IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig man! Vind die muziek waar je op traint echt niet motiverend, smaken verschillen haha

Volgens mij was jouw fsq pr 4x110. Dat meen ik te weten omdat ik eens 2x110 had gedaan en jij natuurlijk daar meteen even overheen wilde![]()
. Even wennen want zwaartepunt is lager en daardoor meer core die balans moet houden. Leuk om te doen.Was weer gezellig.
Squat was als volgt, je was wild met het uitpakken. Niet optimale spanning in de rug voor het zakken, daardoor knikte je wat voorover wat tot gevolg had dat de bar wat naar voren rolde. Je reactie hierop had moeten zijn om je ellebogen naar voren te drukken meer onder de bar waardoor je vaak je bovenrug beter recht gaat houden en de stang weer naar de juiste positie gaat. Helaas gingen jouw ellebogen nog verder naar achteren waardoor de stang alleen maar meer de neiging heeft naar voren te rollen.
.In! Ben ook al een wat oudere lifter en zie hier altijd mooie trainingen staan. Volg je nog steeds een soort van 5/3/1 eigenlijk?
, heb je zelf ook een logje hier? Ik volg nog 5/3/1 voor LB en 3/5/1 voor UB al hoewel ik wel mijn eigen invulling er aan geef d.m.v extra volume etc. Deze week was eigelijk een deload week maar heb deze uitgesteld.
. 200 ging best easy dus besloot voor 220 te gaan. Ging ook nog prima, oude PR was 215 back in the days samen met Odin a.k.a. Mr. Blockpull en 
Goeie train! Heb inderdaad ook een log lopen hier: https://forum.bodybuilding.nl/topics/starx-lifting-log.378749/
Volg nu zelf een GZCL schema en ga daar goed op.
@Starx6673 bespaar je de moeite Boo te volgen, hij verdwijnt iedere keer voor onbepaalde tijd zonder een woord of wat
.
. die periodes dat ik er niet was heb je me gewoon gemist zeker.

. Naar aanleiding van vorige week extra gelet op thightness in upper back.
Goeie train. Heftige frontsquats met 100 kg, pak je die oly stijl?

. Zoontje krreeg longonsteking, daarna de vrouw griep en daarna was ik aan de beurt. Gister weer wat kunnen doen maar viel tegen, conditioneel nog een wrak en gewichten voelen 10 a 20 kg zwaarder dan normaal. Niet zwaarder gegaan dan +/- 60% 1 RM. Maargoed komen we wel weer bovenop maar zal nog wel fftjes duren voordat ik weer helemaal fit ben. Gelukkig niet veel afgevallen, weegschaal gaf 89 kg aan vanmorgen.