Fitness Seller

Bobbybuilding

  • Topic starter bob k
  • Startdatum
  • Reacties 193
  • Weergaven 32K
  • Volgers 35

Bezoekers in dit topic

ik stretch aan het einde van mn training ook altijd. Niet al te veel bijzonders eigenlijk, wat verschillende stretches en dan 30 secs vasthouden. Wat wil je met name stretchen?

Als ik shoot zou hebben dan zou ik voor bijv suikerbuijk kiezen.

Altijd mooie pics

Heette ik maar zo, je bent wat je eet toch ???
 
Hey man ik doe vijf minuten cardio plus de volgende oefeningen:
-extornal/intornal rotation
- foamroller op Lb dagen
- arm circles
-wall slides
- face pulls + mini band pull aparts of y raise
Ik heb nogal verpeste schouder dus vandaar het scala aan oefeningen.
 
Succes Bob! Ik volg!

Goeie vooruitgang gemaakt ook over de jaren! Zeer mooi compleet fysiek imo.
 
Als ik shoot zou hebben dan zou ik voor bijv suikerbuijk kiezen.
Altijd mooie pics
Thanks, zal eens kijken
ik stretch aan het einde van mn training ook altijd. Niet al te veel bijzonders eigenlijk, wat verschillende stretches en dan 30 secs vasthouden. Wat wil je met name stretchen?
Heette ik maar zo, je bent wat je eet toch ???
Ik begin mobiliteit in mijn heup en schouders te missen, en heb een dubbele tenniselleboog dus flexibiliteit in polsen en enkels.
Hey man ik doe vijf minuten cardio plus de volgende oefeningen:
-extornal/intornal rotation
- foamroller op Lb dagen
- arm circles
-wall slides
- face pulls + mini band pull aparts of y raise
Ik heb nogal verpeste schouder dus vandaar het scala aan oefeningen.
Ik kan die wall slides wel weer eens gaan doen ja, de rest doe ik eigenlijk al. Vooral face pulls is een aanrader voor sterke schouders ja :)
Die arm circles zijn nou net het probleem, dan loop ik al heel snel tegen mijn beperkte bewegingsuitslag aan.
Succes Bob! Ik volg!
Goeie vooruitgang gemaakt ook over de jaren! Zeer mooi compleet fysiek imo.
Welkom en thanks! Soms heb ik het gevoel stil te staan maar als ik kijk over de jaren dan gebeurd er inderdaad nog wel wat.
 
TRAINING VRIJDAG
Legs met bae

5 minuten warmlopen

Squats 10-5-3-20
12x60
10x100
5x140
3x160
20x100

Romanian deadlift
3x12x100

Lunges
3x12

Calf presses
3x12x80
-superset met-
Leg press
3x12x150

Hanging leg raises, twisting 3x12

VOEDING VRIJDAG-ZONDAG
Overdag volgens plan, in de avond een lekkere cheatmeal, selfmade pizza. En dat was het begin van een cheatweekend waarin ik mezelf even goed opgeladen heb voor weer 2,5 week dieet. Kcal zal rond 3500 hebben gezeten dus geen fatgains, maar wel lekker genoten van de dingen die ik allemaal heb moeten missen.

TRAINING MAANDAG

UB

Ik had maar een uurtje ivm bbq erna, dus lekker supersetten.

Incline db press 3x12x40
ss Alternating curls 3x12x16-22

Dumbbell flyes 3x12x26
ss Skullcrushers 3x12x50

EZ bar curls 3x12x30
ss Side/rear raises 3x20x9

V-grip pulldown met 1 sec hold 5x12x70-90
ss Close grip push up met handen op kopse kant van bankje met handpalmen naar elkaar 3x10 (epic voor upper chest en squeeze)

Eind.
Echt een belachelijk onnodige zieke pomp :roflol: dankzij cheatweekend, zie voor filmpje:

VOEDING MAANDAG
Volgens plan. In de avond wel een barbecue maar daar 400 gram vega producten op (burgers/worstjes) en verder een gegrilde puntpaprika en courgette, en wat stukjes stokbrood. Kwark met walnoten en honing in de avond weg gelaten dus qua kcal prima uit gekomen rond 2600.

