XXL Nutrition

Boost

bulll32

Novice
15 jaar lid
Waardering
3
Hallo,ik doe nu al ruim 10jaar mijn wekelijkse sets,gewoon uit liefde voor de sport zeg maar.Maar als 50 jarige zie je niet veel meer veranderen,ben 175cm en 75 kg,normaal postuur,heeft iemand misschien een idee hoe je jezelf een boost kan geven,zonder gigantisch te moeten kuren met alle gevaren vandien,ik doe het gewoon graag,maar wat extra’s in de spiegel is toch de beloning die iedereen hoopt te krijgen. Grt

AAS laten varen en varieren in schema's

Wat voor schema draai je ? Hoe is je voeding ?

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,doe 2 oefeningen per spiergroep,2x/week...denk dat mijn eten een pak beter kan,maar probeer mij te behoeden van een buikje,en daardoor misschien te weinig binnenkrijg?....combinatie eten/buikje vind ik altijd moeilijk

Nog een reden om niet te kuren , je trainingsschema en je voeding is duidelijk niet on point ..

Oei..dacht redelijk goe bezig te zijn

Meneer is 50, zou gewoon op TRT gaan, is ook nog eens legaal en verantwoordelijk te regelen via dokter

Misschien je voeding en training eens duidelijk posten.
Voeding met macro's en je onderhoud.
Training met sets en reps etc.
Misschin kan je hier al wat uithalen.
Post 1 lezen en excel post 2 gebruiken.

Wat is TRT?

AAS zou ik niet doen op die leeftijd maar misschien hgh.. misschien moet je je daar eens wat over inlezen het is geen wondermiddel maar op lage dosis ga je wat sneller herstellen wat extra vet verbranden je slaapt beter...je levenskwaliteit verbeterd...

Als je een boost wil moet je een energy drink nemen

Als je na 10 jaar trainen trouwens nog steeds 75kg weegt op jouw lengte (ik neem aan dat je niet op 5% bodyfat staat) heb je al die tijd echt iets verkeerds gedaan imo. Anabolen gaan in dat geval zeker niet helpen.

Ik lees dat je 12 jaar geleden hier postte dat je al 8 jaar trainde en in je winstrol kuur zat. What happened?

Laatst bewerkt: