Fitness Seller

bil 2 keer zo dik na injectie??!!!

Heb ik ook, nummer 362, geen last van.

ja idd testo enanth. van gg lotnummer 362

Is niet goed.
Heb dat ook gehad; goed injecteerd, goed ontsmet, gemasseerd enz enz.
Toen ik het inspoot begon het na een half uur al te zwellen en werd steeds erger.
Dacht de eerste keer dat het aan mijzelf lag(te slecht ontsmet of zo), maar toen na de tweede keer ik weer precies hetzelfde effect had, heb ik een topic gepost hierover op internet.(moet je maar even zoeken op mijn naam)
Iemand anders had dezelfde ervaring zoals ik en dat was ook precies hetzelfde product.
Ik zou het laten omruilen door een ander lotnr of GS-materiaal pakken.
Van GS heb ik nooit last van gehad van zulke dingen.

Als het maar niet weer zo'n GG bash topic wordt:rolleyes:

Ik heb iig nergens last van met GG, dus niet zeiken mensen..

Plaats ff een foto. Van je bil bedoel ik dan he

maar die testo van gg is goed ze,veel kracht bijgekregen,alleen in tegenstelling tot de sust van gg heb ik niet zo een geil gevoel overgehouden.en ja die pijn moet je erbij nemen he.NO pain,No gain.;)

Ik had ook last van bult en pijn enzo met TE van GG.
De eerste 2 injecties. Mijn tpoic kun je ook opzoeken. Het ging biede keren na ruim een week weg.
Nu gebruik ik een langere naald en nergens meer last van.
Ik heb trouwens ook nr 362.

Komt ervan als je 3 ml van een ug lab in 1 keer injecteert :D

Zal niet altijd en bij iedereen gebeuren maar ik zou ih vervolg toch maar voor 3 aparte injecties gaan

• Topic Starter Topic Starter
jo mensen ben er weer zwelling was gisternacht helemaal tot aan me knie uitgelopen , heb ff flink aan de ibuprofen gezeten en lekker gerust en het is aanzienlijk teruggezakt kan weer redelijk lopen dus zal wel goed komen;) .. het was idd het lotnr 362 van GG.. maar verder nix om GG op af te zeiken want pak altijd alle gear dat ik gebruik van GG en nooit geen problemen gehad en boek zeer goeie resultaten dus het kan misschien ooit voorkomen dat er een minder potje tussenzit.. verder toch ff bedankt voor de tips die ik hier heb gekregen!! ga weer lekker rustig verder met me bulkkuurtje hou jullie op de hoogte!! thnx:D

Tja dit soort dingen kan je verwachten het gebeurd wel is. Gewoon niet zeiken en zeker niet fabrikanten erbij halen want het kan maar net zijn dat je op het verkeerde plekje injecteert of dat het de ene keer wat minder goed valt. Een abcess heb je ook niet binnen 1dag dat vormt zich na een tijdje. Koorts kan best voorkomen bij pijnlijke injecties, ook niet echt iets om je druk om te maken. Gewoon je tijd uitzitten en niet meer klagen of nooit meer kuren :D

jo mensen ben er weer zwelling was gisternacht helemaal tot aan me knie uitgelopen , heb ff flink aan de ibuprofen gezeten en lekker gerust en het is aanzienlijk teruggezakt kan weer redelijk lopen dus zal wel goed komen;) .. het was idd het lotnr 362 van GG.. maar verder nix om GG op af te zeiken want pak altijd alle gear dat ik gebruik van GG en nooit geen problemen gehad en boek zeer goeie resultaten dus het kan misschien ooit voorkomen dat er een minder potje tussenzit.. verder toch ff bedankt voor de tips die ik hier heb gekregen!! ga weer lekker rustig verder met me bulkkuurtje hou jullie op de hoogte!! thnx:D

Precies!

Succes kerel

362 in tha house!!

Had ook wat pijn in m`n reet maar dat spul werkt zo goed dat ik dat al lang weer vergeten ben!

Kon toen niet lopen van de pijn, en kan nu niet lopen omdat mijn broek te strak zit...:D

kan mischien iets overgedoseert zijn en zo mischien een verkeerde verhouding BA/BB olie geweest zijn waardoor de ester zich sneller kristaliseert in de spier, dat is een allergische reactie van een exogeen spulleke wat t lichaam minder verdraagd, en kan dus zo een beetje pijn of een klein ontstekingkje meebrengen, maar dit zegt totaal niets over de werking van de shizzle.

Hier ook lotnummer 362 en nergens last van gehad. Behalve 1x toen ik een zenuw geraakt hebt maar dat was mijn eigen schuld...

Mijn bil ook weer onwijs dik en ook van de GG,al 4 dagen,vannacht erg slecht geslapen.....me sportleraar zei vanmorgen ga maar even op de massage stoel liggen,en vroeg of ik een verdoving wou:eek: MMMnee doe maar niet,en die begon een partij hard te masseren zeg ik schreeuwde het werkelijk uit !!!!!
dacht bij mezelf als er een ontsteking zit mag je die nooit uit masseren,
maargoed t is een heel stuk minder en voel me er beter bij ook......

Als je een pijnlijke verdikking hebt kan je best antibiotica gaan halen.

Terug
Naar boven