MuscleMeat

Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!

• Topic Starter Topic Starter
Goodmorning DBB :D

Weging!

12/4 : 83.9kg Taille => 94cm
15/4 : 84.9kg Taille => 94cm
17/4 : 86.1kg Taille => 93.5cm

Gisterenavond na de training wel een supergoeie biefstuk binnengespeeld van 250gr :p

Food- en trainingsupdate volgen vandaag!

Supplementcomment: Heel tevreden tot nu toe, lijk elke dag iets groter te worden, trainingen zijn echt gruwelijk! Trainingsmaatje heeft het gisteren moeten bekopen :p Libido is meer dan in orde!!

PS: Gisteren PR doorknalt op de borst!
Incline DB Flyes 5x30kg :D

die gewichtstoename is wel echt insane :eek:

spannend als dit zo door gaat

slankere taille en toename in gewicht - NICE!
ben ook benieuwd naar eventuele sides naarmate je vordert
blijven knallen animalus !!!

die gewichtstoename is wel echt insane :eek:

Vind ik ook, weeg me elke morgen zelfde uur na het plassen volledig in men puren dus ja..

spannend als dit zo door gaat

Ja idd, dag 5 is tot nu toe elke dag feest geweest. Alleen gisteren iets minder toen had ik te weinig geslapen, dat heb ik gisteren overdag wel moeten bekopen met een beetje een woezzi feeling. Vandaag weer top!

slankere taille en toename in gewicht - NICE!
ben ook benieuwd naar eventuele sides naarmate je vordert
blijven knallen animalus !!!
Daarom dat ik men taille bij elke weging meet!
Sides tot nu toe: beetje uitslag, soms wat opgefokt op het werk. Niets abnormaals dus tot nu toe.

Beter zoek je eens wat studies op over die shit. Dan zie je dat het zwaar gif is.

nice stats tot nu toe man,
ik ga maandag van start met the one
mij is aangeraden week1 als je opstaat 1 pil, uur voor training 2pillen en week2 als je opstaat 2 pille en uur voor training ook 2 pillen.
en per dag 3 protein shakes
laten we zien wat het gaat brengen:D
succes verder nog!!!:D

hehe die comment op ergogenics:

Voor The One geldt wat ook voor andere designeranabolen geldt. In het gunstigste geval ben je een proefkonijn voor een stof die nooit behoorlijk op mensen is getest. En als je pech hebt, wel, dan ben je het haasje.

Maar suc6 TS

Heb je ook before fotos gemaakt?

Ik ga dit ook eens volgen...toename in gewicht en minder cm's in zon tijdsbestek vind ik vrij gestoord. Succes!!

Voor The One geldt wat ook voor andere designeranabolen geldt. In het gunstigste geval ben je een proefkonijn voor een stof die nooit behoorlijk op mensen is getest. En als je pech hebt, wel, dan ben je het haasje.

Maar suc6 TS
tjonge...:oud:

Zijn gruwelijke gains voor een designerroid:O...overtreft Epistane
Hoop voor je dat het enigzins safe is, het is natuurlijk wel een nieuw product..en dat is een risico als het gaat om designerroids.
Verder wens ik je iig succes:), ben benieuwd

Nog steeds geen side-effects? Wel gruwelijk progressie.

Ok net terug van een babyborrel :cool: Met veeeeel cola light :p

War report van gisteren moest ik nog posten!

Borst:
INCLINE DB PRESS
8X36
8X38
14X28
15X26

DB PRESS (ging nog vlotjes na de incline :cool:)
8X40
8X40 (2 reps assisted)
15X32
15X30

DB FLYS (knallen :D)
8X24
8X26
5X30 (PR!!!)
15X16
15X16

ONE ARM DB CROSS OVER (zonder rust, na setjes links voortdoen met rechts en zo tot er 4 sets gedaan zijn)
15X10 (gewicht per dumbbell)
15X9
15X8
20X7

DB SHOULDER PRESS
10X26
8X26
15X20
15X18

UPRGIHT ROWS MET LOSSE SCHIJVEN (Aanrader!)
8X20 (Gewicht per schijf, schijven tegelijk naar boven trekken)
8X20
15X10
15X10

DECLINE LATERAL RAISES (MET DE BORST OMGEKEERD OP BANKJE)
8X16
8X16
15X10
15X10

LATERAL ONE ARM DUMBELL RAISE (zelfde set als laatste oef op borst, ook zonder rust)
15X9
15X9
15X9
15X7

