Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bent over row

Heb het gewicht wat verlaagt halverwege de werk setjes, had het gevoel dat techniek wat beter moest.
Voelde er achteraf nog weinig van in mijn rug
Goede keuze Magnetron! De uitvoering van die oefening is erg belangrijk als het gaat om goed back-development!

Je rug ziet er ook al aardig buff uit, al mag er bij ons bb'ers altijd nog wel wat meer op geplakt worden:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Goede keuze Magnetron! De uitvoering van die oefening is erg belangrijk als het gaat om goed back-development!

Je rug ziet er ook al aardig buff uit, al mag er bij ons bb'ers altijd nog wel wat meer op geplakt worden:thumbs:

Thank you, en nu toch flinke spierpijn hebben.
Der mag zeker nog meer bij op ja:D

---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:20 ----------

De naam magnetron met het bijpassende plaatje, ik vind het zoveel grappiger dan het hoort te zijn :o

Lekkere trainingen, lekker veel volume, hoop ik ook naartoe te gaan over een paar maandjes :)

haha, thank you:D

Lekker bezig man!

Drop the weight?? not even once!! ;)
NEe hoor terechte keuze, moet wel goed voelen.

Nette rug hoor. Goed bezig kerel.

Gaat lekker man, prima trainingen en je rug ziet er ook goed uit :thumb:

Drop the weight?? not even once!!
NEe hoor terechte keuze, moet wel goed voelen.

Nette rug hoor. Goed bezig kerel.

Gaat lekker man, prima trainingen en je rug ziet er ook goed uit

Ben erg blij met mijn ontwikkelingen omtrent mijn rug.

Lowerbody

Dit is nog een training van vrijdag, wat een bagger training joh.
Lange dag. Stage -> werken -> gym.
Rond half 9 in de sportschool. Was mijn vest al vergeten dus het begon al niet goed.

De training

Deadlift
15X20
10X50
7X80
6X80
6X70

Dit ging al bagger, bah.
Volgende keer zitten de deadlifts bij de upperbody. Vind het geen fijne oefening voor de lower.

Squat
15X20
10X50
10X70
9X80
7X90

Leg press
11X150 + 13 lunges
11X150 + 12 lunges
10X150 + 10 lunges

Lying leg curls
10X30
10X30
9X30

Seated calve raises
16X20
11X25
11X25

Single leg calve raises
10XBW
10XBW

Laatst bewerkt:
Vind je squat nog netjes na zo'n lange dag :thumb:

Lange(re) school of werkdagen zijn inderdaad funest voor je trainingen!

Wat belangrijk is is dat je er gewoon het maximale uit heb gehaald! Want dat is IMO het belangrijkste!

Happy deload not..

Ja het is weer zover. De ellende, in mijn ogen, is weer begonnen. Deloaden.
Zeer zeker niet nutteloos maar toch zo belangrijk. Ook ik ben geen superhuman en zal mijn lichaam rust moeten gunnen. Hoe vervelend dat ook kan zijn.

een voordeel van het deloaden is toch wel dat je de techniek van de oefeningen kunt perfectioneren.

Decline bench press (55%)
9X40
10X40
8X40
8X40

Incline dumbell press (45%)
12X10
12X10
12X10

Deadlift
8X40
8X40
8X40
8X40

Breed optrekken (40%/60%)
3XBW
3XBW
3XBW

Overhead press (50%)
10X15
10X15
10X15

Dips (50%/60%)
5XBW
5XBW

Barbell curls (50%)10X15
10X15

Vond er zelf geen zak aan. Maar ja zoals gezegd, het was nodig.

Laatst bewerkt:
Ik ga volgende week ook deloaden en nog wel een paar ;)

Bwerk, deloaden :(

Ojee! Aan het deloaden geslagen...nou geniet ervan ;)

Daar zit je dan, met je chagrijnige kop op de leg extension. Iedereen om je heen traint zwaar en kreunen de laatste reps eruit. Maar dat zit er voor mij niet in.
Ik heb er zo'n moeite mee om het gewicht niet op 100% te zetten, mijn capuchon over mijn hoofd te trekken en lekker in mijn eigen wereldje te leven.

Even alles op 50% trainen is makkelijker gezegd dan gedaan, zelfs de benen!
Aangezien dat mijn favorieten trainingsgroep is. Grotendeels omdat het zoveel energie kost en ik er enorm van ga zweten.

Persoonlijk vind ik het heerlijk om de dikke aders aan de zijkant van mijn bezwete hoofd te zien lopen. Maar nee, dit zit er deze week niet in.
We gaan vrolijk, nouja eigenlijk niet, verder met deloaden. Het moet maar. Gelukkig mag ik woensdag wel 100% in de dojo.

De training

Squats: 50%
10X50
10X50
10X50
7X50

Leg extension 50%
12X15
12X15
12X15

Stiff leg deadlifts
8X40
8X40
7X40
7X40

Seated leg curls
10X25
10X30
10X30

Standing calve raises
10X20
10X20
7X20

Seated calve raises
10X20
11X20
9X20<-- **** this, i'm out. *loopt chagrijnig weg*

Naast mijn deload week heb ik ook nog even tehoren gekregen dat het plaatstelijk sportcentrum haar contributie verhoogd.
Hier trainen een hoop mensen hun 'ego' . Helaas zijn er nu een hoop lui overgelopen naar de gym waar ik train.
Ze vinden het alleen jammer dat ze niet zo goed kunnen ouwehoeren dan bij het andere centrum
Achja tenslotte komen we voor de sociale interactie naar de sportschool!

Op naar woensdag dus ! Dit snel vergetenn

Ik kom je volgen. Puur vanwege je avatar en de irritante motivatiepuber in je openingspost.

Ik volg je!
Je traint in Purmerend?

Tja, het is inderdaad lastig om tijdens je deload niet stiekem wat intensiteit te pakken met bijvoorbeeld een supergoede trage uitvoering of wat repjes meer hier of daar. Echter maakt dat de functie van het deloaden een beetje zinloos!

Gelukkig kun je woensdag wel weer even los en waarschijnlijk volgende week weer los qua gewichten:D

Wat betreft al die nieuwe mensen in de gym..zolang ze niet in de weglopen is er niks aan de hand, toch?:rolleyes:

Ik kom je volgen. Puur vanwege je avatar en de irritante motivatiepuber in je openingspost.

Oh yeah

Ik volg je!
Je traint in Purmerend?

Nee ik train in didam ;-), daar zit ook een B2B

---------- Toegevoegd om 06:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------

Wat betreft al die nieuwe mensen in de gym..zolang ze niet in de weglopen is er niks aan de hand, toch?:rolleyes:

Inderdaad, zo lang ze niet in de weglopen. Maar dit gebeurd al vrij snel omdat onze sportschool vrij klein is.
En omdat ik een hoop lui ken die daar trainen. Zolang ze normaal trainen is er niks aan de hand.
Misschien ben ik wel bang voor niks, we shall see.

Take a look: [Link niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven