MuscleMeat

Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!

het is gewoon masteron in orale vorm.....

• Topic Starter Topic Starter
Ok kleine update van progressiepix. Foto daarnet genomen na al enkele maaltijden natuurlijk, morgen neem ik foto's op nuchtere maag. Kan ik beter vergelijken elke week. I know BF% is the hoog voor DBB, maar ben zelf heel blij als je ziet vanwaar ik kom. Nog een week of 7 clean bulk en vanaf dan zwaar cutten :)

Laat de comment maar komen :)

dbb.jpg

Duidelijk progressie gemaakt, vooral armen en schouders zijn duidelijk merkbaar!

zijn dat soort middelen niet enorm toxisch voor de lever? Ik heb het zelf niet zo op die nieuwe stofjes en afgeleiden van bepaalde sterioden. Er is daar totaal geen onderzoek of praktijkhistorie van. Ik zou bijna zeggen als je toch zoiets wilt beperk je dan tot de zeg maar bekenden oude middelen waar voldoende over bekend is. Dan kan je op basis van die kennis een keuze maken om er wel of niet aan te beginnen.

Duidelijk progressie gemaakt, vooral armen en schouders zijn duidelijk merkbaar!

Thans! Ben tevreden over men hele lichaam :D

zijn dat soort middelen niet enorm toxisch voor de lever? Ik heb het zelf niet zo op die nieuwe stofjes en afgeleiden van bepaalde sterioden. Er is daar totaal geen onderzoek of praktijkhistorie van. Ik zou bijna zeggen als je toch zoiets wilt beperk je dan tot de zeg maar bekenden oude middelen waar voldoende over bekend is. Dan kan je op basis van die kennis een keuze maken om er wel of niet aan te beginnen.

Denk dat de toxische schade door the one niet meer zal zijn dan bij de "bekende" oude middelen. Heb een log op US-board gevolgd en die zijn leverwaarden waren minder aangetast bij the one dan andere orals die hij al geslikt had. Er is inderdaad nog geen historiek over, maar ben nu al een week ver dus ja beter er volledig voor gaan he! En natuurlijk je lever niet gaan belasten met alcohol e.d. Leef volledig clean..Mariadistel ga ik maandag wel nog ergens gaan halen voor tijdens de cycle.

het is gewoon masteron in orale vorm.....

Is niet correct volgens mede DBB lid

Quote van LUKE1984:
"Masteron heeft een methylverbinding op de 2a-positie, en een orale versie zou er ook nog een hebben op 17a.

Superdrol is de orale versie van masteron, the one is een nieuw molecuul."

Is niet correct volgens mede DBB lid

Quote van LUKE1984:
"Masteron heeft een methylverbinding op de 2a-positie, en een orale versie zou er ook nog een hebben op 17a.

Superdrol is de orale versie van masteron, the one is een nieuw molecuul."

Klopt, het is een verwante van DHT.

Gisteren hevige cc sessie gehad! Elleboog, been en veegworpen waren aan de beurt lekker :) Bij het sparren (gelukkig met pads) heb ik meerdere malen men partner per ongeluk geraakt :D Power + agressie waren top :p

Nadien nog naar de gym geweest om er de rug-traps-biceps uit te persen.

Ga de data hier niet neerzetten, traps en bicpes heb ik ni te zwaar gedaan, juist goed volgepompt! Op de rug wel een PR gebroken!

PR = Lat pulldown 5x100!!!

Vandaag zalige rustdag, want het is nodig :D

Prettig weekend nog mede-beesten!

Gaat lekker zo te horen. Goed man. Mooi te horen, goed weekend.

Proficiat met je nieuwe PR.
Heb er zelf gisteren ook 2 neergezet :-)
Ben benieuwd hoe je komende week nog gaat knallen. Wil je aan een bepaalde BW komen of is het gewoon de bedoeling om een bruut beest te worden, maakt niet uit hoe zwaar?

Proficiat met je nieuwe PR.
Heb er zelf gisteren ook 2 neergezet :-)
Ben benieuwd hoe je komende week nog gaat knallen. Wil je aan een bepaalde BW komen of is het gewoon de bedoeling om een bruut beest te worden, maakt niet uit hoe zwaar?

