XXL Nutrition

Bloed controles op fitness

Hahaha bloed controle in de gym. Alsof iemand je zomaar ff kan verplichten een naald in je arm te accepteren omdat zij wat willen weten. **** en dan nog ee. Recreatieve sporter ook. Wat is dit voor bs dan???

Als ze je verdenken van een strafbaar feit zou ik niet weten waarom niet.
Als je vroeger dronken achter het stuur zat moest je ook mee voor een bloedtest.

Als ze je verdenken van een strafbaar feit zou ik niet weten waarom niet.
Als je vroeger dronken achter het stuur zat moest je ook mee voor een bloedtest.

Ja maar dronken achter het stuur vorm je een bedreiging voor anderen. Steroïden gebruiken voor je sport, heeft niemand last van. Vind het bijzonder kinderachtig. Ik zou er niet voor buigen, wat een belachelijke zooi

@ironhide sorry voor de semi-lol.
Ik beelde me even in dat het geen reet uitmaakt wat je aan het nemen bent als ze je willen checken.
Maar jij doelde op de tijd dat het duurt eer alles uit je systeem is.

Enfin, zonder begeleiding van politie krijgt men geen druppel vocht van mij :-)

Kun je niet de urine van een clean persoon meenemen (in een goed afgesloten potje) de komende periode? Of is de houdbaarheid van urine ook beperkt?

Als je moet plassen, kijken ze ernaar terwijl je plast. Potje urine meenemen gaat dus niet lukken :)
Abonnement in een andere gym nemen zal goedkoper zijn dan de boete die ze je zullen geven, dus lijkt me de beste oplossing.

Als ze willen meekijken tijdens het pissen dan kunnen ze sowieso lang wachten bij mij. Moet meestal pas weer 1 uur na het sporten.. Tijdens krijg ik er echt geen druppel uit.

Maar ben blij om in NL te wonen ook al ben ik clean. Al die controledrang van de (semi)overheden komt me echt de strot uit.

hier in de streek zijn al een paar huiszoekingen geweest mét resultaat en er hangt een grote controle in de lucht in de gym waar ik trainde

Is dat srs? Wat een maffia praktijken!

ja...

in Vlaanderen is men compleet doorgedraaid ivm doping en behandelt men tegenwoordig gebruikers als zware criminelen. Ik denk niet dat de meesten hier dat beseffen en het als een doktersbezoekje zien.

Ik snap ook niet hoe dat kan want la Wallonie s'en fout.

Belgie het blijft een raar land :roflol:

Check of je gymbaas meer weet van die inval?

snap ook niet dat de vlaamse overheid hier een prioriteit van maakt blijkbaar terwijl ze het geld en de mankracht beter in andere zaken kunnen steken.. zal wel een of de andere hoge piet bij de overheid zijn vrouw zijn kwijtgespeeld aan een juicer en hierdoor een persoonlijke vendetta begonnen zijn ofzo

Als ze willen meekijken tijdens het pissen dan kunnen ze sowieso lang wachten bij mij. Moet meestal pas weer 1 uur na het sporten.. Tijdens krijg ik er echt geen druppel uit.

Is voor die mannen geen probleem hoor. Zij hebben alle tijd van de wereld en verwachten dat jij dat op dat moment ook hebt :) Ben al verschillende keren tot 2 uur na een sterkste man wedstrijd moeten blijven terwijl ik wel wat anders te doen had.

Snel de schuilkelder induiken bij de razzia dus:eek:

weer een reden om thuis te trainen :thumb:

Is voor die mannen geen probleem hoor. Zij hebben alle tijd van de wereld en verwachten dat jij dat op dat moment ook hebt :) Ben al verschillende keren tot 2 uur na een sterkste man wedstrijd moeten blijven terwijl ik wel wat anders te doen had.

En wat als je dan echt niet kan pissen als er iemand op je pik staat te kijken?

Ze geven je liters water tot je niet anders kan dan pissen :p

edit: en dan kan je vervolgens in de 1 uur durende rit naar huis nog 2 keer stoppen om nog eens te pissen, want dan moeten die liters er ineens weer uit.

Terug
Naar boven