Fitness Seller

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
80 kg bij je lengte is easy! 85kg word lastiger, 90 moeilijk en 95@10% wordt hels (naturel)...maar is zeker haalbaar!:D

Ik ga mijn best doen :D
95kg gaat me niet lukken bij de 10% maar op de 90kg wil ik daarmee zeker een keertje staan en dan een kwestie van volhouden :D

In hoeverre helpt het om eerst zoveel mogelijk LBM op te bouwen met als achterliggende gedachte later gebruik te kunnen maken van spiergeheugen om een lager gewicht makkelijker vast te houden?

Rug en een beetje borst:

Pendlay Rows
8x40kg
6x60kg
4x80kg
5x90kg (PR, laatste 1 a 2 reps iets omhoog gekomen met mijn bovenlichaam ivm hamstringbelasting)
6x85kg (strict)
6x85kg "

BP [small](omdat mijn trainingsmaatje gister overgeslagen had)[/small]
8x40kg
6x60kg
4x80kg
1x90kg
1x100kg (2 vingertjes van de spotter, weer net niet :@ Zo dichtbij...)
1x100kg (idem) :(
Note: Deze week goed eten en a.s. maandag ram ik hem er meerdere keren uit, weet het zeker!

Lat pulldown
5x70kg
5x80kg
6x95kg (laatste 1 a 2 reps minder strict, geen idee of dit een PR is maar iig erg dichtbij :p )
8x85kg

Hor. Cable row (V-grip)
5x70kg
6x90kg
6x90kg
6x90kg (PR op volume/sets)
(alle werksets iig de eerste 5 reps helemaal strict)

Chin-ups
6xBW
6xBW+10kg (laatste rep spothulp)
6xBW+10kg (laatste 2 reps spothulp)

Laatst bewerkt:
Zonde van je bankdrukken. Ach rust een paar weken en dan kan je het daarna nog altijd proberen ;)

Voor de rest nette training!

Volgende week maandag klapt die 100kg eruit verdomme! geen gelul, geen vingertjes in de buurt..gewoon 2x100kg (niet meer, want dan ben ik genoodzaakt mijn PR te verbreken..;))

Lukt waarschijnlijk wel als je de sets ervoor even goed opbouwd..en niet doorgaat tot het verrot begint te worden..en beginnen met bp zal ook wel helpen..tenminste dat hielp bij mij..;)

Nice training man, en die 3 digit BP MOET je gewoon volgende week pakken! ;)

Lukt waarschijnlijk wel als je de sets ervoor even goed opbouwd..en niet doorgaat tot het verrot begint te worden..en beginnen met bp zal ook wel helpen..tenminste dat hielp bij mij..;)
Maandag begon ik met BP maar warmde ik misschien net te lang op en dinsdag was het idd de 2e oefening :x
Maandag: :fire:
Nice training man, en die 3 digit BP MOET je gewoon volgende week pakken! ;)
Agree! :D

(wil erbij horen :p )

Interessant topic..ben benieuwd naar de reply's...

Mijn sloppy schoudertraining:

Enige wat ik vandaag op had was een broodje kipdoner en 150gr pinda's (toch 1500+kcal dus valt nog te redden...) maar ging vol goede moed naar de sportschool.

Military press/Pushpress (eerste keer dat ik PP doe)
MP 10xstang (20kg)
MP 6x40kg
PP 5x60kg
PP 2x70kg + 2x60kg
MP 3x50kg (zat echt niet meer in op dat moment :X)

Upright rows
8x28kg
3x53kg + 4x48kg
6x48kg
6x48kg

Arnold press
5x26kg (laatste lichte spothulp)
4x24kg
Note: gestopt ivm trekkend nekspiertje ??? (voelde niet als blessure, wel lastig/stijf)
Toch nog even 5x22kg gedaan :p

Front raises (zeer strict)
8x12kg
8x12kg

Geprobeerd facepulls te doen maar was geen goede mogelijkheid voor wat betreft materiaal, beetje geklooid met de TRX :rolleyes:

Dips
8xBW
8xBW+20kg
8xBW+30kg
4xBW+40kg (het gewicht, 2 grote platen, begon zo te slingeren dat ik stopte ivm blessurekans)

Barbell shrugs
8x60kg
7x100kg
6x120kg (hooks maar niet fijn)
5x120kg (straps, was ok)

Inmiddels 2 flinke gehaktballen op en ik heb alvast een 800kcal shake klaarstaan maar mag niet blenderen omdat mijn ouders de TV dan totaal niet meer horen _O-

Is allang op :p

Net weer zo een heerlijk leedvermaak/egoboost programma gezien: take me out :roflol:

Mijn sloppy schoudertraining:

Enige wat ik vandaag op had was een broodje kipdoner en 150gr pinda's (toch 1500+kcal dus valt nog te redden...) maar ging vol goede moed naar de sportschool.

Military press/Pushpress (eerste keer dat ik PP doe)
MP 10xstang (20kg)
MP 6x40kg
PP 5x60kg
PP 2x70kg + 2x60kg
MP 3x50kg (zat echt niet meer in op dat moment :X)

Upright rows
8x28kg
3x53kg + 4x48kg
6x48kg
6x48kg

Arnold press
5x26kg (laatste lichte spothulp)
4x24kg
Note: gestopt ivm trekkend nekspiertje ??? (voelde niet als blessure, wel lastig/stijf)
Toch nog even 5x22kg gedaan :p

Front raises (zeer strict)
8x12kg
8x12kg

Geprobeerd facepulls te doen maar was geen goede mogelijkheid voor wat betreft materiaal, beetje geklooid met de TRX :rolleyes:

Dips
8xBW
8xBW+20kg
8xBW+30kg
4xBW+40kg (het gewicht, 2 grote platen, begon zo te slingeren dat ik stopte ivm blessurekans)

Barbell shrugs
8x60kg
7x100kg
6x120kg (hooks maar niet fijn)
5x120kg (straps, was ok)
Kunnen jullie misschien een andere schoudertraining voorstellen? Boek wat weinig progressie met de barbell oefeningen en vind dumbbells of cable vaak fijner trainen.
Roep maar wat en ik ga ermee aan de slag om een nieuw schouderschema op te stellen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven