
4. volleybal
5. handbal

hockey is een grotere topsport dan voetbal.
zowel heren als dames team is wereldkampioen of WK geweest!
![]()