XXL Nutrition

Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!

Bezoekers in dit topic

je hebt een interessant log kerel...heeft mij aangespoord te gaan beginnen. Morgen begin ik eraan, ben benieuwd hoe ik erop reageer en vooral hoe hard ik erop ga!
 
je hebt een interessant log kerel...heeft mij aangespoord te gaan beginnen. Morgen begin ik eraan, ben benieuwd hoe ik erop reageer en vooral hoe hard ik erop ga!

Wat voor mij goed werkte is alle spiergroepen 2x per week keihard aanpakken man! Kapot beuken die boel, lekker clean bulken en gaan met die banaan!! Succes kerel!
 
ik begin tegelijk met grotesjaak aan de The One snoepjes, zal deze log eens even rustig doorlezen :D


hoop dat ik geen last krijg van "puisten op m'n snikkel".. zag dat je behalve de alpha male-feeling en soms wat snel geirriteerd weinig sides had.. geen haar uitval en (tijdelijk) verschrompelde ballen dus?

Greetz
 
en die 2nd gear moet die nadat je The One hebt opgemaakt ???
 
ik begin tegelijk met grotesjaak aan de The One snoepjes, zal deze log eens even rustig doorlezen :D


hoop dat ik geen last krijg van "puisten op m'n snikkel".. zag dat je behalve de alpha male-feeling en soms wat snel geirriteerd weinig sides had.. geen haar uitval en (tijdelijk) verschrompelde ballen dus?

Greetz

Aha ben jij zen partner in crime :D Zal leuk zen met 2 samen knallen op het boeltje! Heb geen haar-uitval gemerkt en men ballen ook niet echt iets van gemerkt..

en die 2nd gear moet die nadat je The One hebt opgemaakt ???

2nd gear is speciaal erbij als pct, om je eigen testosteronproductie terug op gang te brengen. Combineren met drive en mariadistel is de boodschap!
 
O ja vandaag heftige schouder-traps training afgewerkt, voor de laatste week van men kuurtje en de drie weken van men pct nog een anders schema gepakt!
Complimentjes in de gym, van man je bent groot geworden of wat een kanonballen die schouderkoppen doen wel deugd :D

O ja en power blijft maar stijgen!
 
O ja vandaag heftige schouder-traps training afgewerkt, voor de laatste week van men kuurtje en de drie weken van men pct nog een anders schema gepakt!
Complimentjes in de gym, van man je bent groot geworden of wat een kanonballen die schouderkoppen doen wel deugd :D

O ja en power blijft maar stijgen!

Altijd fijn als je harde werk zijn vruchten afwerpt en mensen duidelijk een verschil zien :-)
Komen er nog wat pics of hoe zit dat?
En je hebt wel een aardig aantal PRs verbroken neem ik aan?
 
Weging 12/05

12/4 : 83.9kg Taille => 94cm
15/4 : 84.9kg Taille => 94cm
17/4 : 86.1kg Taille => 93.5cm
18/4 : 86.5kg Taille => 93,5cm
20/4 : 86.0kg Taille => 93,5cm
22/4 : 86.5kg Taille => 93cm
24/4 : 87kg Taille => 93cm
26/4 : 87,3kg Taille => ?
...
12/5 : 88,7kg Taille => 93cm

Lekkerrrrrr :D

Laatste week van de cycle, zal zien om een foto te posten deze week!
 
ziet er goed uit allemaal!

ik ben maandag begonnen...ben echt benieuwd wat het gaat doen.
 
en de acne hoe zit het daarmee
 
toch ongeveer 5 kilo mee gewonnen! en verders nog nieuwe pr's gezet?
 
Netjes man! 5 kg en knappe trainingen!

Heb je naast het alpha male gevoel en beetje acne geen last van andere bijwerkingen gehad?

ik ben zelf erg aan het twijfelen om er ook mee te beginnen, maar ben erg huiverig voor bijwerkingen.

