- Waardering
- 3.030
Inderdaad, maar ik krijg er pijn van aan de knieën.
Daar heb ik met alle quad-dominante lifts last van.

Maar op zich vind ik ze wel heerlijk om te doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, maar ik krijg er pijn van aan de knieën.

Als ik de quad dominante lifts uit mijn schema haal dan merk ik binnen de week aanzienlijke verbetering.
Probleem is dat ik op deze manier altijd dominant op de posterior chain ga squatten. En dat is niet echt ideaal heb ik gemerkt.
Daar zal ik dus een oplossing voor moeten vinden.
Ik zou niet weten waar ik die moet gaan doen.Heavy sled pulling Rik! Geen extreme load op knieen, max pomp in benen en dikke quads kweken vooral bij de vmo.
fixedDat Matrix merk kan ookbijnageen enkele goede machine maken..
Ik zou niet weten waar ik die moet gaan doen.
Ik heb er zelf geen en heb er de plaats niet voor.
Uren in de auto zitten om wat sled pulls te doen lijkt me ook niet echt nuttig.

Herentals...Ik zou niet weten waar ik die moet gaan doen.
Ik heb er zelf geen en heb er de plaats niet voor.
Uren in de auto zitten om wat sled pulls te doen lijkt me ook niet echt nuttig.![]()

50 min. (48,6 km) via N73 en E313, om met stalmatten te sleuren heb je langer gereisd...

Heel tof. Maar ik heb daar geen 3x per week tijd voor.50 min. (48,6 km) via N73 en E313, om met stalmatten te sleuren heb je langer gereisd...
De meeste events zijn qua leeggewicht beginnersvriendelijk dus je kunt meer doen dan alleen sled, ook als je alleen wilt powerliften naast de sled, krijg je meteen ook nog wat coaching![]()

Ik ga ook maar 1x per weekHeel tof. Maar ik heb daar geen 3x per week tijd voor.
Er is een reden dat ik een home-gym heb.
Maar ik zou wel eens een keertje kunnen gaan ja.

Uren in de auto zitten om wat sled pulls te doen lijkt me ook niet echt nuttig.![]()
Dat zou me wel een hoop brandstof besparen dan.

Ik ben alleen bij Oost geweest dus kan er niet over oordelen. Maar denk dat het wel vergelijkbaar is. Je kunt er aardig uit de voeten, Nadeel vind ik de matrix power racks dus train meestal met losse squat stands. Verder wel genoeg plates, eleiko en crossmax. Publiek wat er traint valt meer in de crossfit categorie dus je bent al snel 'sterk' daarHoe is Vondelgym west? Ben namelijk op zoek naar een gym in Amsterdam.
.Bedankt voor je reactie. Is het er druk in het algemeen? Ik train 's avonds.