TRAINING DINSDAG

Legs, abs - met gf

Warmlopen op loopband

Squat 12-8-5
20x60
12x120
8x140
2x155
Plan was 5x155 maar linker quad begon pijn te doen dus na 2e rep gestopt, en maar goed ook want die quad doet nu nog pijn dus doorgaan had echt voor problemen kunnen zorgen. Ff een paar dagen foamrollen en hopen dat ik het er uit gemasseerd krijg.

Hip thrusters
3x12x70

Leg extensions superset met leg curls
2x12

Helaas, gym ging dicht. Onderweg naar huis 30 lunges gedaan

Thuis Ab rollouts 2x12 zijkant 3x12 recht

VOEDING DINSDAG
Iets minder kcal binnen gekregen dan gepland door verandering van de planning. Zal rond 2400 gezeten hebben.
 
Ik kan die wall slides wel weer eens gaan doen ja, de rest doe ik eigenlijk al. Vooral face pulls is een aanrader voor sterke schouders ja :)
Die arm circles zijn nou net het probleem, dan loop ik al heel snel tegen mijn beperkte bewegingsuitslag aan.

Oke vervelend man. Je zou eventueel nog Sleeper stretch kunnen toevoegen.
 
Damn flinke veins overal! Jelly
 
Deze shape:bow:
 
Heerlijk bezig man
 
Oke vervelend man. Je zou eventueel nog Sleeper stretch kunnen toevoegen.
Dat is een goeie, thanks!
Damn flinke veins overal! Jelly
Heerlijk bezig man
Hehe thanks!

Woensdag en donderdag twee rustdagen gehad, vanavond fullbody training met Jwdoetookmee en zondag met gf.
Shape gaat nog steeds met de dag vooruit, kleine stapjes maar ik word steeds leaner. Gisteren helaas iets teveel gegeten dus nauwelijks/geen tekort maar vandaag weer de teugels aanhalen en maar wat meer verbranden/minder eten. Ik ga ook langzaam wat zakken in koolhydraten. Gemiddeld zit ik op een tekort van grofweg 800 kcal. Mijn doel is een mooie balans tussen droog en vol, waarbij de leanheid van JW bijvoorbeeld niet meer haalbaar is voor mij.
 
Poeh, vol die foto, netjes!

Apart hoe je op die voor die foto op instagram toch behoorlijk smalle taille kunt tonen/toont. Ik heb bij mezelf altijd het idee dat ik alleen maar lomp er uit kan zien.
 
Poeh, vol die foto, netjes!
Apart hoe je op die voor die foto op instagram toch behoorlijk smalle taille kunt tonen/toont. Ik heb bij mezelf altijd het idee dat ik alleen maar lomp er uit kan zien.
Dank je! Was ook wel extreem hoor, dat zie ik niet vaak. Welke foto bedoel je precies? Ik heb namelijk altijd wel zichtbare abs maar als ik ga cutten dan wordt mijn taille altijd wel flink smaller wat me doet vermoeden dat er toch veel visceraal vet zit, en natuurlijk gewoon maaginhoud. En verder is het een kwestie van illusie, licht, houding, tja wat bodybuilding grotendeels ook inhoudt :)
 
Dank je! Was ook wel extreem hoor, dat zie ik niet vaak. Welke foto bedoel je precies? Ik heb namelijk altijd wel zichtbare abs maar als ik ga cutten dan wordt mijn taille altijd wel flink smaller wat me doet vermoeden dat er toch veel visceraal vet zit, en natuurlijk gewoon maaginhoud. En verder is het een kwestie van illusie, licht, houding, tja wat bodybuilding grotendeels ook inhoudt :)

Deze twee:


Wereld van verschil!
Die met pomp noem ik dan 'lomp' en die andere is veel esthetischer. Maar die met pomp is ook prima, ik zie ook wel eens lui rondlopen die opgeblazen zijn, maar 0,0 definitie en geen aders. Dat is jammer, dan zit er vermoedelijk echt veel vet aan.
Ik weet niet wat ik echt mooier vindt hoor, combinatie van bruut, groot, lomp en wat meer esthetisch en sierlijkere vormen. Eigenlijk een onmogelijkheid :D
 
Waarom zou jw leanheid niet mogelijk zijn?

