sjapendoedel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Duidelijk progressie gemaakt, vooral armen en schouders zijn duidelijk merkbaar!

zijn dat soort middelen niet enorm toxisch voor de lever? Ik heb het zelf niet zo op die nieuwe stofjes en afgeleiden van bepaalde sterioden. Er is daar totaal geen onderzoek of praktijkhistorie van. Ik zou bijna zeggen als je toch zoiets wilt beperk je dan tot de zeg maar bekenden oude middelen waar voldoende over bekend is. Dan kan je op basis van die kennis een keuze maken om er wel of niet aan te beginnen.
Is niet correct volgens mede DBB lid
Quote van LUKE1984:
"Masteron heeft een methylverbinding op de 2a-positie, en een orale versie zou er ook nog een hebben op 17a.
Superdrol is de orale versie van masteron, the one is een nieuw molecuul."
Bij het sparren (gelukkig met pads) heb ik meerdere malen men partner per ongeluk geraakt
Power + agressie waren top 

Proficiat met je nieuwe PR.
Heb er zelf gisteren ook 2 neergezet :-)
Ben benieuwd hoe je komende week nog gaat knallen. Wil je aan een bepaalde BW komen of is het gewoon de bedoeling om een bruut beest te worden, maakt niet uit hoe zwaar?

ik weet niet wat je bf is maar ik denk dat het goed is om een paar% er af te cutten aangezien je toch al best veel massa heb.
edit niet goed gelezen ik zie dat je in mei dat ook gaat doen my bad
zowiezo succes

Stevige training. Goed bezig op die dumbbell flyes.
En oppassen met de rechterschouder hé. Inhouden is de boodschap want knallen met ergens een rare pijn kan grote gevolgen hebben. Heb zelf ook een tijd last gehad (maar dan van m'n linkerschouder) en heb toen een paar oefeningen links laten liggen. Is ondertussen terug in orde :-)
Die upright rows met losse schijven ga ik volgende keer ook eens doen. Ik vind deze oefening aan de kabels niet echt realistisch (kan daar makkelijk 100kg trekken maar met EZ bar bv. is 50kg al redelijk zwaar). Losse schijven liegen niet.
Blijven gaan Animalus!

Heb zelf al gedacht om de dosis op te drijven naar 4caps per dag, maar sta in twijfel omdat de trainingen echt wel heel goed gaan! Het gevoel van de eerste weken is er niet meer overdag na inname is mss wel beter zo..Eens op de training slaat THE ONE wel elke keer terug toe..Ik ben ook erg benieuwd wat een hogere en intensievere training + betere voeding + meer motivatie + placebo-supplement voor je gaan doen, succes kerel!![]()