Luukste
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een 666 press eigenlijk gewoon een rest pause set van 18 reps, dus 3x6 met korte pauze?
Nice, heb jij een axle bar thuis? Of gebruik je fat gripz?

Hoe moeilijker het wordt om gains te maken hoe moeilijker het is om altijd weer de motivatie te vinden. En als je hier en daar een blessuurtje oploopt is gains maken ook niet vanzelfsprekend.
Maar daar zal je ook wel weer doorheen komen.
) en daarbij discipline om er om heen te blijven trainen. Dat ik dit jaar nog een deadlift PR heb gezet is gewoon bonus. Als ik uiteindelijk fit ben wil ik qua programming wel wat aanpassen maar daar moet ik nog ff over nadenken.Maakt er nou niemand een amusante observartie over de '666 press'?

Kleine tegenslag, maar gelukkig gaat het nu alweer wat beter. Nu echt met baby steps rustig opbouwen. Ook al voelt alles dadelijk weer 100%, dan nog zeker 3 a 4 weken rustig aan blijven doen met de squats.
Incline log press klinkt best wel oncomfortabel, maar het zal vast een goede oefening zijn voor extra tricep power denk ik.
. Idd meer focus op triceps en vooral met chains extra overload.
Super dat je met een kleine aanpassing in je techniek/tempo toch aardig wat volume in je squat kan steken. Da's 100x beter dan niet squatten!![]()

Gaat lekker zo, je squatplan is goed doordacht. Hopelijk ben je weer gauw de oude!