Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. opmerkelijk was wel dat ik aan de bar door de gewichthef coach van FPA gevraagd was wat m'n achtergrond was. Hij vond dat ik een flinke squat had met goede techniek etc blabla..
Dacht dat ze bij FPA wel wat gewend waren want om reps met 130 nou flink te noemen...deze man is er zeker nooit als mannen als Gijs aan het squatten zijn daar 
Heb geen problemen met 5-3-1 bench, maar mp moet ik 2x/week doen voor redelijke vooruitgang. Doe dan een paar medium setjes als assistance op de bench.
. Ik ga denk ik het advies van Starter opvolgen, iig paar cycles kijken wat 3/5/1 /doet
. Morgen LB, laatste training van 2011.Goed hard gewerkt laatste training gezien het volume!
Why eerst push ups en dan bench en niet omgekeerd?

Zware training, met pull ups en chins
Prettige jaarwisseling.
. Jaarwisseling was niet zo prettig, lees hieronder
maar de beste wensen iig.
. Vanavond weer beginnen met DL 5/3/1. Happy, bigger and strong(er) new year to all of you! 
Gister toch even met m'n maatje meegegaan naar FPA. Wilde eigelijk hem alleen spotten en niet trainen i.v.m verkoudheid/brakheid maar kon de verleiding niet weerstaan om effe met hem mee te doen.
gelukkig nieuw jaar en klote om je zo te voelen op oud en nieuw.
...beestachtige ecto power 

)
Sterk doel, je dl voor eind 2012. sterkte met het behalen van je doelen![]()

. Toch goed om af en toe te filmen. Na de 100kg wilde ik de 110 weer proberen. Ging goed maar durfde geen 2e rep aan. Vorige attempt was de 110 een epic fail, dus blij dat ie nu wel lukte.
Nice work, vooral frontsquat natuurlijk! DL hoeft je rug niet verder dan rechtop
Ennuh, wat een k*tmuziek![]()
het overextenden schijnt inderdaad nogal suckage voor je rug te zijn, ik heb er zelf ook wel een houtje van moet ik zeggen... maar beter proberen voor jezelf aan te houden; gelocked = gelocked en niet verder naar achter leunen. dat opzij kijken is ook geen goed idee (volgens mij tijdens je 3e of 4e lift)
ziet er voor de rest prima uit imo
. Raar dat je dat zelf niet door hebt tijdens je lifts maargoed ik ga er op letten! Thanks voor tips!je moet trouwens wel een teringeind lopen voor je kunt squatten zeg.. damn.. halve marathon joh! congrats met de pr's
moest goede spot vinden om te filmen en dacht anders komt het er niet goed op