- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, ik doe mee hoor, onkruid vergaat niet

Dat wil ik wel, maar ik heb pas een deadlift van 185 kg. Nu ben ik pas een maand geleden begonnen met deadliften, dus in december zal ik best wat sterker zijn. Echter, hoe zit het met het vereiste niveau? Mag je meedoen zonder voorafgaande wedstrijdresultaten en een laag niveau? Moet je ook lid zijn van een sportbond?ipv van zo te zeveren en t topic te bijven vervuilen zoude beter iets zetten in de trand van:
"ik doe mee"
...
![]()
Dat wil ik wel, maar ik heb pas een deadlift van 185 kg. Nu ben ik pas een maand geleden begonnen met deadliften, dus in december zal ik best wat sterker zijn. Echter, hoe zit het met het vereiste niveau? Mag je meedoen zonder voorafgaande wedstrijdresultaten en een laag niveau? Moet je ook lid zijn van een sportbond?
(stang, 2 schijven van 20 en sluitstukken)ipv van zo te zeveren en t topic te bijven vervuilen zoude beter iets zetten in de trand van:
"ik doe mee"
...
![]()
jep iedereen welkom, gewoon 10€betalen, ben je lid en doe je zo meedus het is een open wedstrijd? dan denk ik wel dat ik ga meedoen![]()
inderdaad, maar vergeet niet, december is er sneller dan je zal denken!Het kan zijn dat ik meedoe, hangt nog van enkele factoren af (school, vervoer) Nog wel eventjes tijd!

Ik had graag meegedaan maar nu ik met een gebroken pols zit weet ik niet of het zal lukken, ik doe mijn best om er bij te zijn