Thanx! En jiij ook proficiat he :-)
Ben ook benieuwd! Ben toch van zin om men kh iname hoog te houden, dus blijf zeker smiddags volkoren pasta en na de training rijst eten. Wil toch wel wat massa nemen on-cycle, had ni veel zin om te beginnen cutten en dan als een magere ecto van de zomer rond te lopen :p

Nee zoveel mogelijk clean eten natuurlijk, eind me worden de kh wel naar beneden geschroefd! Tot dan is het de bedoeling zo bruut mogelijk te worden :D

OT: een ganse middag op terras gezeten met de vriendin, lekker struisvogelsteak met frietjes doorgespoels met een jupiler blue :D

Mag al ni denken aan de kcal vandaag :s

Morgen extra heavy cardio sessie!

ik weet niet wat je bf is maar ik denk dat het goed is om een paar% er af te cutten aangezien je toch al best veel massa heb.
edit niet goed gelezen ik zie dat je in mei dat ook gaat doen my bad
zowiezo succes

ik weet niet wat je bf is maar ik denk dat het goed is om een paar% er af te cutten aangezien je toch al best veel massa heb.
edit niet goed gelezen ik zie dat je in mei dat ook gaat doen my bad
zowiezo succes

Ok zie je edit net :D

Idd eind mei volt er natuurlijk een cut, is nie tmen doel er deze zomer men sixpack netjes door te krijgen, is voor zomer 2010..Wel enkele % zakken natuurlijk voor de zomer! Om in september weer lekker de kcal op te drijven, stam af van bourgondiërs he :p

Weging van deze morgen beetje teleurstellend:

20/4: 86kg Taille 93,5cm

Heb in het weekend natuurlijk wel afgeweken van men voedingsschema, ook de hevige close combat sessie zal wel nefast zijn voor de gains.
Maar het gevoel is super, in de spiegel komen alle spieren er netjes uit!

Tot nu dus geen sides, buiten soms een lichte hoofdpijn vorige week, al weet ik niet of dat niet gewoon van de stress was.
Libido is meer dan in orde, is gisteren uitvoerig getest :D

Vanavond late training, borst-schouders-triceps, tot dan beesten!

Menu: Borst-schouders-triceps
Mentality: Late training door enkele verplichtingen, om 20u aan de training toegekomen, op karakter nr de training gegaan.
Motivation: Training zonder trainingsmaatje, wat spijtig is tijdens borst, moeilijk om pr's te breken :D

Borst:
INCLINE DB PRESS
8X34
8X38
14X28
15X28

DB PRESS
8X36
8X36
15X28
15X28 15X14

DB FLYS (Toc men PR van vorige week met 1 rep verhoogt)
8X24
8X26
6X30 (PR!!!)
15X14
15X14

ONE ARM DB CROSS OVER (zonder rust, na setjes links voortdoen met rechts en zo tot er 4 sets gedaan zijn)
15X9 (gewicht per dumbbell)
15X9
15X8
20X7

BORST GRUWELIJK OPGEPOMPT!! VEEL JALOERSE BLIKKEN IN DE GYM
:D

DB SHOULDER PRESS
10X26 (kreeg ineens een verdachte pijn in rechterschouder, bewust ni zwaarder gegaan)
8X24
15X14
15X14

UPRGIHT ROWS MET LOSSE SCHIJVEN (Aanrader!)
8X20
10X15
15X15
15X15

DECLINE LATERAL RAISES (MET DE BORST OMGEKEERD OP BANKJE)
8X16
8X16
15X10
15X10

LATERAL ONE ARM DUMBELL RAISE (zelfde set als laatste oef op borst, ook zonder rust)
15X9
15X9
15X9
15X7

CABLE PULDOWN
8X55
8X75
8X75
DROPSET
15X40
15X30
15X25

ONE ARM DB EXTENTION
8X10
8X10
15X8
15X7

ROPE PULDOWN
15X30
15X30
15X30
15X30

Cardio : 10 min loopband + 15min HIIT crosstrainer

Comment: Training terug heel lekker verlopen, gevoel van een beest in de gym! Alpha-male feeling echt wel aanwezig! Voor de rest begint de gewenning aan het gevoel wel toe te slaan, overdag helemaal geen last na innemen van de caps. Overmorgen op de weegschaal! Voeding is weer volgens schema :D

Stevige training. Goed bezig op die dumbbell flyes.
En oppassen met de rechterschouder hé. Inhouden is de boodschap want knallen met ergens een rare pijn kan grote gevolgen hebben. Heb zelf ook een tijd last gehad (maar dan van m'n linkerschouder) en heb toen een paar oefeningen links laten liggen. Is ondertussen terug in orde :-)

Die upright rows met losse schijven ga ik volgende keer ook eens doen. Ik vind deze oefening aan de kabels niet echt realistisch (kan daar makkelijk 100kg trekken maar met EZ bar bv. is 50kg al redelijk zwaar). Losse schijven liegen niet.

