AndroidHealthClinic

BK Deadlift GPC 12/12/09 te Keerbergen

Lijst met deelnemers komt één maand voor de wedstrijd op het net.
See you

I'm in :D

• Topic Starter Topic Starter
gisteren nog is aant deadliften geweest, manmanman... ik heb er zin in!!!! :D

Ik heb me ingeschreven samen met nog 2 maten :D
We gaan toch voor 1-2 records te verbreken en 3 persoonlijke records :D

Doe je raw mee? Geen zin om met +50kg van je te verliezen (als ik meedoe).

Lol :D
Als het raw wedstrijd was deed ik ook raw mee.
Als je een fietswedstrijd moet doen, ga je toch ook niet op een 1-wieler fietsen?

Euh... bij de inschrijving moest je anders wel aangeven of je RAW of GEARED meedoet ; naar ik begrepen heb zijn er genoeg mensen die raw meedoen voor een apart klassement....... zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik een suit aantrek of niet

updat, ik ben al volop aan het squatten. deadlift lukt ng nt echt maar ik heb er goede hoop op over een week. Misschiend dat ik nog meedoe ;)

twee weken geleden mijn pols gebroken ;) benchpress gaat nog maar die gips wringt enorm tegen, deadlift gaat ook nog maar die gips zit rond mijn duim dus het is vooral een gripoefening geworden nu:)
Wacht even jij BP en DL gewoon met een gebroken pols. :eek:

Heb jij hier een log toevallig?

Haha :D

Het is zo dichtbij :D Zou stom zijn om niet mee te doen! Waarom doe jij niet mee? Dan zing je ineens een toontje lager nadat junipero je doet afgaan :p

Tjah, er zullen altijd mensen zijn die beter Deadliften dan ik. Gelukkig traint zo niemand voorlopig bij ons. :p

En als ik je toch wat advies mag geven om volop klaar te zijn voor de wedstrijd: vooral nooit zwaar gaan op Deadlift. Dan gaan die gewichten zo omhoog! Misschien kan je nog een extra Bench Workout toevoegen elke week..

:p:D

twee weken geleden mijn pols gebroken ;) benchpress gaat nog maar die gips wringt enorm tegen, deadlift gaat ook nog maar die gips zit rond mijn duim dus het is vooral een gripoefening geworden nu:)
ik weet niet of dat verstandig is maat,benchen en deadliften met een gebroken pols:eek:,straks heb je er gans je leven last van

Terug
Naar boven