- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Meeste waren gezinnen met kinderen (Centerparcs ZandvoortSja... Verschil mot er wezen eh? En iedereen kwijlen zeker??
Alcohol is niet echt bevordelijk voor je herstel nee .. Alhoewel.... Een scheut wodka door je shake..![]()
)Jep...

Heb je gelijk in maar simpel gezegd moet je meer voor verzekeringen betalen, eten wordt duurder omdat het zogenaamd gezonder gemaakt wordt dan hoe ze het uit de grond trekken etc...Hoezo ga je daar boos bij kijken? Zolang de mooie meiden maar blijven bestaan gaat word het voor ons alleen maar makkelijker![]()

Gisteravond iddMooie training man, die was van gisterenavond neem ik aan? of heb je vanochtend om 5 uur de sportschool gek gemaakt![]()

Maar dan moet je het ook zonder hulp kunnen drukken

).
Uiteindelijke doel is 90-95kg bij 10-12% maar eerst even over die 80kg grens komen (en blijven).
Vanavond rug aan de beurt!![]()
Die 80kg wil ik eind deze maand wel binnen hebben eigenlijk, dan heb ik in een half jaar bijna 12kg erbij gegeten ondanks dat ik een maand stil gestaan heb in gewichtMooi doel man, dat is wel te verwezenlijken binnen aanzienlijke tijd
Succes met je rug training!

) waarna het waarschijnlijk kruipen naar de 90kg wordt