Fitness Seller

Billen trainen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
In dat geval wat je zoal doet. Neem aan dat je wel wat vaste oefeningen met bijbehorende sets en reps hanteert?

En hoe zit het met je voeding?

Ik denk dat het probleem nu vooral bij de voeding zit, ik heb geen voedingsschema dus eet nu ook minder goede vergeleken voorheen met een schema. Ik begin nu wel veel meer koolhydraten te eten pasta's kip enz.

Ik denk dat het probleem nu vooral bij de voeding zit, ik heb geen voedingsschema dus eet nu ook minder goede vergeleken voorheen met een schema. Ik begin nu wel veel meer koolhydraten te eten pasta's kip enz.

In eerste instantie maakt het voor bilgroei niet uit of je nou 300kcal aan brood of aan kipfilet eet. Je groeit door een kcal-overschot.

Zoek eens je onderhoudsbehoefte (kcal aantal waarop je op gewicht blijft) uit en ga daar 300-400 kcal boven zitten. Dan ga je spiermassa aanmaken. Ongeveer 2gr eiwit per kg lichaamsgewicht, 1gr vet per kg lichaamsgewicht en de rest koolhydraten. Eet vooral wat je lekker vind en let een beetje erop dat je groenten en wat fruit binnen krijgt.

En ja dit zal helaas lang duren. Maar icm de juiste training kom je er dan wel.

IMG_4693.JPG
Hoi ik train nu billen en benen 1,5 jaar. Ben al tevreden over het resultaat maar kan altijd beter!! Hebben jullie nog goede ideeen? Onderkant van de bil hoe kan ik die het beste aanpakken. Hier zit nog wat vet. Moet mijn vetpercentage omlaag of gewoon zwaar blijven trainen??

In voor de comments.................. :D

Serieus, vet gaat alleen weg door kcal tekort te creëren.

Dacht ik al indd vet verliezen, gauw beginnen vandaag al flink cardio gedaan. Lastig om een goed eetschema te maken daar ga ik vanavond eens goed voor zitten

Ik heb genoeg foto's. Als jij mij daarna zegt wat beter kan En wat ik daar aan kan doen

Je billen zien er fantastisch uit Amber! Hou dit vast en je toekomst zal bestaan uit geweldige gebeurtenissen.

Ik ben nog niet tevreden echt zeer lastig om alles in goede verhouding te krijgen. Wat voor een hoek bedoel je? Niet gemakkelijk foto's van jezelf maken haha

Ik ben nog niet tevreden echt zeer lastig om alles in goede verhouding te krijgen. Wat voor een hoek bedoel je? Niet gemakkelijk foto's van jezelf maken haha
Snap ik, hebben wij ook altijd last van als we onze achterzijde evalueren. Je zou je mobiel op een statief neer kunnen zetten en dan filmen. Gewoon elke hoek goed in beeld brengen. Zitten namenlijk een hoop spieren in de glute die apart getraind moeten worden (en dus zo kunnen wij zien of een bepaalde spier achterloopt in jouw kont)

In. Ziet er wel goed uit :thinking:

Laatst bewerkt:
Snap ik, hebben wij ook altijd last van als we onze achterzijde evalueren. Je zou je mobiel op een statief neer kunnen zetten en dan filmen. Gewoon elke hoek goed in beeld brengen. Zitten namenlijk een hoop spieren in de glute die apart getraind moeten worden (en dus zo kunnen wij zien of een bepaalde spier achterloopt in jouw kont)

ff serieus, word je p**mel hier nou hard van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven