Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Ik ben sinds vorig jaar ook vader en dat heeft mijn leven toch wel wat verandert.
Begin periode is trainen ook van 4x per week terug gevallen naar 2-3x per week.
Voornamelijk omdat onze zoon een slechte slaper was en we veel slapeloze nachten hebben gekend,
dat werkt echter wel erg in op de motivatie en doorzetting ivm het trainen.
Maar inmiddels zit ik weer op 4 trainingen per week.
Nu zit het wel zo dat ik een homegym heb, en 9 op de 10 train als kind en partner slapen.
Sinds ons zoontje er is, werkt mijn vriendin partime (24u/week) en houd ze hem 2 dagen in de week bij,
de andere 3dagen gaat hij naar een onthaalmoeder. Voor zijn ontwikkeling is dit echter zeer goed, omgang
met andere kinderen.
Mijn gezin komt natuurlijk op de eerste plaats, maar ik probeer rondom nog wel mijn trainingen in te lassen
Begin periode is trainen ook van 4x per week terug gevallen naar 2-3x per week.
Voornamelijk omdat onze zoon een slechte slaper was en we veel slapeloze nachten hebben gekend,
dat werkt echter wel erg in op de motivatie en doorzetting ivm het trainen.
Maar inmiddels zit ik weer op 4 trainingen per week.
Nu zit het wel zo dat ik een homegym heb, en 9 op de 10 train als kind en partner slapen.
Sinds ons zoontje er is, werkt mijn vriendin partime (24u/week) en houd ze hem 2 dagen in de week bij,
de andere 3dagen gaat hij naar een onthaalmoeder. Voor zijn ontwikkeling is dit echter zeer goed, omgang
met andere kinderen.
Mijn gezin komt natuurlijk op de eerste plaats, maar ik probeer rondom nog wel mijn trainingen in te lassen