Jjcdo
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 53kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik doe meestal rond de 60 tot 70 squatte ivm knieblessureHoeveel kan je squatten dan?
Pas je progressiv overload toe?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe meestal rond de 60 tot 70 squatte ivm knieblessureHoeveel kan je squatten dan?
Pas je progressiv overload toe?
Ik train momenteel zonder schema door wedstrijdenPost anders je trainings- en voedingsschema eens. Wellicht valt daar nog winst mee op te halen.
In dat geval wat je zoal doet. Neem aan dat je wel wat vaste oefeningen met bijbehorende sets en reps hanteert?
En hoe zit het met je voeding?
Ik denk dat het probleem nu vooral bij de voeding zit, ik heb geen voedingsschema dus eet nu ook minder goede vergeleken voorheen met een schema. Ik begin nu wel veel meer koolhydraten te eten pasta's kip enz.
Bedankt voor de tag, hier was ik net aan toe..

Ik heb genoeg foto's. Als jij mij daarna zegt wat beter kan En wat ik daar aan kan doen
Snap ik, hebben wij ook altijd last van als we onze achterzijde evalueren. Je zou je mobiel op een statief neer kunnen zetten en dan filmen. Gewoon elke hoek goed in beeld brengen. Zitten namenlijk een hoop spieren in de glute die apart getraind moeten worden (en dus zo kunnen wij zien of een bepaalde spier achterloopt in jouw kont)Ik ben nog niet tevreden echt zeer lastig om alles in goede verhouding te krijgen. Wat voor een hoek bedoel je? Niet gemakkelijk foto's van jezelf maken haha
Snap ik, hebben wij ook altijd last van als we onze achterzijde evalueren. Je zou je mobiel op een statief neer kunnen zetten en dan filmen. Gewoon elke hoek goed in beeld brengen. Zitten namenlijk een hoop spieren in de glute die apart getraind moeten worden (en dus zo kunnen wij zien of een bepaalde spier achterloopt in jouw kont)