AndroidHealthClinic

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker hoor :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Merci :D

Ik had vrijdagavond (dus na benentraining) meegedaan met een drinkspelletje. Was niet lam, wel dronken.
Had de volgende dag superveel spierpijn (benen) en nog steeds is opstaan uit een stoel een hel!
Vraag me af hoe funest die drankjes waren voor het herstel...

Ik heb zaterdag nog gezwommen en valt me steeds op hoe weinig mensen aan sport doen :x
Leuk contrast trouwens, jezelf in de spiegel zien voor en nadat je een flink aantal baantjes gesprint hebt met alle slagen die je kent, geeft echt een pump :p

Yeah, Love it :)

Sja... Verschil mot er wezen eh? En iedereen kwijlen zeker??

Alcohol is niet echt bevordelijk voor je herstel nee .. Alhoewel.... Een scheut wodka door je shake.. :rolleyes:

Sja... Verschil mot er wezen eh? En iedereen kwijlen zeker??

Alcohol is niet echt bevordelijk voor je herstel nee .. Alhoewel.... Een scheut wodka door je shake.. :rolleyes:
Meeste waren gezinnen met kinderen (Centerparcs Zandvoort :p )

Zag nog wel een BB-er in de bulk lopen: redelijk wat massa onder een gelijkmatig 20% laagje.

Kan je mooi vergelijken :)

YJa, Nederland wordt steeds dikker:mad:

Hoezo ga je daar boos bij kijken? Zolang de mooie meiden maar blijven bestaan gaat word het voor ons alleen maar makkelijker :roflol:

BP
10x30kg
8x50kg
6x70kg
4x80kg
1x90kg
1x100kg (lichte spothulp, lukte nét niet alleen)
1x100kg (idem)
1x100kg + 1x100kg (idem)
3x90kg
10x60kg (alleen onderste deel van de beweging)
Note: baalde ervan dat de 100kg me niet lukte, reden dat ik het zovaak geprobeerd heb is omdat ik het gevoel had dat het er wel in zat...

Incl. DB press
8x30kg
8x30kg
7x30kg (8e rep ging gewoon niet meer)

Cable flies
8x12,5kg/s
5x12,5kg/s (vreemd trekkend spiertje in mijn nek dus gestopt)

---------- Toegevoegd om 07:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

YJa, Nederland wordt steeds dikker:mad:
Jep... :o
Hoezo ga je daar boos bij kijken? Zolang de mooie meiden maar blijven bestaan gaat word het voor ons alleen maar makkelijker :roflol:
Heb je gelijk in maar simpel gezegd moet je meer voor verzekeringen betalen, eten wordt duurder omdat het zogenaamd gezonder gemaakt wordt dan hoe ze het uit de grond trekken etc...
Enige echte voordeel zou grotere maaltijden zijn in bijv. restaurants :p

Mooie training man, die was van gisterenavond neem ik aan? of heb je vanochtend om 5 uur de sportschool gek gemaakt :roflol:

Mooie training man, die was van gisterenavond neem ik aan? of heb je vanochtend om 5 uur de sportschool gek gemaakt :roflol:
Gisteravond idd :p

Ik had van tevoren niet verwacht dat toppen zoveel energie kost. Na die 100kg pogingen was ik al aardig leeg en kreeg ik er amper nog wat uit :dunno:
Gelukkig gaan de incline DB's altijd wel lekker :D

Triple digits op je barbell is altijd nice ;)

Balen dat die 100kg er niet inzat! Volgende keer beter man!:D:thumb:

Thnx :)

Ik zag gisteren op iets van 79kg dus het gaat al vooruit (vocht?).
Mijn plan is even een paar weken wat aanklooien als het gaat om reps/piramide/supersets/20 reppers (wel dezelfde oefeningen als voorheen) en daarna weer het 3x5 schema volgen voor zo een 5 weken om daarna weer 1 of 2 weken te deloaden.

Uiteindelijke doel is 90-95kg bij 10-12% maar eerst even over die 80kg grens komen (en blijven :p ).

Vanavond rug aan de beurt! :D

Mooi doel man, dat is wel te verwezenlijken binnen aanzienlijke tijd :thumbs:

Succes met je rug training!
Die 80kg wil ik eind deze maand wel binnen hebben eigenlijk, dan heb ik in een half jaar bijna 12kg erbij gegeten ondanks dat ik een maand stil gestaan heb in gewicht :rolleyes:
Met een half jaar wil ik proberen op de 85kg te komen (en te blijven :cool: ) waarna het waarschijnlijk kruipen naar de 90kg wordt :x

Ik hoef gelukkig (voorlopig) nog niet te cutten, laatste meting was 13% maar denk dat dit nu zo een 12 a 12,5% of ik denk dit maar omdat ik voor het eerst in een week of 3-4 een flinke pump had :p

80 kg bij je lengte is easy! 85kg word lastiger, 90 moeilijk en 95@10% wordt hels (naturel)...maar is zeker haalbaar!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven