MuscleMeat

BK Deadlift GPC 12/12/09 te Keerbergen

bikerbabe

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
39
Zo se,

bij deze een beetje reclame maken voor de volgende wedstrijd van de GPC: het BK Deadlift.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer info te vinden op de website: [Link niet meer beschikbaar]

Begin dus maar aan jullie voorbereiding en tot dan!

oke... ****ing vet... mag nl ook mee doen?

Ik doe mee en hoop van jullie allemaal hetzelfde

EDIT : heb een mailtje gestuurd om volgende H8000 crewmembers in te schrijven :

ikzelf
Tom Mestdagh
Joe Martin

Laatst bewerkt:
nice, ik kom supporteren en mee Wolverine op zijn smoel slaan als psychup, go H8000 :D

Ik doe prolly ook wel mee :)

cool !

Doe gewoon allemaal mee jongens (en meisjes), deadliften moet je sowieso toch doen die week !

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

nice, ik kom supporteren en mee Wolverine op zijn smoel slaan als psychup, go H8000 :D

Deadlift je zelf niet graag misschien ?

Als je meedoet kunnen we een beetje op elkaars smoel slaan

Iedereen die komt mag alvast eens op mijn smoel slaan, als dat geen reden is

wil je zeggen dat ik ook op jouw smoel mag slaan ter psychup? mmm, zou misschien ook kunnen meedoen, zoals Locust zegt moet ik toch ergens deadliften die week maar dan zal het wel raw zijn bij mij, heb geen pak/nooit gebruikt (bij jou toch ook Snoob?)

Deadlift je zelf niet graag misschien ?

Als je meedoet kunnen we een beetje op elkaars smoel slaan

Iedereen die komt mag alvast eens op mijn smoel slaan, als dat geen reden is

edit: je weet wel iemand te motiveren hé Steven, I LOVE TO DEADLIFT!:D
ok, even overleggen met de moeder des huizes en zien of ik mijn nageslacht ergens veilig kan onderbrengen als ze moet werken en I'm game, maar mag je gewoon in short en t-shirt meedoen of moet je minimaal zo'n singlet-gedoe of zo aan/moet je geen lid zijn van een club of zo

Laatst bewerkt:
edit: je weet wel iemand te motiveren hé Steven, I LOVE TO DEADLIFT!:D
ok, even overleggen met de moeder des huizes en zien of ik mijn nageslacht ergens veilig kan onderbrengen en I'm game, maar mag je gewoon in short en t-shirt meedoen of moet je minimaal zo'n singlet-gedoe of zo aan/moet je geen lid zijn van een club of zo

ik heb zelf nog nooit een GPC wedstrijd gedaan, maar op het BK 3lifts enkele weken geleden deden er ook gewoon mensen in short en tshirt mee, dus...

Dat BK was wel sjiek, dus daarom dat ik nu ook een wedstrijd wil doen, het wordt verdorie tijd dat ik ermee begin

ah lukt wel tegen dan ze David ;) :p

Minimumgewicht 220 kg? Volgend jaar dan maar. :o

Was om Tjok te kloten ..

misschien eens een topic starten over het concept humor, is soms nodig op dit forum naar mijn gevoel

en organisatie, zoals Steven zegt: als er een bar en schijven zijn en we kunnen tillen en leute maken, wat heb je dan nog meer nodig? OK, thaise massage en gratis walking dinner achteraf zijn altijd leuk maar daarom niet levensnoodzakelijk toch? (*sarcasm*)

misschien eens een topic starten over het concept humor, is soms nodig op dit forum naar mijn gevoel

en organisatie, zoals Steven zegt: als er een bar en schijven zijn en we kunnen tillen en leute maken, wat heb je dan nog meer nodig? OK, thaise massage en gratis walking dinner achteraf zijn altijd leuk maar daarom niet levensnoodzakelijk toch?
Ja man! Simon heeft gewoon een groot hoofd.

Terug
Naar boven