Zoals ik al zei als het financieel ging dan bleef men vriendin thuis hoor... Maar rekeningen moeten ook betaald worden uiteindelijk, en zo een grote verdiener ben ik ook niet dat we van mijn loon alleen kunnen leven hoor... Als ik al rond 2 uur gedaan geb en thuis kom dan moet er ook nog naar de winkel gegaan worden, huishoudelijke taken moeten gedaan worden... Wij zien onze dochter doodgraag, en staat op de eerste plaats bij ons, maar buiten werken gaan moeten er ook nog andere taken gedaan worden, en dit doe ik liever door de dag, dat we 's avonds en in het weekend ten volle van onze dochter kunnen genieten.De plaats waar ze door de dag zit, zal ze ook niets tekort komen en word ze omringd door lieve mensen. Wij hebben voor een kind gekozen, en zijn perfect gelukkig met deze situatie. Onze dochter zal nooit iets te kort komen dus hoeven wij onszelf niets te verwijten. Zo werkt het hier in ons gezin, ik kan me voorstellen dat het ergens anders op een andere manier goed loopt of dat mensen bewust kiezen om thuis te blijven en voor de kinderen te zorgen, nogmaals, hier gaat dit zomaar niet.