- Waardering
- 6.995
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch nog een mooie training na een demotiverende start.
tja waar komt zulk ongemak vandaan. Kan zijn dat je niet goed hebt geslapen door een versleten matras kan zijn dat je scheef stond met de log, kan zijn dat je niet goed stabiliseerde bij yoke. etc etc. Het is vaak niet te achterhalen.

Ik pak jou wel jongetje, als ik weer eetVerder verstandig bezig, beter even rustig aan dan de boel forceren.

Haha is goed ben benieuwd. Vergeten te melden trouwens..ik ben ook aan het droppen in bw..weeg nu 86 doordat ik laatste tijd wat 'schoner' eet..droger geworden maar geen krachtverlies gemerkt nog![]()

Hehe, ik had de eerste paar kilo's ook geen probleem. Is die 86 stabiel, of gewoon een keertje toevallig? Ik merk soms wel een kilo verschil van dag tot dag. Allemaal vocht en stront![]()
Harde FSQ, ik heb ook wat pijntjes in mijn rechter onderug. Binnenkort ook maar is langs de chiro.

Goed bezig geweest, ondanks de rug.
85 moet inderdaad wel kunnen, log is wennen.
Nice training weer man, zie nu pas dat je zonder hars en belt die stones hebt gedaan.. sterk en je blijft een beest met Yoke
Gelukkig gaat het iets beter met je blessure. Have fun in the Big Apple! Laat ze in Gold's maar eens zien wat Dutch power is![]()

Goede training weer man. Btw valt me wel op dat je de laatste steeds voor een 1rm op de log gaat, misschien kan je beter wat meer zware sets maken om er sterker op te worden.

Marc traint al wat langer events en dat is te merken in zijn core. Je ziet het bij kevin ook duidelijk.
Veel plezier in NY. Tof man
mooi getraind, maar houd echt die onderrug in de gaten...neem dat nou maar van mij aanVeel plezier in de US!
Die 85 op de IFSA kan jij zeker hebben. Veel plezier bij de yanks!
Even lekker aansterken op de hamburgers en hotdogs... heb jij wel nodig met die brakke rug en trainingen van je![]()
Doe ze de groeten van me in New York, ik heb er een jaar gewoond.
. Was er vorig jaar ook, was epic bulken maar omdat ik daar hele dag aan het wandelen was werd ik nog droger ook haha. Cool dat je jaar hebt gewoond man daar, mischien pm ik je nog wel als ik een vraag heb over een of ander als ik daar ben...if you do'nt mind..Yep yep, lekker +/- 1500 kcals per maaltijd eten minimaal bij de Mac. Was er vorig jaar ook, was epic bulken maar omdat ik daar hele dag aan het wandelen was werd ik nog droger ook haha. Cool dat je jaar hebt gewoond man daar, mischien pm ik je nog wel als ik een vraag heb over een of ander als ik daar ben...if you do'nt mind..