- Waardering
- 14.131
80 kg bij je lengte is easy! 85kg word lastiger, 90 moeilijk en 95@10% wordt hels (naturel)...maar is zeker haalbaar!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
80 kg bij je lengte is easy! 85kg word lastiger, 90 moeilijk en 95@10% wordt hels (naturel)...maar is zeker haalbaar!![]()
Ik ga mijn best doen

)Jij wil echt winnen heZonde van je bankdrukken. Ach rust een paar weken en dan kan je het daarna nog altijd proberen
Voor de rest nette training!

Volgende week maandag klapt die 100kg eruit verdomme! geen gelul, geen vingertjes in de buurt..gewoon 2x100kg (niet meer, want dan ben ik genoodzaakt mijn PR te verbreken..)

Maandag begon ik met BP maar warmde ik misschien net te lang op en dinsdag was het idd de 2e oefeningLukt waarschijnlijk wel als je de sets ervoor even goed opbouwd..en niet doorgaat tot het verrot begint te worden..en beginnen met bp zal ook wel helpen..tenminste dat hielp bij mij..![]()

Agree!Nice training man, en die 3 digit BP MOET je gewoon volgende week pakken!![]()

)Tot nu toe heb ik er geen terwijl ik hem begin middag gepost had dus schiet lekker op

(voelde niet als blessure, wel lastig/stijf)

Inmiddels 2 flinke gehaktballen op en ik heb alvast een 800kcal shake klaarstaan maar mag niet blenderen omdat mijn ouders de TV dan totaal niet meer horen _O-

Pauw en witteman is een van de weinige momenten dat ik niet mag blenderen dus t valt mee![]()
Kunnen jullie misschien een andere schoudertraining voorstellen? Boek wat weinig progressie met de barbell oefeningen en vind dumbbells of cable vaak fijner trainen.Mijn sloppy schoudertraining:
Enige wat ik vandaag op had was een broodje kipdoner en 150gr pinda's (toch 1500+kcal dus valt nog te redden...) maar ging vol goede moed naar de sportschool.
Military press/Pushpress (eerste keer dat ik PP doe)
MP 10xstang (20kg)
MP 6x40kg
PP 5x60kg
PP 2x70kg + 2x60kg
MP 3x50kg (zat echt niet meer in op dat moment :X)
Upright rows
8x28kg
3x53kg + 4x48kg
6x48kg
6x48kg
Arnold press
5x26kg (laatste lichte spothulp)
4x24kg
Note: gestopt ivm trekkend nekspiertje(voelde niet als blessure, wel lastig/stijf)
Toch nog even 5x22kg gedaan
Front raises (zeer strict)
8x12kg
8x12kg
Geprobeerd facepulls te doen maar was geen goede mogelijkheid voor wat betreft materiaal, beetje geklooid met de TRX
Dips
8xBW
8xBW+20kg
8xBW+30kg
4xBW+40kg (het gewicht, 2 grote platen, begon zo te slingeren dat ik stopte ivm blessurekans)
Barbell shrugs
8x60kg
7x100kg
6x120kg (hooks maar niet fijn)
5x120kg (straps, was ok)