AndroidHealthClinic

Boris DeWitt

volgende keer nimeer zo hard opt raam van men vriendin haren auto kloppe asteblief DANKUU!

in on fapmaterial

Beest! Hier valt denk ik veel te leren, ik volg!

In! Veel massa en ook nog eens kracht zo te zien.
Vind je contest pics nog steeds erg bruut.

Raar dat ik nu pas je log vindt, ik volg Boris ;)

• Topic Starter Topic Starter
Beest! Hier valt denk ik veel te leren, ik volg!

moesten er specifieke vragen opkomen mag je ze ook gewoon stellen hoor (buiten taboe-vragen, die zal ik niet beantwoorden, u get my drift...), wsh vermeld ik dingen nooit die ik standaard vind maar iemand anders erg nuttig kan vinden (en nu stoppen met ego trippen :rolleyes: )

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 12:29 ----------

In! Veel massa en ook nog eens kracht zo te zien.
Vind je contest pics nog steeds erg bruut.

tnx, doel is +5kg tegen volgend wedstrijdseizoen voor mij, lente 2014

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 12:30 ----------

Raar dat ik nu pas je log vindt, ik volg Boris ;)

het staat hier nog maar sinds vorig weekend ofzo :D

Wat vind je van creatine als myo blokker? :p

oh, trappist!

nee daar blijf ik vanaf, alcohol is slecht voor je gainz

Spotted @ Qontinent :-)

Om zeker te zijn.. Gij waart toch ook op bassleader dees jaar, right?

moesten er specifieke vragen opkomen mag je ze ook gewoon stellen hoor (buiten taboe-vragen, die zal ik niet beantwoorden, u get my drift...), wsh vermeld ik dingen nooit die ik standaard vind maar iemand anders erg nuttig kan vinden (en nu stoppen met ego trippen :rolleyes: )D

Oke ik heb wel wat vragen ;)

1. Hoe ga je om met cardio? Doe je dit het hele jaar door?
2. Heb je wel eens elke spiergroep 2x p week getraind? Wat vond je hiervan?
3. Wat is je aanpak mbt koolhydraten?
4. Hoe strikt houd je je aan EKV-verhoudingen/ dagelijkse hoeveelheid Kcal?

5. Zijn de antwoorden bij vraag 1 t/m 4 bij een naturel anders zijn dan bij een niet naturel?

Bedankt

Oke ik heb wel wat vragen ;)

1. Hoe ga je om met cardio? Doe je dit het hele jaar door?
2. Heb je wel eens elke spiergroep 2x p week getraind? Wat vond je hiervan?
3. Wat is je aanpak mbt koolhydraten?
4. Hoe strikt houd je je aan EKV-verhoudingen/ dagelijkse hoeveelheid Kcal?

5. Zijn de antwoorden bij vraag 1 t/m 4 bij een naturel anders zijn dan bij een niet naturel?

Bedankt

1. cardio in de opbouwfase minimaal, cardio beinvloed positief AMPK maar negatief mTOR, dus de cardio offseason bestaat uit hoogstens 2x wandelen met sterke helling, tijdens het cutten 4 tot 5 keer HIIT

2. Ja, armen, deze liepen enoooorm achter en herstelden eigenlijk erg snel, dus het is geen probleem voor mij om ze twee keer te doen, en ze zijn inderdaad al beter, meer volume werkt wel voor mij, maar voor sommigen is teveel volume slecht, het zal wel individueel zijn en je moet voelen of het al hersteld is of niet, zoniet, dan laat je ze best nog wat liggen imo.

3. wegens zittend beroep is mn verdeling gericht op, veel koolhydraten bij het ontbijt, doorheen de dag per maaltijd 'vrij weinig' (35g per maaltijd, eet drie keer op mn werk), nog een 30g voor de training (in cutfase geen carbs prewo). Na mijn training eet ik een shitload, onmiddelijk erna shake met 80-100g carbs, vaak ook snoepjes (geen fructose- zie ingredientenlijst hiervoor), een dik uur later nog es 150g pasta (ong 120g kh) en anderhalf uur daarna nog wat rijst of dergelijk aan nog een 60g KH. (totaal aantal dagelijks zal ik thuis moeten checken), wil ik echt zwaarder gaan bulken wordt het doorheen de dag wel opgedreven naar 60-70g per maaltijd (bulken = hoeveelheid opdrijven, niet shit gaan eten)

4. ik hou me doorgaans strikt aan mn genoteerde voeding, ik heb geen cheatdag, maar in het weekend kan ik wel iets extra erbovenop pakken, of toch eens frietjes eten ipv rijst, ik blijf, per sé, een belg...

5. vraag 1 is msh even toepasselijk voor naturals als niet naturals, maar wsh blijft een niet-natural beter gespaard al te veel spierverlies door de negatieve werking van cardio op mTOR.
het volume is zeker van anders voor de twee, zeker ook meermaals per week trainen, het gevaar op overtraining is veel groter bij de natural. Bij kleine spiergroepen zal het wellicht geen kwaad kunnen, maar als je voelt dat je lastig je bed uit raakt en irri loopt, dan ben je aant overtrainen. Bij een bloedonderzoek kan je ook even kijken naar parameters LDH en CK (let op, CK is altijd verhoogd door trainen, maar als je een waarde boven de 1000 ziet, -normale plafondgrens 190- dan ben je vast overtraind)
de voeding voor de niet natural is altijd anders dan de natural, als natural zit je met te veel eiwit echt nix nog aan je spieren te doen.

deze kwam vandaag binnen, bedankt sportfoods.nl :D
kwartier sorteerwerk gehad! alsof sinterklaas was langsgeweest haha :D

2013-08-16 18.07.37.jpg

Flink wat man! tof van je dat je die vragen gewoon beantwoord hier ga ik nog is wat leren.
Maar vraagje hoe zou jij fit blijven ik doe namelijk 2 x in de week 12 min fietsen op vrij hoog tempo wel zittend zou dit erg kwaad kunnen of wat raad jij aan?

Flink wat man! tof van je dat je die vragen gewoon beantwoord hier ga ik nog is wat leren.
Maar vraagje hoe zou jij fit blijven ik doe namelijk 2 x in de week 12 min fietsen op vrij hoog tempo wel zittend zou dit erg kwaad kunnen of wat raad jij aan?

dat hangt er vanaf wat jouw prioriteiten zijn. wil je zo buff als **** mogelijk worden dan ga je niet teveel cardio moeten doen. maar 2/week 12minuten is voor fietsen wel weinig, dus dit zal gains niet erg in de weg gaan zitten.

Persoonlijk vind ik mijn uithoudingsconditie geen belangrijke factor in het bulkseason, vandaar mijn beperking tot de 2x wandelen voor 15 (eigenlijk is dit op 15% voor mij ook 500kcal/uur, maar toch). ik doe dan cardio rond de 5-6 maanden op een jaar, en dan is mn conditie, voor een bodybuilder, zeker niet slecht.

Terug
Naar boven