Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond die 20+ reps wel leuk eigenlijk, vanaf de 6 ofzo op auto-pilot en vanaf de 10 moeizamer en eerste stop gemaakt om mijn techniek netjes te houden20+ reps zou ik geen standaard van maken. Mooi training hoor, hoe kan je zoveel bankdrukken met weinig rust tussen de sets? heel sterk!![]()

WatjeHeb dernet even je shake geprobeer met havermout en dergelijke. Ik vond het niet te zuipen, smaak van de havermout was te sterk aanwezig, en het lostte ook heel slecht op. Daarna banaan aan toegevoegd, rook wel naar banaan maar jammer genoeg smaakte het daar niet naar.
Heb jouw hoeveelheden even gehalveerd, heb ik iets verkeerds gedaan of tips ?

Je MOET het niet trainen ofzo hoorNette training!,
Rozijnen heb ik erbij gegooit, merkte weinig verschil ik ga het nog wel paar keer proberen net zolang tot dat ik het lekker vind![]()

Ik denk combi van crea, uit het ritme en minder nette voeding. Hoeveel wat uitmaakte weet ik natuurlijk nietToch nette training dude!Een iets minder krachtige dag hebben we allemaal welleens...kan gebeuren, maar zou het niet direct weiten aan het niet gebruiken van crea...

Ik loop er heel wat meer achter op jullie logsWhoops ik loop al 2 training achter
Sterke trainingen man, niks op aan te merken!![]()
ben even wat minder actief op DBB naast mijn eigen trainingen loggen 

ThnxNetjes getraind. Lekkere gewichten en veel herhalingen!
Ook thnx, moest achteraf idd een droge boxer aantrekkenSterke training weer man, zal flink zweten zijn met zware compounds only![]()