MuscleMeat

Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!

• Topic Starter Topic Starter
uhu, waar is je lokale supplementenboer omdat we van dezelfde provincie zijn, is mss dicht :p

Zal je pm sturen..

OT: Vannacht lekker geslapen, deze morgen taille snel gemeten en zit op -93cm :D Kan al niet wachten om morgen op de weegschaal te staan!!!

Vanavond borst-schouders-triceps mmmmjamie :p

super dude trainingen ftw :p

Het lijkt toch wel goed te gaan met dat ding?

nog steeds geen sides?

Acne is er wel, agressie ook wel vind ik..

Voor de rest nog niet echt iets gemerkt..

Als straks blijkt dat je er nauwelijks sides aan hebt overgehouden denk ik dat uw supplementenboer veel volk over de vloer gaat krijgen!
Klinkt allemaal erg aanlokkelijk namelijk :-)

Respect dat je niet elke dag op de schaal gaat staan. Ikzelf zou het niet kunnen laten om toch maar weer eens te kijken of er wat bijgekomen is...

Ben je qua kracht al merkbaar omhoog gegaan? Of zie je enkel verschil in de spiegel?

Als straks blijkt dat je er nauwelijks sides aan hebt overgehouden denk ik dat uw supplementenboer veel volk over de vloer gaat krijgen!
Klinkt allemaal erg aanlokkelijk namelijk :-)

Respect dat je niet elke dag op de schaal gaat staan. Ikzelf zou het niet kunnen laten om toch maar weer eens te kijken of er wat bijgekomen is...

Ben je qua kracht al merkbaar omhoog gegaan? Of zie je enkel verschil in de spiegel?

Men suppboer staat er eigenlijk niet voor te springen om zomaar aan gasten via internet te zeggen om er achter te komen, is hier nog steeds illegaal..

Ja moet zeggen dak toch ook wel moelijk heb om ni elke dag te wegen :D Maar het geeft een beter beeld vind ik om de 2 dagen

Qua kracht is er zeker een toename, gewichten gaan vlotjes omhoog en er zijn toch al enkele PR's gesneuveld :D

Volledig lichaam is toch wel lekker aant profiteren van the one, krijg zelf complimenten van de grote buffelkerels in de gym :D

Ga hier nog eens men war-report neerzetten, weer zonder trainingsmaatje dus maar 2 PR's gebroken :D Donderdag trainen we weer samen, dus zal tellen dat :p

Borst:
INCLINE DB PRESS (veel power over donderdag zijn de 40" aan de beurt)
8X34
8X36
10X30
12X28

DB PRESS (zelfde als bovenstaand, donderdag mss 44" :D)
8X36
8X38
15X32
12X30

DB FLYS
8X26
8X26
15X16
15X14

ONE ARM DB CROSS OVER (zonder rust, na setjes links voortdoen met rechts en zo tot er 4 sets gedaan zijn)
15X8 (gewicht per dumbbell)
15X7
15X6
20X5

DB SHOULDER PRESS
10X24
8X24
10X16
15X14

UPRGIHT ROWS MET OLYMISCHE BARBELL (PR GESNEUVELD :D)
15XBB
8X40
7X50 (PR!!) En nog power over he, wijselijk ni zwaarder gegaan :rolleyes:
15X30
10X30
10XBB

ONE ARM DECLINE LATERAL RAISES (MET DE BORST OMGEKEERD OP BANKJE)
8X16
8X16
8X16 + 12X8
8X16 + 12X8

LATERAL RAISES
15X9
15X9
15X9
15X7

LAT PUSHDOWN (TRICEPS)
8X40
8X75
8X90
5X100 (PR!!)
15X40
15X40

CABLE PUSHDOWN IN SUPERSET MET STANDING REVERSE CABLE
8X25
8X25
15X20
15X20

Cardio : 25min HIIT crosstrainer

Comment: Man wat een lekkere training terug! Voor de training beetje muesli met 30gr whey binnengespeeld! Training ging super, veel power, lekker beestachtig gevoel.. en er lekker groot uitzien :D

Supplementcomment: Merk toch wel dat men stemming aan de agressieve kant is, ben soms nogal kort tegen mensen merkte ik vandaag :cool:
Voor de rest heb ik al ne ganse dag precies een beetje een gevoelige linkertepel, kan ook het gedacht zijn want zit er al een ganse dag aan te frunikken natuurlijk :D

Morgen wegen! Hoop op +87,5kg :D

Vanmorgen weging:

28/04 => 87.3kg Taille 93.0cm

Zou de groeispurt gaan liggen zijn :(

Ben in elk geval er niet vetter op geworden merk ik wel, en kract is ook wel top..

Hoop tocg nog enkele kg's te gainen. Mischien de cardiosessie na de training inkorten?

Vanmorgen weging:

28/04 => 87.3kg Taille 93.0cm

Zou de groeispurt gaan liggen zijn :(

Ben in elk geval er niet vetter op geworden merk ik wel, en kract is ook wel top..

Hoop tocg nog enkele kg's te gainen. Mischien de cardiosessie na de training inkorten?
Verhoog je kcal inname anders, hoelang heb je nog?

Hmm oké, ga je nog voor en na foto's doen btw?

???

Net terug van knallende beentraining, dus de hersenen willen nog niet direct mee nu :D

Oh ik heb 'm.. Omdat ik hem quotte natuurlijk. Maar dat deed ik omdat de vraag al gesteld was maar onbeantwoord was gebleven,...
En hoe "ernstig" is je acné? Ergens halverwege zei je "nauwelijks" en nu "check" :P Dus ben benieuwd naar het verschil :)

Kcal inname ga ik niet echt meer verhogen, gewoon dit blijven aanhouden enkele dagen en iets minderen met de cardio. Wil er ook niet vetter op worden..

Wat een meerwaarde joh :eek:

hoeft toch ook niet meteen vetter te worden als je je kcal wat omhoog zou doen.. als je stagneert kwa het gainen van massa en gewicht zou ik het toch zeker wel overwegen om ff wat meer naar binnen te knallen.
mocht je wat vetter worden.. fukkin care, ga je over maandje lekker cutten :)

hoeft toch ook niet meteen vetter te worden als je je kcal wat omhoog zou doen.. als je stagneert kwa het gainen van massa en gewicht zou ik het toch zeker wel overwegen om ff wat meer naar binnen te knallen.
mocht je wat vetter worden.. fukkin care, ga je over maandje lekker cutten :)

Is waar, heb deze morgen dan ook gestart met als voorgerecht een beker LEan-grow gevolgd door brinta-havermoutpannekoeken met als dessert een banaan! Dit weekend ga k ook enkele junkmeals inlassen ;)

Cutten kan vanaf juni toch :p

Terug
Naar boven