Fitness Seller

Billen trainen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké bedankt voor de toelichting vond het al aan de lage kant. Nu dus een nieuw schema maken. Lastig om meer te gaan eten heb ik echt moeite mee. Nog meer eetmomenten per dag worden dat dus
 
Dagelijks foto's maken (en posten) om de progressie te monitoren is ook erg belangrijk.
 
Dagelijks foto's maken (en posten) om de progressie te monitoren is ook erg belangrijk.
Dagelijks niet beetje veel van het goede. In 1 dag zie je toch niet veel. 1 x per week lijkt me wel genoeg toch?
 
Het beste is toch dagelijks, hier moet ik Steks volgen in zijn alweer uitmuntende raad. Indien je het wekelijks doet en je hebt net een slechte dag...
 
Het beste is om de dag, zo heb je soms een slechte en soms een goede dag. Uit zoveel mogelijk hoeken proberen een foto te maken
 
Bij deze wil ik iedereen er nog eens op wijzen dat vragen om foto's van de vrouwen in principe een strafpunt kan opleveren...

Laat RFFNCK het maar niet zien want hij is niet zo mild als mij.
 
Bij deze wil ik iedereen er nog eens op wijzen dat vragen om foto's van de vrouwen in principe een strafpunt kan opleveren...

Laat RFFNCK het maar niet zien want hij is niet zo mild als mij.

Goeie regel :roflol: BB heeft immers niets met het uiterlijk te maken :D
 
Correctie, huisvrouwen ;)

Overigens; 1 ze is compleet naïef, 2 ze speelt een spelletje en wil haar bips gewoon graag showen...
En bedankt!! dit was echt nooit mijn bedoeling, goede mensenkennis heb je maar niet heus. Je moet niet zomaar oordelen. En aandacht krijg ik genoeg ben al 12 jaar getrouwd. Als ik mijn bips zo graag wil showen kan ik net zo goed naakt over straat gaan lopen
 
Goeie regel :roflol: BB heeft immers niets met het uiterlijk te maken :D
Dit gaat vooral over nieuwe leden die maar al te vaak weggejaagd worden op deze manier.
En ook over posts zoals 'pics van je zusje'.
 
En bedankt!! dit was echt nooit mijn bedoeling, goede mensenkennis heb je maar niet heus. Je moet niet zomaar oordelen. En aandacht krijg ik genoeg ben al 12 jaar getrouwd. Als ik mijn bips zo graag wil showen kan ik net zo goed naakt over straat gaan lopen

Het was niet mijn bedoeling je in een hokje te stoppen hoor ;) Maar huisvrouw staat in je profiel :D
 
Dit gaat vooral over nieuwe leden die maar al te vaak weggejaagd worden op deze manier.

Haha ja ik snap helemaal waarom, je moet er ook voor zorgen dat dames foto's willen sturen uit zichzelf, i.p.v. erom te vragen :roflol:
 
Haha ja ik snap helemaal waarom, je moet er ook voor zorgen dat dames foto's willen sturen uit zichzelf, i.p.v. erom te vragen :roflol:
Jij snapt het ;)
 
Het was niet mijn bedoeling je in een hokje te stoppen hoor ;) Maar huisvrouw staat in je profiel :D
Nee maar zegt er duidelijk bij dat ik naïef ben, hoe weet jij dat nou? Je kent me niet eens
 
Nee maar zegt er duidelijk bij dat ik naïef ben, hoe weet jij dat nou? Je kent me niet eens

Wie zegt dat ik de waarheid in pacht heb? Dat schrijf ik toch nergens.. Eigenlijk geef ik vanuit mijn eigen "bekrompen tunnelvisie" slechts twee opties weer, om jou er 1 in je mond te leggen.. Wees blij dat het daarbij blijft :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven