MuscleMeat

Bodybuilding vs privéleven

Ik denk (niet 100% zeker) dat hij het heeft over irrationele discussies/gesprekken die helemaal niet belangrijk zijn, die de vrouw belangrijk wil maken en jij dit negeert omdat je dat soort gedrag niet wil aanmoedigen door er teveel aandacht aan te besteden.

Blijkbaar is t voor haar wel belangrijk ;)

Hier ook geen problemen, ik heb zelfs een jaarabo gekregen van men vriendin. Wij plannen het gewoon een beetje. Hebben een dochter van 4 maanden en wij gaan alle 2 full time werken. Ik begin 's morgens om 5 uur, men vriendin om 9. maandag woensdag en vrijdag gaat onze dochter naar de onthaalmoeder, dinsdag en donderdag letten de grootouders derop. Ik heb normaal rond 2 uur gedaan met werken, zij om 5uur. Ze gaat onze dochter dan ophalen. Ik probeer altijd te gaan trainen rond half 4 dan ben ik thuis rond half 6 6 uur. Dan zijn we bezig met onze dochter, samen een badje geven en zo, en rond 7 uur maak ik mijn eten. 8 uur geef ik onze dochter haar laatste flesje en stop ik haar in bed. Dan nog een uurtje samen tv kijken en dan slapen. In het weekend ga ik rond 10 uur trainen dan ben ik rond 12 uur thuis en hebben we nog de hele namiddag om samen vanalles te doen. Vrienden zien we ook altijd in het weekend of passeren 's avonds in de week...
Snap niet dat je niet gewoon naar de Intertoys bent gegaan, ipv gelijk aan kinderen te beginnen. Maar ja, ieder zijn ding.

Waarom? Lijkt me toch prima geregeld zo. Hoe zou je het anders doen?
Ik? Ik zou sowieso niet aan kinderen beginnen.
Ik zou alleen niet weten wat je zon kind te bieden hebt, als je zelf amper thuis bent. En als je om 2uur vrij bent bent, en je kind dan pas om 6uur wilt zien vind ik het helemaal vreemd. Maar ieder zijn ding he?

Ik zou alleen niet weten wat je zon kind te bieden hebt, als je zelf amper thuis bent. En als je om 2uur vrij bent bent, en je kind dan pas om 6uur wilt zien vind ik het helemaal vreemd. Maar ieder zijn ding he?

Beetje cruel maar ben 't er wel mee eens. Als je kind beide ouders door de week een uurtje 's avonds ziet is dat niet heel veel imo. Maar nu moet ik er echt niet aan denken om uberhaupt kids te nemen dus misschien zie ik het wel verkeerd ook.

Zoals ik al zei als het financieel ging dan bleef men vriendin thuis hoor... Maar rekeningen moeten ook betaald worden uiteindelijk, en zo een grote verdiener ben ik ook niet dat we van mijn loon alleen kunnen leven hoor... Als ik al rond 2 uur gedaan geb en thuis kom dan moet er ook nog naar de winkel gegaan worden, huishoudelijke taken moeten gedaan worden... Wij zien onze dochter doodgraag, en staat op de eerste plaats bij ons, maar buiten werken gaan moeten er ook nog andere taken gedaan worden, en dit doe ik liever door de dag, dat we 's avonds en in het weekend ten volle van onze dochter kunnen genieten.De plaats waar ze door de dag zit, zal ze ook niets tekort komen en word ze omringd door lieve mensen. Wij hebben voor een kind gekozen, en zijn perfect gelukkig met deze situatie. Onze dochter zal nooit iets te kort komen dus hoeven wij onszelf niets te verwijten. Zo werkt het hier in ons gezin, ik kan me voorstellen dat het ergens anders op een andere manier goed loopt of dat mensen bewust kiezen om thuis te blijven en voor de kinderen te zorgen, nogmaals, hier gaat dit zomaar niet.

Zoals ik al zei als het financieel ging dan bleef men vriendin thuis hoor... Maar rekeningen moeten ook betaald worden uiteindelijk, en zo een grote verdiener ben ik ook niet dat we van mijn loon alleen kunnen leven hoor... Als ik al rond 2 uur gedaan geb en thuis kom dan moet er ook nog naar de winkel gegaan worden, huishoudelijke taken moeten gedaan worden... Wij zien onze dochter doodgraag, en staat op de eerste plaats bij ons, maar buiten werken gaan moeten er ook nog andere taken gedaan worden, en dit doe ik liever door de dag, dat we 's avonds en in het weekend ten volle van onze dochter kunnen genieten.De plaats waar ze door de dag zit, zal ze ook niets tekort komen en word ze omringd door lieve mensen. Wij hebben voor een kind gekozen, en zijn perfect gelukkig met deze situatie. Onze dochter zal nooit iets te kort komen dus hoeven wij onszelf niets te verwijten. Zo werkt het hier in ons gezin, ik kan me voorstellen dat het ergens anders op een andere manier goed loopt of dat mensen bewust kiezen om thuis te blijven en voor de kinderen te zorgen, nogmaals, hier gaat dit zomaar niet.

Kwaliteit over kwantiteit, als je je kind alle tijd en aandacht geeft de tijd dat je wel bij ze bent, niks mis mee toch.

Uiteindelijk gaan alle kinderen naar school, das ook een vorm van je kind weggeven. Maar daar hoor je niemand over, want dat is school en school is o zo belangrijk.

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

Wat geeft jou dan het idee over hem te kunnen oordelen?

Zou juist nooit mn baan opgeven voor kinderen, terwijl ik ooit toch een gezinnetje wil.

Miss beide een dag minder of thuis werken dan, maar dat is niet altijd mogelijk he.

Wat is er mis met een kdv of creche? Of lekker een dagje bij opa en oma? Lijkt me echt niet slechter voor een kind dan de hele dag met je moeder thuiszitten.

Zou juist nooit mn baan opgeven voor kinderen, terwijl ik ooit toch een gezinnetje wil.

Miss beide een dag minder of thuis werken dan, maar dat is niet altijd mogelijk he.

Wat is er mis met een kdv of creche? Of lekker een dagje bij opa en oma? Lijkt me echt niet slechter voor een kind dan de hele dag met je moeder thuiszitten.
Niets mis mee. Ik denk dat 24/7 bij de moeder ook niet gezond is, bij kdv of creche leren ze met andere kindjes spelen, ect. Maar dat voorbeeld van Guy007 is in mijn ogen wel het andere uiterste, en daar gaat het niet om een dagje. Ik snap gewoon niet hoe iemand het normaal kan vinden om een kindje van 4 maanden alleen tussen 18:00 en 20:00 te zien

Wat geeft jou dan het idee over hem te kunnen oordelen?
Uuuhh want ik mag er alleen een mening over hebben als ik zelf fulltime werk terwijl ik kinderen heb ofzo? Komop zeg

Beetje cruel maar ben 't er wel mee eens. Als je kind beide ouders door de week een uurtje 's avonds ziet is dat niet heel veel imo. Maar nu moet ik er echt niet aan denken om uberhaupt kids te nemen dus misschien zie ik het wel verkeerd ook.

Ik denk niet dat kinderen om geld geven. Of ze moeten dat van hun ouders leren ofzo ;)

Niets mis mee. Ik denk dat 24/7 bij de moeder ook niet gezond is, bij kdv of creche leren ze met andere kindjes spelen, ect. Maar dat voorbeeld van Guy007 is in mijn ogen wel het andere uiterste, en daar gaat het niet om een dagje. Ik snap gewoon niet hoe iemand het normaal kan vinden om een kindje van 4 maanden alleen tussen 18:00 en 20:00 te zien

Uuuhh want ik mag er alleen een mening over hebben als ik zelf fulltime werk terwijl ik kinderen heb ofzo? Komop zeg

Zolang ze in de 2 uur dat ze het kindje zien het kind de volledige aandacht geven dat hij/zij verdient, zie ik ook geen problemen.
Heb zelf ook een zoon van 6 maanden en ga zelfs pas sporten als de kleine in bed ligt om half 8, maar ik snap dat dit niet altijd mogelijk is..
Nogmaals, kwaliteit over kwantiteit.

Een mening geven mag je zeker, daar is immers dit forum voor gemaakt.

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Maar als je dan met dit soort uitspraken komt, dan vind ik dat je lekker je mond moet houden.

De grens tussen een mening en een aanval is erg klein bij jou.

Das mijn mening.

Snap niet dat je niet gewoon naar de Intertoys bent gegaan, ipv gelijk aan kinderen te beginnen. Maar ja, ieder zijn ding.

patrica heeft wel gelijk.

komaan....lekker makkelijk oordelen

ouderschap kun je nooit goed doen.

Werk je fulltime, mag je je verantwoorden waarom je je kids te weinig zou zien (nog nooit van flexibel werken/ het nieuwe werken gehoord he)
Werk je niet, mag je je verantwoorden waarom je op kosten van de staat thuisblijft en kinderen ter wereld zet

Het ligt allemaal ietwat genuanceerder he!

Er zijn mensen die hebben veel tijd voor hun kind, maar doen weinig met hun kind.
Een ander heeft misschien maar 2 uur met het kind maar besteed er volledige aandacht aan, wat is dan het beste?

Ik ben het ook wel eens met Patricia, maar ik zeg dat vanuit eigen ervaring. Ik ben grootgebracht door 2 ondernemers en ik vond dat dus helemaal niet leuk. Ik heb ook serieus hechtingsproblematiek gehad.
Ik zou dat dus zelf anders doen en voor een veel betere balans kiezen ( iets minder werken, iets minder uren in de sport en het kind op numero uno zetten )

Gewoon, omdat ik weet dat tere zieltjes zoals ik daar anders last van krijgen :P

Ik ben het ook eens met Patricia..

Ik ben het ook wel eens met Patricia, maar ik zeg dat vanuit eigen ervaring. Ik ben grootgebracht door 2 ondernemers en ik vond dat dus helemaal niet leuk. Ik heb ook serieus hechtingsproblematiek gehad.
Ik zou dat dus zelf anders doen en voor een veel betere balans kiezen ( iets minder werken, iets minder uren in de sport en het kind op numero uno zetten )

Gewoon, omdat ik weet dat tere zieltjes zoals ik daar anders last van krijgen :P

Wat is iets? Wat is het criterium?

Terug
Naar boven