- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel dat ik over een paar jaar ON ga, ik woon in belgie, heb zo'n belgische id kaart
Maar heb de nederlandse nationaliteit, wordt ik dan alsnog gecontroleerd of heeft dit dr niks mee te maken?
+veeel
Met hoeveel man doen ze zo een controle? Als je ziet dat er controle is kan je toch nog altijd weg gaan?
jonge jonge jonge je wordt gewoon behandeld als een crimineel dusecht ziekelijk
laat hem niet rennen jongens schiet hem in ze been
![]()

ok ,ok , maar over welke gym's/regio's gaat het hier?
Als trainende Belg wil ik dit soort zaken ook wel weten!.
Grtz,
Stel dat ik over een paar jaar ON ga, ik woon in belgie, heb zo'n belgische id kaart
Maar heb de nederlandse nationaliteit, wordt ik dan alsnog gecontroleerd of heeft dit dr niks mee te maken?

Laat gewoon je anabolic get out of jail free card zien. Dan mogen ze je niet controleren artikel 12.3 van de Europese wetgeving.
zo werkt dat dus niet in België. als je niet weet waar je het over hebt kan je beter je mond houden, dan sta je niet zo voor schut
En iemand die claimt recreatief sporter te zijn en kuurt heeft een voordeel als hij plots in het competitief sporten gaat. Al denk ik niet dat de overheid aan dit backdoortje heeft gedacht.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ook recreatieve sporters kunnen onderworpen worden aan een dopingtest. In dat geval is er dus geen voordeel om van recreatief sporter over te stappen naar competitie. In beide gevallen ben je strafbaar igv positieve dopingcontrole.
je begrijpt me idd verkeerd, dit was hypothetisch in het geval dat recreative sporters niet konden getest worden.