Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijst met deelnemers komt één maand voor de wedstrijd op het net.
See you
Doe je raw mee? Geen zin om met +50kg van je te verliezen (als ik meedoe).

Doe je raw mee? Geen zin om met +50kg van je te verliezen (als ik meedoe).

Ik heb me ingeschreven samen met nog 2 maten
We gaan toch voor 1-2 records te verbreken en 3 persoonlijke records![]()

Lol
Als het raw wedstrijd was deed ik ook raw mee.
Als je een fietswedstrijd moet doen, ga je toch ook niet op een 1-wieler fietsen?
updat, ik ben al volop aan het squatten. deadlift lukt ng nt echt maar ik heb er goede hoop op over een week. Misschiend dat ik nog meedoe![]()
benchpress gaat nog maar die gips wringt enorm tegen, deadlift gaat ook nog maar die gips zit rond mijn duim dus het is vooral een gripoefening geworden nu
Wacht even jij BP en DL gewoon met een gebroken pols.twee weken geleden mijn pols gebrokenbenchpress gaat nog maar die gips wringt enorm tegen, deadlift gaat ook nog maar die gips zit rond mijn duim dus het is vooral een gripoefening geworden nu
![]()

Zou stom zijn om niet mee te doen! Waarom doe jij niet mee? Dan zing je ineens een toontje lager nadat junipero je doet afgaan 
Haha
Het is zo dichtbijZou stom zijn om niet mee te doen! Waarom doe jij niet mee? Dan zing je ineens een toontje lager nadat junipero je doet afgaan
![]()

Wacht even jij BP en DL gewoon met een gebroken pols.
Heb jij hier een log toevallig?
ik weet niet of dat verstandig is maat,benchen en deadliften met een gebroken polstwee weken geleden mijn pols gebrokenbenchpress gaat nog maar die gips wringt enorm tegen, deadlift gaat ook nog maar die gips zit rond mijn duim dus het is vooral een gripoefening geworden nu
![]()
,straks heb je er gans je leven last van