Blijven gaan Animalus!

Stevige training. Goed bezig op die dumbbell flyes.
En oppassen met de rechterschouder hé. Inhouden is de boodschap want knallen met ergens een rare pijn kan grote gevolgen hebben. Heb zelf ook een tijd last gehad (maar dan van m'n linkerschouder) en heb toen een paar oefeningen links laten liggen. Is ondertussen terug in orde :-)

Die upright rows met losse schijven ga ik volgende keer ook eens doen. Ik vind deze oefening aan de kabels niet echt realistisch (kan daar makkelijk 100kg trekken maar met EZ bar bv. is 50kg al redelijk zwaar). Losse schijven liegen niet.

Blijven gaan Animalus!

Inderdaad ben voorzichtig doorgegaan op de schouders nadien, wil zeker geen blessure oplopen nu! Loopt veel te lekker :p

Moet je zeker doen! Bij ons zijn in alle schijven 2 handgrepen in wat het wel ideaal maakt daarmee rows te doen, echt gruwelijk man, ik wissel af met beide armen tegelijk, afwisselend, second aanhouden boven..

Day 9 : War report!

Menu : Benen-Kuiten-Buik
Mentality: Grrrrrr...Benen :D

Opwarming 2X20XBB SQUAT

SQUAT
8X100
8X120
6X140 (****ing hell = new PR!!)
15X60
15X60

FRONT SQUAT
8X80
8X90 (grrrrrr)
15X40
15X40

LEG PRESS
8X200
8X250 (laatste 2 reps beetje moeten meeduwen op knieen)
Dropsetje
8X200
8X175
8X150

Leg extension one-leg (4 X 15 afwisselend per been, zonder rust tussen)
15X25
15X20
15X15
15X15

Sumo deads (Na al stevig door te gaan op de squats, hier bewust ni zwaar gegaan)
8X60
8X80
15X40
15X40

One-leg leg curl (zelfde systeem als bij extension)
15X10
15X5
15X5
15X5 (Njamie, hammetjes!!!!!)

STANDING CALF PRESSES IN SMITH(Steeds 3x10 met tenen naar binnen, tenen naar buiten, tenen naar voor)
15XBB
15X40
15X40

BUIK
3 OEF IN SUPERSET

CARDIO: Geen

Comment: Beestachtige training terug! Power is wel top, trainingsmaatje moest echt passen op de squat! Lekker gevoel na de training!

Supplementcomment: Helemaal geen last van sides, buiten natuurlijk de agressie vind ik. Maar daar kan ik wel redelijk goed mee om :p Heb zelf al gedacht om de dosis op te drijven naar 4caps per dag, maar sta in twijfel omdat de trainingen echt wel heel goed gaan! Het gevoel van de eerste weken is er niet meer overdag na inname is mss wel beter zo..Eens op de training slaat THE ONE wel elke keer terug toe..

Morgen wegen, ben benieuwd! Hoop +86kg..

Ik ben ook erg benieuwd wat een hogere en intensievere training + betere voeding + meer motivatie + placebo-supplement voor je gaan doen, succes kerel! ;)

Waarom deze houding tegenover dit soort producten? Het product bevat een Anabole Steroïde. Of het een goed idee is om een steroïde te gebruiken waar weinig over bekend is, dat is een ander verhaal. Maar omdat een steroïde verpakt zit in een flitsend potje en verkrijgbaar is bij een supplementen winkel wil niet zeggen dat het minder effectief is dan de bekende steroïden.

Waarom zijn er nou elke keer weer mensen die dit soort dingen posten? Dit is een forum waar we elkaar moeten helpen. Aan dit soort quasi-behulpzame licht arrogant getinte opmerkingen heeft niemand wat.

Terug
Naar boven