XXL Nutrition

Bloed controles op fitness

Ik zie gewoon voor me dat degenen die dit bewerkstelligen van die trieste ecto's zijn met 30cm armpjes.

Denk eerder aan ouwe kerels die het wel fijn vinden om de hele dag naar sportende mannen hun derde beentje te kijken terwijl ze een plasje doen.

Ik zie gewoon voor me dat degenen die dit bewerkstelligen van die trieste ecto's zijn met 30cm armpjes. Die 3x zijn wezen trainen en je altijd in een hoekje ziet haten. Als dit soort praktijken de boventoon moeten voeren is het maar triest gesteld. Dit is gewoon haat/jalozie gerelateerd als je het mij vraagt. Het is natuurlijk ook niet leuk als miezerige ecto als je chick op een dude zit te geilen die roids gebruikt.

Je projecteert jezelf en je eigen waarden en normen op andere mensen om de jalousy-card uit te spelen.

Niet doen, is een typische psychologisch verschijnsel van mensen die zich elitair/superieur voelen om een of andere reden(autotuners, veganisten, bodybuilders) en slaagt nergens op.

Je projecteert jezelf en je eigen waarden en normen op andere mensen om de jalousy-card uit te spelen.

Niet doen, is een typische psychologisch verschijnsel van mensen die zich elitair/superieur voelen om een of andere reden(autotuners, veganisten, bodybuilders) en slaagt nergens op.

Nee dat zie je verkeerd. Ik stel die waarde niet op, dat doen die mensen door te haten, kan er daarom ook niet bij waarom je met een ander ze leven zou bemoeien en zelfs met test af te dwingen aan jou beeld te voldoen. Dat is juist elitair gedrag, beetje tot het communistische, dictator achtige af. En ja ik wordt hier best kwaad van, mensen zijn geen robots waar je maar het recht van heb volledig te sturen. Er is geen mens die er last van heeft.

Nee dat zie je verkeerd. Ik stel die waarde niet op, dat doen die mensen door te haten, kan er daarom ook niet bij waarom je met een ander ze leven zou bemoeien en zelfs met test af te dwingen aan jou beeld te voldoen. Dat is juist elitair gedrag, beetje tot het communistische, dictator achtige af. En ja ik wordt hier best kwaad van, mensen zijn geen robots waar je maar het recht van heb volledig te sturen. Er is geen mens die er last van heeft.

het overgrote deel van de bevolking kan het niet schelen of jij een paar gewichten kunt optillen, de jealousy card zou ik hier idd echt niet trekken. Goeie opmerking van Calyptus.

Laat ze lekker hier komen, kunnen ze de helft van de fitness eruit fl*kkeren (incl mijzelf).

het overgrote deel van de bevolking kan het niet schelen of jij een paar gewichten kunt optillen, de jealousy card zou ik hier idd echt niet trekken. Goeie opmerking van Calyptus.

Zij stellen die waarde toch op door je te controleren in een sportschool? (vandaar de jealousy card) en het is zogenaamd niet gewaardeerd maar vrouwen kijken na en mannen complimenteren er altijd op. Dus het is sowieso een beetje onzin dat het niemand wat uitmaakt. Een afgetraind lichaam spreekt voor zich. Bovendien is het hetzelfde als een veganist in de gaten te gaan houden of hij geen vlees eet. Dat gaat ze helemaal niks aan.

• Topic Starter Topic Starter
Zij stellen die waarde toch op door je te controleren in een sportschool? (vandaar de jealousy card) en het is zogenaamd niet gewaardeerd maar vrouwen kijken na en mannen complimenteren er altijd op. Dus het is sowieso een beetje onzin dat het niemand wat uitmaakt. Een afgetraind lichaam spreekt voor zich. Bovendien is het hetzelfde als een veganist in de gaten te gaan houden of hij geen vlees eet. Dat gaat ze helemaal niks aan.

on-topic please...

Een eventuele urine test laten afnemen bij een dokter om te kijken in "hoeveel problemen" ik zit een goed idee? of zou da nu echt niks uithalen aangezien ik nog maar net klaar ben met de kuur?

Genomen prods:
  • Decabol-Decanoate (400mg)
  • Sustabol-testosterone-mix (500mg)(propionate, phenylproprionate, isocaproate, decanoate)
  • Winstrol-stanzolol (100caps/25mg/cap)
  • Clomid
Als ik zo de detectietijden ervan bekijk zit ik met die deca opgezadelt voor een goeie 16 maanden? Zouden die 16 maanden ook de periode zijn dat ze je "positief" bevinden?

on-topic please...

Een eventuele urine test laten afnemen bij een dokter om te kijken in "hoeveel problemen" ik zit een goed idee? of zou da nu echt niks uithalen aangezien ik nog maar net klaar ben met de kuur?

Genomen prods:
  • Decabol-Decanoate (400mg)
  • Sustabol-testosterone-mix (500mg)(propionate, phenylproprionate, isocaproate, decanoate)
  • Winstrol-stanzolol (100caps/25mg/cap)
  • Clomid
Als ik zo de detectietijden ervan bekijk zit ik met die deca opgezadelt voor een goeie 16 maanden? Zouden die 16 maanden ook de periode zijn dat ze je "positief" bevinden?

een urinetest bij de doktor is geen dopingtest he.

Een basic dopingtest kost zo'n 300 euro(paar jaar geleden).