Het is wel mogelijk voor einde contest maar wordt wel een hel.

Maar ja, als het makkelijk was deed iedereen wel deze sport
 
Deze twee:
Wereld van verschil!
Die met pomp noem ik dan 'lomp' en die andere is veel esthetischer. Maar die met pomp is ook prima, ik zie ook wel eens lui rondlopen die opgeblazen zijn, maar 0,0 definitie en geen aders. Dat is jammer, dan zit er vermoedelijk echt veel vet aan.
Ik weet niet wat ik echt mooier vindt hoor, combinatie van bruut, groot, lomp en wat meer esthetisch en sierlijkere vormen. Eigenlijk een onmogelijkheid :D
Haha ja, dat is puur het verschil tussen pumped en een foto in de ochtend. Pomp maakt bij mij echt een gigantisch verschil, ik lijkt dan echt 5-10 kg zwaarder. Verder heb ik op beide foto's dezelfde definitie en ben ik net zo lean en is het gewoon een kwestie van lichtinval en posing. Ja ik snap wat je bedoeld, het is een onmogelijk dilemma haha.

Waarom zou jw leanheid niet mogelijk zijn?
Het is wel mogelijk voor einde contest maar wordt wel een hel.
Maar ja, als het makkelijk was deed iedereen wel deze sport

Oh ja zeker wel mogelijk als ik geen rekening hou met mijn lange termijn plan en nog lang genoeg ga door cutten, maar mijn plan voor de foto's is slechts 6 weken cutten maar wel hard, kort en krachtig. Als ik zo lean wil worden moet ik er nog minimaal 4 weken aan vast plakken. Het is niet dat ik het niet kan en niet het doorzettingsvermogen er voor heb, maar gewoon omdat ik voor mijn lange termijn doel meer massa aan moet zetten en zo diep cutten 'onnodig' is en dat doel bijt. Overigens denk ik dat ik er over 2 weken wel een heel eind kom, alleen geen kerstboom :)
 
Die kerstboom moet wel haalbaar zijn toch? Ik vond je fysiek er IRL eigenlijk goed esthetisch uit zien..brute massa, maar meer dan goed in verhouding!

Streefwaardig!:thumb: Nog brute trainingen neergezet?
 
Streefwaardig fysiek, gaat toch nog een mooie compentitie worden. Succes.
 
Verdomme ouwe, die quadsweep onder die short :D
 
Top shape al! Wat zijn je huidige stats?
Thanks! Rond 97 kg, vp rond 10, lengte 1m81
Die kerstboom moet wel haalbaar zijn toch? Ik vond je fysiek er IRL eigenlijk goed esthetisch uit zien..brute massa, maar meer dan goed in verhouding!
Streefwaardig!:thumb: Nog brute trainingen neergezet?
Thanks voor de complimenten! Nee helaas niet in de tijd dat ik mezelf nog gegeven heb, dan zou ik echt nog 2 maanden moeten cutten haha. Ik heb eigenlijk nog nooit kerstboomdroog gestaan. Ja zeker nog wel getraind, zie hieronder.
Streefwaardig fysiek, gaat toch nog een mooie competitie worden. Succes.
Thanks! Ja ik ben benieuwd wat de rest doet.
Verdomme ouwe, die quadsweep onder die short :D
Ghehe

TRAINING VRIJDAG
Woensdag en donderdag niet getraind, vrijdag met Jwdoetookmee en Peter getraind bij Undisputed in Utrecht. UB gepakt, super lekkere training, McD na afloop :D Van alles gedaan, highlight is 10x80 kg dumbbell row. We hebben een hoop filmpjes en foto's, zal nog eens kijken of ik wat kan uploaden.

TRAINING ZONDAG
Legday met bae

Front squat
20x40
10x80
10x100
10x100 pittig

Leg curls
12x80
12x80

Plate loaded leg press
14x200
12x240
Dropset:
12x280 -> 8x200 -> 16x120
duckwalk :')

Calf press
12x160
12x160
12x160
12x160
10x160

Cardio:
10 min loopband 10% 5,5 km/h
5 min zittend fietsen weerstand 8

VOEDING
Op vrijdag na de rest van de dagen rond 2300/2400 kcal
 
Back
Naar boven