AndroidHealthClinic

BK Deadlift GPC 12/12/09 te Keerbergen

niet alleen een groot hoofd!

Nee ook een dikke pens idd!

precies !

Als ik niet doodval, doe ik mee, hoera!

ipv van zo te zeveren en t topic te bijven vervuilen zoude beter iets zetten in de trand van:

"ik doe mee"
...

:p
Dat wil ik wel, maar ik heb pas een deadlift van 185 kg. Nu ben ik pas een maand geleden begonnen met deadliften, dus in december zal ik best wat sterker zijn. Echter, hoe zit het met het vereiste niveau? Mag je meedoen zonder voorafgaande wedstrijdresultaten en een laag niveau? Moet je ook lid zijn van een sportbond?

nice! hier zal ik eens over nadenken. afhankelijk van mijn cut.

• Topic Starter Topic Starter
Dat wil ik wel, maar ik heb pas een deadlift van 185 kg. Nu ben ik pas een maand geleden begonnen met deadliften, dus in december zal ik best wat sterker zijn. Echter, hoe zit het met het vereiste niveau? Mag je meedoen zonder voorafgaande wedstrijdresultaten en een laag niveau? Moet je ook lid zijn van een sportbond?

je doet mee wanneer jij dat wilt...
dus als jij zegt: ik wil aan iedereen bewijzen dat ik 185 kan, dan doe je dat
er is geen vereist niveau, alhoewel, ik denk dat het minimum gewicht 65kg is :p (stang, 2 schijven van 20 en sluitstukken)

lid zijn van de sportbond moet ik nog eens navragen, of je kan voor info mailen naar het emailadres opde affiche, of je lid moet zijn van gpc, weet het zo even niet uit het hoofd...

Hallo,

Aansluting bij ander bond(en) is niet noodzakelijk en ook geen belemmering.
Volgens de BEL wetgeving mag een amateursporter gelijk waar deelnemen.
Ik noteer dat een groot internationaal (WPC) deadlifter gaat deelnemen en/of een show geven.
Boven alle federatie (en andere couloire bullshit) grenzen geen.

Blijft uiteraard een verrassing voor alle GPC en andere WC lifters.

185 Kg, dit vind ik een schitterend gewicht, niet twijfelen en inschrijven.
Je kan alleen maar weten of 185 Kg genoeg is als je deelneemt.

EW

dus het is een open wedstrijd? dan denk ik wel dat ik ga meedoen :p

aja, misschien nen oproep nog effe doen: k zou graag eens wa meer vrouwen zien deelnemen
dus misschien is het de moment om allemaal eens jullie vriendin te leren deadliften?
:)

nee serieus, zou leuk zijn om eens terug wedstrijd te hebben met paar dames die meedoen!!!

Is er ergens een lijst met al de deelnemers op?

Ik had graag meegedaan maar nu ik met een gebroken pols zit weet ik niet of het zal lukken, ik doe mijn best om er bij te zijn

Ik had graag meegedaan maar nu ik met een gebroken pols zit weet ik niet of het zal lukken, ik doe mijn best om er bij te zijn

zie maar eerst da die pols volledig in orde is voorda ge opnieuw begint te trainen, natuurlijk meer dan welkom als supporter he ;)

Terug
Naar boven