- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

goe bezig jongen!Wanneer ga je die 200 nu trekken? Goeie filmkes, al eens getest hoeveel je max is met de squat?
Ik zat effe aan men max met bench en squat en heb een zware week voor de boeg. Daarna zien we wel weer. Hey filmster, al eens geprobeerd je voeten wat verder uit elkaar te zetten met je squat? Doe ik sinds een tijdje en da scheelt bij mij toch wa kgs. see you around man!progressie gaat wel oké! bp van 97.5 naar 105, sq van 110 naar 130 en dl 170 waar ik daarvoor met 150 moest vechten. Op iets meer dan 9 weken. Nu terug wat lichter beginnen met 5's en weer opbouwen tot ik geen 3x3 meer haal, dan hoop ik eind januari bp 110, sq 140 en dl 180 te kunnen. ik pak nu een weekske platte rust!Ik zat effe aan men max met bench en squat en heb een zware week voor de boeg. Daarna zien we wel weer. Hey filmster, al eens geprobeerd je voeten wat verder uit elkaar te zetten met je squat? Doe ik sinds een tijdje en da scheelt bij mij toch wa kgs. see you around man!

Goede training. Alles pr. Vooral farmers is een mooie verbetering van 7 naar 20m! Nu de turn erin zien te krijgen met dit gewicht.

. Daarna 80 om turn te oefenen, want 100 met turn zit er nog niet in.
. Zal de foto's zo in RPB thread uploaden. Toen ik thuis kwam ook maar ff m'n eigen shape gechecked en ff wat foto's gemaakt. Bodyweight is nameijk gestegen en is nu +/- 89.8. 5/3/1 + combi strongman training is hier de oorzaak van
. Bodyweight vorig jaar om deze tijd was 84 kg. Maargoed nog genoeg werk aan de winkel, moet nog veeeel buffer