XXL Nutrition

Billen trainen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja mijn Deadlifts zijn stiff-legged en ik doe trouwens ook sumo squats met kettlebell. Ik train ze niet elke keer zo zwaar. Doe ook vaker bodyweight oefeningen zoals donkey kicks
Ik denk dat je al heel goed bezig bent gezien je foto's, zelf zou ik wat vaker rust pakken. Licht trainen is ook trainen. Less kan more zijn zoals ik al zei. Gun je lichaam de rust die het nodig heeft om te herstellen. Te weinig rust kan ook tot blessures leiden op den duur.
 
Ik denk dat je al heel goed bezig bent gezien je foto's, zelf zou ik wat vaker rust pakken. Licht trainen is ook trainen. Less kan more zijn zoals ik al zei. Gun je lichaam de rust die het nodig heeft om te herstellen. Te weinig rust kan ook tot blessures leiden op den duur.
Ja als je me billen van te voren had gezien...Was een ramp, dus ben zeker wel tevreden maar wil meer, is een beetje verslavend geworden. Alleen niet teveel op alles gaan letten maak ik mezelf gek mee en een beetje rustig aan gaan doen. Blessures zit ik echt niet op te wachten dan verslapt de boel zeker weer
 
Het is allemaal niet zo moeilijk als dat je denkt. In de tijd dat je de moeite nam om hier foto's te posten en te reageren had je met de tips uit je andere topic al een fatsoenlijk voedingsschema kunnen maken. Je billen zien er qua basis al prima uit, wil je het laatste beetje vet er af trainen zul je een aantal weken in een calorietekort moeten eten. Het aanpassen van je training gaat hier minimaal effect op hebben.
 
Het is allemaal niet zo moeilijk als dat je denkt. In de tijd dat je de moeite nam om hier foto's te posten en te reageren had je met de tips uit je andere topic al een fatsoenlijk voedingsschema kunnen maken. Je billen zien er qua basis al prima uit, wil je het laatste beetje vet er af trainen zul je een aantal weken in een calorietekort moeten eten. Het aanpassen van je training gaat hier minimaal effect op hebben.
Ze heeft veel meer bereikt met het posten van haar foto's dan een voedingsschema te maken in die tijd, verkoop geen onzin.
 
Topic moved omdat die foto's niet toegelaten zijn buiten deze en de privé sectie, carry on.
 
Er is niks mis met jou billen. Als je te droog word op je billen hou je weinig vorm over.
Veel squats maakt ze iets ronder en steviger maar naar mijn mening zijn jou billen perfect.

Als iemand een bepaald doel voor ogen heeft ben je hier niks mee.
 
Het is allemaal niet zo moeilijk als dat je denkt. In de tijd dat je de moeite nam om hier foto's te posten en te reageren had je met de tips uit je andere topic al een fatsoenlijk voedingsschema kunnen maken. Je billen zien er qua basis al prima uit, wil je het laatste beetje vet er af trainen zul je een aantal weken in een calorietekort moeten eten. Het aanpassen van je training gaat hier minimaal effect op hebben.
Je hebt gelijk! Heb mijn voedingsschema gemaakt kijken of het gaat werken. Ik probeer het een maand uit en anders pas ik hem zonodig aan. Ik kom uit op 1485 kcal per dag vind het aan de lage kant. Maar toch klopt de berekening heb alles gedaan zoals het moest. Dus ga ik nu op 1200 kc zitten met mijn nieuwe schema
 
image.jpg
Dit is inclusief activiteitsfactor?
Hoe bereken ik die activiteitsfactor nu weer ik heb deze berekening gemaakt Lengte 170cm gewicht 67.

Want ben heel actief dus waarschijnlijk weer verkeerd berekend. Goed dat je het zegt anders krijg ik straks veel te weinig binnen
 
Bekijk bijlage 90012
Hoe bereken ik die activiteitsfactor nu weer ik heb deze berekening gemaakt Lengte 170cm gewicht 67.

Want ben heel actief dus waarschijnlijk weer verkeerd berekend. Goed dat je het zegt anders krijg ik straks veel te weinig binnen
1,2 Weinig of geen training, kantoorwerk
1,375 Lichte training/sport 1-3 dagen per week
1,55 Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week
1,75 Zware training/sport 6-7 dagen per week --- x 1.725
1,9 Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of
twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etc.
 
1,2 Weinig of geen training, kantoorwerk
1,375 Lichte training/sport 1-3 dagen per week
1,55 Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week
1,75 Zware training/sport 6-7 dagen per week --- x 1.725
1,9 Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of
twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etc.
Zit denk ik wel op die 1,75 zware training maar hoe bereken ik het verder?
 
Zit denk ik wel op die 1,75 zware training maar hoe bereken ik het verder?
1487*1,75=2602
2602*0,8= 2081 kcals

2081 zou een goed begin kunnen zijn, gewoon even paar weekjes zo eten en regelmatig wegen, hierna aan de hand van de trend aanpassingen doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven