AndroidHealthClinic

Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!

interessant :) succes bro!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook erg benieuwd wat een hogere en intensievere training + betere voeding + meer motivatie + placebo-supplement voor je gaan doen, succes kerel! ;)

Inderdaad klopt wat je zegt, alles wat anders al wel in orde is gaat nu wel nog iets harder en perfecter! Maar beetje uitleg over het placebo-supplement graag. Na 2 dagen ben ik toch al tevreden over dit product, is wel het eerste van prohormoon od dergelijk dat ik uitprobeer..

Idem, uitleg please.

Welkom amigo's :D

Gaat deftig te horen aan comment, benieuwd naar resultaten, zeker op langere termijn.

12/4: 83.9kg
15/4: 84.9kg

Gaat lekker zo, zal wel vocht bijzijn ook, maar in de spiegel ben ik zeker niet vetter geworden, zelf een beetje droger! Gevoel is goed, slaap is goed, libodo is super! Vanavond rug-biceps-onderarmen, njamie :D

12/4: 83.9kg
15/4: 84.9kg

Gaat lekker zo, zal wel vocht bijzijn ook, maar in de spiegel ben ik zeker niet vetter geworden, zelf een beetje droger! Gevoel is goed, slaap is goed, libodo is super! Vanavond rug-biceps-onderarmen, njamie :D

hopla al een kilo erbij :-)
Zolang je in de spiegel niet vetter lijkt komt alles wel goed.
Ik heb zo'n voorgevoel dat er geknald gaat worden de komende weken :-)

Deze morgen eerste 3caps genomen en een halfuurtje nadien naar de gym getrokken.

Was op de gym heeeeel druk dus was even onwennig om erin te komen. Na de 2de oef op de borst kreeg ik een enorme focus en pomp!

Borst:
INCLINE DB PRESS (ging niet lekker)
8X34
8X34
12X28
12X28

DB PRESS (nog steeds niet wat het moest zijn)
8X36
8X36
12X28
12X28

DB FLYS (vanaf hier was het knallen)
8X24
8X24
15X14
15X14

ONE ARM DB CROSS OVER (zonder rust, na setjes links voortdoen met rechts en zo tot er 4 sets gedaan zijn)
15X7 (gewicht per dumbbell)
15X6
15X5
20X5

DB SHOULDER PRESS
10X26
8X26
12X16
11X16

UPRGHT ROWS MET OLYMP BB
8X40
8X40
15X30
15X25

ACHTERWAARTS OP PEC DEC MACHINE
8X40
8X35
15X30
15X30

LATERAL ONE ARM CABLE RAISE (zelfde set als laatste oef op borst, ook zonder rust)
15X7.5
15X5
15X5
15X5
5X2.5

CGBP (SMITH)
8X60
8X60
12X40
12X40

ONE ARM DB EXTENTION
8X12
8X10
12X8
12X8

ONE ARM DECLINE PRESS DOWN (terug zelfde als op vorige spiergroepen zonder rust)
15X5
15X5
15X5
15X5

Cardio : 15min lopen

Comment: Supergoeie training, zwetend naar de douche getrokken met een goeie pomp op het lijf! In de namiddag wel wat last van slaperigheid, ga morgen de dosis verdelen 2caps rond 10u en eentje rond 13u.
Dag 1 is dus goed bevallen!

50 setjes in 1 training???

man man man:P

hopla al een kilo erbij :-)
Zolang je in de spiegel niet vetter lijkt komt alles wel goed.
Ik heb zo'n voorgevoel dat er geknald gaat worden de komende weken :-)

Inderdaad! Niet aan twijfelen, vanavond wordt er oorlog gevoerd tegen de Verenigde Rug en Biceps troepen :D

50 setjes in 1 training???

man man man:P

Jaja, heb geopteerd om te beginnen met 2 zware sets gevolg door 2 iets lichtere om de spier goed te pijnigen. ook sluit ik elke spiergroep af met een superpompisolatieoefening!

Groeimodus = ON :p

Inderdaad! Niet aan twijfelen, vanavond wordt er oorlog gevoerd tegen de Verenigde Rug en Biceps troepen :D

Jaja, heb geopteerd om te beginnen met 2 zware sets gevolg door 2 iets lichtere om de spier goed te pijnigen. ook sluit ik elke spiergroep af met een superpompisolatieoefening!

Groeimodus = ON :p

:sd:

Haha,

Succes kerel!