En de antwoord is positief of negatief. Niet een beetje positief of heel positief.

Aangezien je nandrolone heb gebruikt, ben je mogelijk heel lang positief, heeft een k*tmetaboliet die in vet opgeslagen wordt.

Het kans dat je positief gaat zijn bij een test voor januari is enorm groot.

het daadwerkelijke nandrolon zal alleen nog terug te vinden zijn door zijn metabolieten, die blijven erg lang hangen, dit terwijl het active life van het ester allang voorbij is

dus om je vraag te beantwoorden, ja - je zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon positief worden bevonden mits getest.

ze controleren niet omdat ze jaloers zijn op afgetrainde lijven.

Ze controleren omdat hun (imo tever) doorgedreven principe van eerlijk, gezond sporten te proberen garanderen, en omdat het illegale substanties zijn.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
het daadwerkelijke nandrolon zal alleen nog terug te vinden zijn door zijn metabolieten, die blijven erg lang hangen, dit terwijl het active life van het ester allang voorbij is

dus om je vraag te beantwoorden, ja - je zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon positief worden bevonden mits getest.

Ok.
Dan ga ik toch wagen om in een andere gym te gaan en hopen dat ze hier geen razzias houden zoals ze eerder in juni gedaan hebben in België...
Want enkel nog in een homegym bij kameraden ofzo dat zie ik absoluut niet zitten.

Laat ons hopen :)

Ok.
Dan ga ik toch wagen om in een andere gym te gaan en hopen dat ze hier geen razzias houden zoals ze eerder in juni gedaan hebben in België...
Want enkel nog in een homegym bij kameraden ofzo dat zie ik absoluut niet zitten.

Laat ons hopen :)

Kom je toch lekker in NL trainen ;) Hebbie nergens last van!

@ironhide sorry voor de semi-lol.
Ik beelde me even in dat het geen reet uitmaakt wat je aan het nemen bent als ze je willen checken.
Maar jij doelde op de tijd dat het duurt eer alles uit je systeem is.

Enfin, zonder begeleiding van politie krijgt men geen druppel vocht van mij :-)

Ik doelde idd op de detectie tijd.

Ik snap ook niet hoe dat kan want la Wallonie s'en fout.

Is wel meer zo :D

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 17:22 ----------

Ik gebruik soms op (doktervoorschrift) dht en test gel, ik dacht dat dit juist hetzelfde was als je lichaameigen hormonen. Dus als je level van test niet te hoog is ben je niet positief lijkt me?

Aangezien je nandrolone heb gebruikt, ben je mogelijk heel lang positief, heeft een k*tmetaboliet die in vet opgeslagen wordt.

Het kans dat je positief gaat zijn bij een test voor januari is enorm groot.
Belgen die gebruiken of willen gebruiken denken hier beter eens over na.

ze controleren niet omdat ze jaloers zijn op afgetrainde lijven.

Ze controleren omdat hun (imo tever) doorgedreven principe van eerlijk, gezond sporten te proberen garanderen, en omdat het illegale substanties zijn.

Eerlijk slaat natuurlijk nergens op tussen recreatieve sporters. Je bent er voor jezelf. Wat betreft gezondheid zoiets is je eigen keus en de meeste weten ook waar ze aan beginnen. Er zijn zat mensen die dingen doen die niet gezond zijn maar die verbied je ook niet en geef je ook geen torenhoge boetes. Hoe je het ook went of keert het rukt erg naar een haatactie.

Lol wat een gestoorde mensen daar o.

Is wel meer zo :D

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 17:22 ----------

Ik gebruik soms op (doktervoorschrift) dht en test gel, ik dacht dat dit juist hetzelfde was als je lichaameigen hormonen. Dus als je level van test niet te hoog is ben je niet positief lijkt me?

max test:epitest ratio van 4:1.

Nu valt het in jouw geval onder hrt, dus in jouw geval zou ik je endocrinoloog eens contacteren hiervoor.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 19:51 ----------

Eerlijk slaat natuurlijk nergens op tussen recreatieve sporters. Je bent er voor jezelf. Wat betreft gezondheid zoiets is je eigen keus en de meeste weten ook waar ze aan beginnen. Er zijn zat mensen die dingen doen die niet gezond zijn maar die verbied je ook niet en geef je ook geen torenhoge boetes. Hoe je het ook went of keert het rukt erg naar een haatactie.

Met die punten dat de schadelijkheid in het niks verdwijnt tov andere middelen en andere ga ik akkoord, alleen blijf de wet er duidelijk over dat het verboden blijft. Enorm hypocriet, maar tegen de wet doe je niks.

Daarnaast is je gezondheid je eigen keus, maar de hele natie draagt(in België) door het solidariteitsprincipe bij aan jou eventuele medische problemen.

Op zich is mijn hypothese dat ze in fitnesscentra controleren omdat de bronnen daar makkelijker gepakt kunnen worden. Alleen gaat men veels te ver ivm privacy.

En iemand die claimt recreatief sporter te zijn en kuurt heeft een voordeel als hij plots in het competitief sporten gaat. Al denk ik niet dat de overheid aan dit backdoortje heeft gedacht.

Stel dat ik over een paar jaar ON ga, ik woon in belgie, heb zo'n belgische id kaart
Maar heb de nederlandse nationaliteit, wordt ik dan alsnog gecontroleerd of heeft dit dr niks mee te maken?

Terug
Naar boven