CGBP
8X60
8X70
8X80
15X40
15X40

DOUCLE ARM DB EXTENTION
8X28
8X28
15X20
15X20

ONE ARM DECLINE PRESS DOWN (terug zelfde als op vorige spiergroepen zonder rust)
15X5
15X5
15X5
15X5

Cardio : 25min HIIT crosstrainer

Comment: Training gewoon gruwelijker, enorme pomp, power, agression. Het hele plaatje dus! Trainingsmaatje heeft volledig moeten passen op de meeste oefeningen, merk dus duidelijk het verschil want hij is (nog niet :p) on cycle, zal wel niet lang meer duren :)

Supplementcomment: Tot nu toe alleen maar positief, soms wel wa rap geirreteerd van sommige personen. Lijk elke dag maatje groter te worden :)
Voelde me zelf schuldig dat ik vandaag rustdag heb :D

Morgen close combat gevolgd door nog is rug-biceps schema!

Beter zoek je eens wat studies op over die shit. Dan zie je dat het zwaar gif is.

Pfff graag kritiek onderbouwen aub. Kritiek is welkom, maar de ene beweert dat het een placebo supp is, volgens andere puur vergif. komaan jongens feiten graag! Dat het geen fruitpapje is weten we allemaal wel tuurlijk.

nice stats tot nu toe man,
ik ga maandag van start met the one
mij is aangeraden week1 als je opstaat 1 pil, uur voor training 2pillen en week2 als je opstaat 2 pille en uur voor training ook 2 pillen.
en per dag 3 protein shakes
laten we zien wat het gaat brengen:D
succes verder nog!!!:D

Weet niet of het nodig is de dosis te verhogen, ik neem rond 10u 2 caps, en rond 13u30 nog 1, training is om 17u30 en gaat verdomd lekker hoor.
Ga je loggen?

Maar suc6 TS

Zie comment Rooke :zzz:

Heb je ook before fotos gemaakt?

Ik ga dit ook eens volgen...toename in gewicht en minder cm's in zon tijdsbestek vind ik vrij gestoord. Succes!!

Before fotos niet echt, wel van eind februari ergens, die worden wel gepost op de juiste moment.

+ 1 bro

Zijn gruwelijke gains voor een designerroid:O...overtreft Epistane
Hoop voor je dat het enigzins safe is, het is natuurlijk wel een nieuw product..en dat is een risico als het gaat om designerroids.
Verder wens ik je iig succes:), ben benieuwd

Thanx, tja kan er me iemand is een proffesionele comment geven aub als het om negatieve kritiek gaat. Wil het zeker horen!

Nog steeds geen side-effects? Wel gruwelijk progressie.

Geen sides, buiten beetje acne en soms wat opgefokt.

Werkt goed merk ik! Neem aan dat je double arm extension bedoelde? :p

Fijn weekend beest!

Hehe was geen aanval ofzo hoor:)
vond het gewoon cool zoals het daar stond

Ja het was maar de 2de of 3de keer dat het in mijn log gepost word :D

maarja dat weet je gwoon als je aan deze spullen komt...

Voila, zo is het nu eenmaal. Wat is er nu eenmaal wel gezond in het leven?
Buiten dit supplement, drink ik niet, doe geen drugs, rook niet, eet gezond drink veel water dus ja weet wel wat kiezen toch :)
Anders ga je maar eens checken op forums over alochol-en of druggebruik, hou ik me toch liever bij de BB-lifestyle :D

Kon het me natuurlijk niet laten deze morgen op de weegschaal te stappen :D

18/4: 86.5kg Taille 93,5cm :eek:

Dit na een rustdag gisteren! Ben benieuwd naar morgenvroeg! Men eetpatroon ligt natuurlijk wel om massa bij te komen. Maar ben tot nu toe echt verbaasd van THE ONE. Sorry maar kan het toch niet een placebo supplement noemen zoals in het begin van mijn log door enkele DBB'ers beweerd. In de US zijn er zelf die na 5 weken hun cycle nog verlengen met een 2de potje, wat zijn ze gek onze overzeese vriendjes :D

Is deze bewering van AN dan toch geen bullsh*t?
"Rapid lean body mass gains - typical users report 0.75 lb./day gains for first 2-3 weeks"

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven