AndroidHealthClinic

Bodybuilding en slaapcomfort

animal1984

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Zoals jullie allemaal weten is een goede nachtrust zeer belangrijk.
Ik ben aan het kijken voor een nieuw bed en ben vandaag overal eens gaan kijken.
Het probleem met mensen zoals ons is dat de schouders niet de plaats krijgen die ze nodig hebben op een matras aangezien je een rechte ruggegraat dient te hebben in zijwaartse ligging.
Mij interesse gaat naar een dorsoo systeem zie site.
nadeel is de prijs.
Je bent al rap 5000 + kwijt voor 180 op 220
In wat voor bed slapen jullie?
gr

Gewoon leren om op je rug te slapen, is beter voor je rug en je hebt geen probleem met je schouders.

Ik slaap ook op m'n rug. Soms op m'n zij, dan rol ik m'n deken op zo'n manier dat deze net onder m'n torso zit en ik er tegenaan leg. Het is gewoon wennen. Hoe denk je anders dat dikke mensen gewend zijn geraakt aan het afvegen van hun kont ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je kiest niet echt in welke houding je slaapt
@adon: op die manier verleg je het probleem naar je lage rug

Je gewicht is een grote factor met je matras, misschien iets om rekening mee te houden? Ik weet niet wat je gewicht is, maar ik kan me voorstellen dat het niet hetzelfde blijft.

Verder, geen idee

Ik heb ook matras voor dikke mensen:D

Als je gaat liggen zak je tenminste niet weg

Boxspring.

Goed bed hoeft niet altijd zo duur te zijn.

Always sleep on my back crew.

Ik slaap ook op m'n rug. Soms op m'n zij, dan rol ik m'n deken op zo'n manier dat deze net onder m'n torso zit en ik er tegenaan leg.

Ik merk nu al dat het op mn zij slapen minder comfortabel wordt, maar dan niet door de schouders, maar door de rug. Ik doe meestal zoals hierboven. Onderlichaam plat (zoals op de rug liggen) en dan bovenlichaam licht gedraaid zodat je nog kunt slapen. Ik kan ook absoluut niet op de rug slapen.

Hoe kan je nou op je zij liggen?
Begint me arm direct te slapen:(
Alleen de rest niet :mad:

kussen hoger maken door twee kussens in een kussensloop te doen. beste is foam kussens. zo kan je je hoofd recht leggen als je op je schouders/zij ligt

Tempur al geprobeerd?

Om mn buik slapen voor maximale gains

Ik slaap ook op m'n rug. Soms op m'n zij, dan rol ik m'n deken op zo'n manier dat deze net onder m'n torso zit en ik er tegenaan leg. Het is gewoon wennen. Hoe denk je anders dat dikke mensen gewend zijn geraakt aan het afvegen van hun kont ;)

Dat mentale beeld was echt niet noodzakelijk hoor :eek:

Ik slaap op een veldbed.

Auping

Inderdaad op je rug slapen. Misschien nog wel eens goed naar je matras kijken, zag onlangs bij een beddenwinkel dat ze er zijn voor onder en boven de 85 kg.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 09:22 ----------

Slaap zelf trouwens nog wel eens op m'n zij, maar heb ook altijd twee kussens, anders vind ik dat sws niet te doen.

cheapass ikea matras, slaap altijd op mn zij.. gewoon zorgen dat je kussen hoog genoeg is

ik ga in eerste instantie op mijn rug liggen, hoe en waar ik wakker word is elke morgen weer een raadsel. Meestal maar met 1 functionele arm voor enkele minuten

Terug
Naar boven