Fitness Seller

Boris DeWitt

ik volg ook maar ffkes!

• Topic Starter Topic Starter
weeral cardio

vanaf morgen toch maar weer trainingsgerelateerde shit beginnen posten :D

geniet van de Sabbat heren, God kijkt mee hoe U rust!

cardio.jpg

voila terug op page 1 jonguh!

In !

mag ik is voele op sunset festival (no homo)

ik ben niet in het land op sunset festival.

Vandaag mn bed niet uitgeraakt, moe, irri, close to depressed (overtraining much?), ik moet echt meer luisteren naar mijn rustdagen, zeker als ik zwaar begin te liften met veel volume. Ik ben wsh niet de enige bodybuilder die trainen als een halve verslaving vindt, alsof ik minder endorfines maak dan normaal als ik niet train, en zenuwachtiger wordt tot gevolg...maar zie mezelf ook graag als slimme bodybuilder die weet dat overtraining slecht is dus we gaan rusten vandaag :p

de schoudertraining ziet er als volgt uit:

opwarmen met rotator cuffs, en dan seated side laterals 3 x 15-12

nautilus 3 x 8-10 shoulder press
side laterals met kabel of machine 5 x 10
front raise 3 x 10
rear laterals 4 x 10
shrugs 3 sets achter lichaam, en 3 in de nautilus of hammer machine, i ****ing love having big traps

armen vandaag:

rope pulldown 2 + 3x10
skull crushers 3 x 8
nautilus tri ext 3x8
one arm ext cable dropsets 3x 8-8-8

barbell curl fat gripz 2 + 3 x 10
hammer curl 3 x 10
preacher curl 3x 10
cable curl 21'ers 3x

armen vandaag:

rope pulldown 2 + 3x10
skull crushers 3 x 8
nautilus tri ext 3x8
one arm ext cable dropsets 3x 8-8-8

barbell curl fat gripz 2 + 3 x 10
hammer curl 3 x 10
preacher curl 3x 10
cable curl 21'ers 3x

Heb je 3x 10kg gecurld of heb je 3 setjes van 10 reps gedaan?
Wel lekker veel verschillende oefeningen ;)

3 setjes van tien :D

10 kilo's is ook veel te veel:p

Onderarmen doe je niet?

10 kilo's is ook veel te veel:p

Onderarmen doe je niet?

niet nog es apart nee.

soms doe ik eens dat ding waarbij je een schijfje oprolt dat aan een touw hangt, maar niet vaak, onderarmen doen altijd al genoeg pijn (soms echt heel veel pijn, net na ik het gewicht loslaat- ik denk dat ik echt die gewichten probeer in twee te knijpen tijdens mn oefeningen...wat nog niet gelukt is!)

ochtendgewicht vandaag 85kg

owja, met het gestegen gewicht komt kennelijk ook de constante slaapdrang, in het weekend ben ik echt lazy as ****...
ik slaap al 7-8uur, de in de namiddag tuk ik ook nog minstens een uur weg, gisteren zelfs in de voormiddag weer een uurtje in slaap gevallen. :D

owja, met het gestegen gewicht komt kennelijk ook de constante slaapdrang, in het weekend ben ik echt lazy as ****...
ik slaap al 7-8uur, de in de namiddag tuk ik ook nog minstens een uur weg, gisteren zelfs in de voormiddag weer een uurtje in slaap gevallen. :D
altijd maar slapen, niks gewoon! PLATTE JAT!

ja seg!

ik ben zo overtrained als **** nu. in geen 1.5 jaar langer dan 2 opeenvolgende dagen rust gehad. zelfs na mn wedstrijd niet. gistern van het werk thuis gekomen en in de leegte zitten staren voor een half uurtje, gegeten en dan geslapen voor een uur of 11 lang. ik ben niet meteen een wussy maar nu nog trainen als een gek is gewoon dom. het sleepte al enkele weken licht aan

ik bouw het nu af naar max 3 trainingen/ week, nog eentje vandaag, nog 3 volgende week en nog 2 de week erop.
En dan is het vakantietime vanaf donderdag en doe ik niets! (toch niet trainen) wel een berg opwandelen en zoveel mogelijk amerikaanse vrouwen "een leuke tijd laten beleven". En veel dingen zien/doen natuurlijk.

daarna wordt het nieuwe offseason ingezet en gaan we echt loggen (ook hier en daar dan maar eens een kilotje neerschrijven bij de oefeningen, want ben er zelf benieuwd naar)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

u on drogz men???

Mirin blue cap? (no homo)

Voor dbb: deze foto dateert van mei, dit is niet hoe BEURIZ er nu bijstaat

Terug
Naar boven