- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.. het was idd het lotnr 362 van GG.. maar verder nix om GG op af te zeiken want pak altijd alle gear dat ik gebruik van GG en nooit geen problemen gehad en boek zeer goeie resultaten dus het kan misschien ooit voorkomen dat er een minder potje tussenzit.. verder toch ff bedankt voor de tips die ik hier heb gekregen!! ga weer lekker rustig verder met me bulkkuurtje hou jullie op de hoogte!! thnx

jo mensen ben er weer zwelling was gisternacht helemaal tot aan me knie uitgelopen , heb ff flink aan de ibuprofen gezeten en lekker gerust en het is aanzienlijk teruggezakt kan weer redelijk lopen dus zal wel goed komen.. het was idd het lotnr 362 van GG.. maar verder nix om GG op af te zeiken want pak altijd alle gear dat ik gebruik van GG en nooit geen problemen gehad en boek zeer goeie resultaten dus het kan misschien ooit voorkomen dat er een minder potje tussenzit.. verder toch ff bedankt voor de tips die ik hier heb gekregen!! ga weer lekker rustig verder met me bulkkuurtje hou jullie op de hoogte!! thnx
![]()
MMMnee doe maar niet,en die begon een partij hard te masseren zeg ik schreeuwde het werkelijk uit !!!!!