- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook erg benieuwd wat een hogere en intensievere training + betere voeding + meer motivatie + placebo-supplement voor je gaan doen, succes kerel!![]()

Gaat deftig te horen aan comment, benieuwd naar resultaten, zeker op langere termijn.
Ik denk dat Rob G dit artikel heeft gelezen:
http://www.ergogenics.org/anabolica186.html
Hier wordt "the one" gekraakt.

12/4: 83.9kg
15/4: 84.9kg
Gaat lekker zo, zal wel vocht bijzijn ook, maar in de spiegel ben ik zeker niet vetter geworden, zelf een beetje droger! Gevoel is goed, slaap is goed, libodo is super! Vanavond rug-biceps-onderarmen, njamie![]()
Deze morgen eerste 3caps genomen en een halfuurtje nadien naar de gym getrokken.
Was op de gym heeeeel druk dus was even onwennig om erin te komen. Na de 2de oef op de borst kreeg ik een enorme focus en pomp!
Borst:
INCLINE DB PRESS (ging niet lekker)
8X34
8X34
12X28
12X28
DB PRESS (nog steeds niet wat het moest zijn)
8X36
8X36
12X28
12X28
DB FLYS (vanaf hier was het knallen)
8X24
8X24
15X14
15X14
ONE ARM DB CROSS OVER (zonder rust, na setjes links voortdoen met rechts en zo tot er 4 sets gedaan zijn)
15X7 (gewicht per dumbbell)
15X6
15X5
20X5
DB SHOULDER PRESS
10X26
8X26
12X16
11X16
UPRGHT ROWS MET OLYMP BB
8X40
8X40
15X30
15X25
ACHTERWAARTS OP PEC DEC MACHINE
8X40
8X35
15X30
15X30
LATERAL ONE ARM CABLE RAISE (zelfde set als laatste oef op borst, ook zonder rust)
15X7.5
15X5
15X5
15X5
5X2.5
CGBP (SMITH)
8X60
8X60
12X40
12X40
ONE ARM DB EXTENTION
8X12
8X10
12X8
12X8
ONE ARM DECLINE PRESS DOWN (terug zelfde als op vorige spiergroepen zonder rust)
15X5
15X5
15X5
15X5
Cardio : 15min lopen
Comment: Supergoeie training, zwetend naar de douche getrokken met een goeie pomp op het lijf! In de namiddag wel wat last van slaperigheid, ga morgen de dosis verdelen 2caps rond 10u en eentje rond 13u.
Dag 1 is dus goed bevallen!

hopla al een kilo erbij :-)
Zolang je in de spiegel niet vetter lijkt komt alles wel goed.
Ik heb zo'n voorgevoel dat er geknald gaat worden de komende weken :-)

Inderdaad! Niet aan twijfelen, vanavond wordt er oorlog gevoerd tegen de Verenigde Rug en Biceps troepen
Jaja, heb geopteerd om te beginnen met 2 zware sets gevolg door 2 iets lichtere om de spier goed te pijnigen. ook sluit ik elke spiergroep af met een superpompisolatieoefening!
Groeimodus = ON![]()

heb het gebruikt, echt super spul. echt een massa pakker is het niet maar je word er knoepertje hard van. na enkele weken icm een goed dieet en wat ander leuk spul stonden de aders op mn buik. 1 groot nadeel, je word er ongelooflijk aggresief van en zwaar overmoedig. en dit zijn dingen waar ik normaal geen last van hem, met test b.v. is er niks aan de hand maar dit...fackinghell.

)
)
Op de 2de dag kun je toch nog niet veel merken? Was die acne er voor al niet?
heb het gebruikt, echt super spul. echt een massa pakker is het niet maar je word er knoepertje hard van. na enkele weken icm een goed dieet en wat ander leuk spul stonden de aders op mn buik. 1 groot nadeel, je word er ongelooflijk aggresief van en zwaar overmoedig. en dit zijn dingen waar ik normaal geen last van hem, met test b.v. is er niks aan de hand maar dit...fackinghell.

nu 2 weken geleden, net 2 weken minder in mn dieet gezeten(vind het allemaal moeilijk volhouden) mare ja zie er nog wel hetzelfde uit eigenlijk...vasculariteit in rust is iets minder.
van de zomer ga ik het weer gebruiken voor en periode van 5 weken denk ik met 6 ED. dan ga ik eens kijken wat het doet als ik wat hoger in mijn calorien zit