Moet ik me druk maken om eventuele leverschade en/of zaad schade?

bvd
Mike
 
ben benieuwd naar resultaten foto,s
 
Men suppboer staat er eigenlijk niet voor te springen om zomaar aan gasten via internet te zeggen om er achter te komen, is hier nog steeds illegaal..

Ja moet zeggen dak toch ook wel moelijk heb om ni elke dag te wegen :D Maar het geeft een beter beeld vind ik om de 2 dagen

Qua kracht is er zeker een toename, gewichten gaan vlotjes omhoog en er zijn toch al enkele PR's gesneuveld :D

Volledig lichaam is toch wel lekker aant profiteren van the one, krijg zelf complimenten van de grote buffelkerels in de gym :D
beetje hoog lopen doen over je suppboer, terwijl je het gewoon via [Link niet meer beschikbaar] hebt :spaz:
 
ja man ik wil ook weten hoe het met je acne is en hoe het verder met bijwerkingen gaat tell us :p
 
Weging 12/05

12/4 : 83.9kg Taille => 94cm
15/4 : 84.9kg Taille => 94cm
17/4 : 86.1kg Taille => 93.5cm
18/4 : 86.5kg Taille => 93,5cm
20/4 : 86.0kg Taille => 93,5cm
22/4 : 86.5kg Taille => 93cm
24/4 : 87kg Taille => 93cm
26/4 : 87,3kg Taille => ?
...
12/5 : 88,7kg Taille => 93cm
15/5 : 89,2kg Taille => 92,5cm

WTF +5KG :D
 
ziet er goed uit allemaal!

ik ben maandag begonnen...ben echt benieuwd wat het gaat doen.

Geloof me, goed eten rusten en no alcohol!!! En dat komt slim!

en de acne hoe zit het daarmee

Acne is zo goed als verdwenen..

toch ongeveer 5 kilo mee gewonnen! en verders nog nieuwe pr's gezet?

Vandaag +5kg! Meerdere PR's gezet, op rugoefening het hele blokkie op de machines is er 1 van :D Heb ze eerlijk gezegd wel niet echt nauw meer bijgehouden, gewoon getraind als een beest! De borst is toch ook wel sterk omhoog qua power!

Netjes man! 5 kg en knappe trainingen!

Heb je naast het alpha male gevoel en beetje acne geen last van andere bijwerkingen gehad?

Thanx, niet echt, alles staat in log bro :p

ik ben zelf erg aan het twijfelen om er ook mee te beginnen, maar ben erg huiverig voor bijwerkingen.

Moet ik me druk maken om eventuele leverschade en/of zaad schade?

Don't now that, sorry..

bvd
Mike

ben benieuwd naar resultaten foto,s

Foto's zijn deze morgen getrokken als ik uit men nest kwam, komen dit weekend on-line! Ben heel tevreden!

beetje hoog lopen doen over je suppboer, terwijl je het gewoon via [Link niet meer beschikbaar] hebt :spaz:

Haha, man had ik toen geweten dat ze op die engelse site het verkochten voor 75€ had ik me niet laten rippen voor 150€ bij men lokale suppboer :mad:
Dus gelieve dit gelul niet in men log te vervuilen!

ja man ik wil ook weten hoe het met je acne is en hoe het verder met bijwerkingen gaat tell us :p

Acne = geen
Verdere bijwerkingen kan ik niet direct zeggen, slaap is goed, libido ook ok.
Blijf erbij dat de agressie/irritatie de grootste side voor mij was.

Vant weekend nieuwe fotos!
 
Ah oke, sorry ;)
zijn hier wel meerdere die doen alsof ze een suppdealer hebben maar het dan gewoon via een site hebben :rolleyes:

OT: mooie progressie ;)
 
ik vraag me wel af wat je eraan over houdt :p mja zou je dit nog een keer willen gaan gebruiken of weet je dat niet??
 
Mocht ik ooit aan de AAS beginnen dan zal dit of Havoc mijn eerste kuurtje worden.
Bedankt voor je log
 
Back
Naar boven