Op de 2de dag kun je toch nog niet veel merken? Was die acne er voor al niet?

heb het gebruikt, echt super spul. echt een massa pakker is het niet maar je word er knoepertje hard van. na enkele weken icm een goed dieet en wat ander leuk spul stonden de aders op mn buik. 1 groot nadeel, je word er ongelooflijk aggresief van en zwaar overmoedig. en dit zijn dingen waar ik normaal geen last van hem, met test b.v. is er niks aan de hand maar dit...fackinghell.

heb het gebruikt, echt super spul. echt een massa pakker is het niet maar je word er knoepertje hard van. na enkele weken icm een goed dieet en wat ander leuk spul stonden de aders op mn buik. 1 groot nadeel, je word er ongelooflijk aggresief van en zwaar overmoedig. en dit zijn dingen waar ik normaal geen last van hem, met test b.v. is er niks aan de hand maar dit...fackinghell.

En op langere termijn? Lang die vorm gehouden?

nu 2 weken geleden, net 2 weken minder in mn dieet gezeten(vind het allemaal moeilijk volhouden) mare ja zie er nog wel hetzelfde uit eigenlijk...vasculariteit in rust is iets minder.

van de zomer ga ik het weer gebruiken voor en periode van 5 weken denk ik met 6 ED. dan ga ik eens kijken wat het doet als ik wat hoger in mijn calorien zit

Day 3 : War report!

Menu : Rug-Traps-Biceps-Cardio
Mentality: Late training, 2u bij de bank gezeten geeeuww. Beetje arginine geslikt als pre wo :cool:
Motivatie: Toen ik op de gym toekwam, sloeg de motivate in als een bom!

BOR
8X80
8X90
15X50
15X40

LAT PULLDOWN
8X80
8X85

LAT PULLDOWN IN NECK
15X55
15X55

CABLE PULLDOWN (gestrekte armen + op de knieen :D)
15X60
15X60
15X60 (GRRRRR)
10X60 (FF MOETEN ADEMEN)
5X60

DB ROWS (terug als afsluiter, als superset 4x15 elke kant zonder rust tss de sets)
15X20
15X20
15X16
15X16 (Super zwetend en puffen dumbbell neergegooid op de grond :D)

Front Shrugs
10XBB
8X80
8X150

Back Shrugs
15X70
12X70

BARBELL CURL
(wijde greep)
10XBB
8X50
8X50
(smalle greep)
15X40
15X30

DB INCLINE CURL (afwisselend)
8X20
8X20 (laatste 2 reps assisted)
15X14
15X12

CONCENTRATION CURL (Langzaam uitgevoerd) (superset 4x15 zonder rust)
15X10
15X10
15X10
15X10

ONDERARMEN
2 OEF

CARDIO: 25min HIIT crosstrainer

Comment: WTF wat een lekkere training! Focus en agressie idd 150% Men trainingsmaatje heeft gewoon moeten passen op sommige oefeningen, hij heeft zelf op de cardio moeten stoppen na 10min.

Supplementcomment: Dag 3, tot nu toe super! Power + agression = THE ONE. Beetje acne blijft, word niet erger. Slaperig gevoel na de training vandaag ook minder, mss wel omdat ik voor de training al gegeten heb.

Allereerst super dat hier veel reactie is, zodat iedereen nog iets opsteek :cool:

Op de 2de dag kun je toch nog niet veel merken? Was die acne er voor al niet?

Heb wel snel last van acne als ik een beetje opgefokt loop of last heb van men hormonen dus wist dit op voorhand. Is wel niet neiger geworden.
Van the one zelf merk je toch wel genoeg van de 2de dag. Dieet + rust + training staan ook wel op punt natuurlijk..

Lekkerr!! Ben benieuwd bij mij, heb men carb inname verhoogt om toch enkele kg's te gainen nog voor de zomer. Vet% was zowiezi nog niet beachproof voor ik begon, zal het ook niet zijn nadien maar het zal er toch een pak beter uitzien met dir droge massa erbij! Na de pct volgen er 2 cut maanden..

Agressie is inderdaad zo, overmoedig = alphamale verschilt van persoon denk ik. Alphamale heb ik zowiezo al wat, nu echt wel wat meer :p

En op langere termijn? Lang die vorm gehouden?

nu 2 weken geleden, net 2 weken minder in mn dieet gezeten(vind het allemaal moeilijk volhouden) mare ja zie er nog wel hetzelfde uit eigenlijk...vasculariteit in rust is iets minder.

Leuk om te horen, natuurlijk is het maa reen hulpmiddeltje en moet de basis blijven gevoed, gerust en getraind worden natuurlijk!

van de zomer ga ik het weer gebruiken voor en periode van 5 weken denk ik met 6 ED. dan ga ik eens kijken wat het doet als ik wat hoger in mijn calorien zit

Ben jij zo laag in calorien geweest dan tijdens je cycle?

Day 4 :Food

Deze week voeding al op punt gehouden, gisteren even een dipje wegens het verplicht eten van een rijsttaartje voor een collega zen b-day :p

Eten tot nu toe:
6u45: 60gr Lean grow + 300ml magere melk
7u30: 40gr havermout + 100ml magere melk + banaan + visoliecap

Terug
Naar boven