MuscleMeat

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo, net weer een huidplooimeting gehad en daarna meteen gewogen op de sportschool:

13% bij 78kg, geen verandering gewicht dus in afgelopen maand :(
Dit is echter wel na een maand zonder creatine dus het kan dat ik wel iets aangekomen ben in spiermassa aangezien ik waarschijnlijk minder vocht vasthoud en in kracht nog omhoog ga (ben nu sterker dan een maand terug met creatine).

Vetpercentage is erg stabiel: al een maand of 5 constant tussen de 12,5-13% wat weer positief is.

Conclusie:
Meer eten en wat meer junkfood waar ik afgelopen maand aardig vanaf wist te blijven aangezien dit toch weinig tot niets uitmaakte :rolleyes:
Mijn idee is voor het avondeten minimaal 2000kcal binnen te hebben (iig de 1000kcal ontbijtshake en dan nog zo een shake indien ik er niet aan kom met ander voedsel)

Verder heb ik nog enkele rek/strek- en massagesuggesties gehad ivm mijn af en toe slaperige vingers. Moet zeggen dat ik het gisteren al een stuk minder had dus hopelijk trekt het weg :)

Benentraining waarbij de gewichten/reps een beetje varieeren aangezien ik het advies van de (wedstrijd BB-er) instructeur opvolgde om kort te rusten (iig <1min) voor stimulatie groeihormoonaanmaak (3x woordwaarde scrabble :p ).

Squat (full uiteraard)
10x stang (20kg)
5x60kg
5x80kg
3x100kg
1x110kg
1x120kg (PR :D )
1x130kg FAIL
1x130kg FAIL
8x100kg
[30sec. rust] 3x100kg
[30sec. rust] 8x80kg (was kapot! Techniek werd al minder)
[3 min. rust] 10x80kg

Deadlift
[30 sec. rust na squats] 6x80kg
[paar min. rust] 5x120kg (juiste techniek)
[paar min. rust] 1x150kg (techniek was wel redelijk maar ik kon hierna niet meer)

Toe press (kuiten trainen op de leg press, verschillende voetenstanden en onderin 2 sec. vasthouden)
10x150kg
10x150kg
9x150kg
9x150kg
Bij laatste 2 sets was het alsof iemand een mes in mijn kuit stak bij rep 8 a 9 :o

Laatst bewerkt:
Netjes!, Jij gaat morgen spierpijn krijgen :D

Bam die zit, spierpijn verzekerd! :)

Niiice

Bam die zit, spierpijn verzekerd! :)
En of ik spierpijn heb, damn! :p

Gisteravond wezen drinken, was mee naar een hockeyfeest :rolleyes:
Door tijdsgebrek niet kunnen avondeten (had die dag wel al 2 1000+kcal shakes op) en 25mins fietsen heen en later dus ook terug ging zwaar na die benentraining :o
Thuis bij een vriend nog 2 biertjes gedronken en heb dat stukje van zijn naar mijn huis maar gelopen met de fiets aan de hand, leek me verstandiger...

Niet erg herstelbevorderend dus en ben nu voor het eerst in jaren echt brak :x
:D

Whaha kan me voorstellen dat je goed brak ben nu, en dan heb je ook nog de zomertijd dus loopt je lijf sowieso een uurtje achter :)

Gisteravond borst en wat schouders gedaan.
Begon met incline DB press maar omdat die opbouwdumbbells zo k*t vasthouden en drukken wilde ik maar een geïmproviseerde incl. BP doen.
Helaas zaten ze houders te dicht op elkaar waardoor ik eerst moest klooien met mijn handpositie voor ik kon gaan drukken, helaas hebben we geen incl. BP rack staan :x
Daarna aardig vermoeid bovenin mijn borst dus wat vlakke setjes gedaan:
2x5x80kg had ik serieus moeite mee, ook stabiliteit was niet lekker :(

Enfin, nog wat flies en schouders erbij gepakt: wide grip upright row met 48kg wat redelijk ging.

Geen denderende training dus door de fout om eerst incline te drukken ipv normaal maar dacht het een keer te proberen.

Vanaf maandag ga ik echter weer het 3x5 schema aanhouden met tikje gewijzigde oefeningen, dit ga ik weer netjes loggen dus bovenstaand onsamenhangend verhaal zal je niet meer tegenkomen :p
Oja, en meer vreten want dit blijven hangen op een magere 78 en een beetje kilo wat ik nu al 2 maanden doe hangt me de keel uit :(
Ben wel weer begonnen met creatine dus binnenkort zal zowel mijn kracht als eigen gewicht (meer vocht :roflol: ) toenemen.
Vetter worden geloof ik niet zo in, ben belachelijk stabiel op 12,8 tot 13% dus zal serieus bulken.

Doelstelling:
Over 6 maanden stabiel op minimaal 85kg staan waarbij ik waarschijnlijk probleemloos setjes maak met mijn huidige PR's!

7 kg in 6 maanden is zeker haalbaar! Al moet je dan wel meer gaan eten kerel! En de PR's gaan dan keihard verpletterd worden!

It'll rain like never before! :fire:

Nu even gemeten en heb nu:
38cm armen
35,5cm kuiten
58cm bovenbenen

Allemaal 1cm gegroeit sinds vorige keer dat ik het meette :D Vorige keer was wel 2 maanden terug ofzo maar toch :p
Vooral met de toename bij mijn kuiten ben ik erg blij want die liepen/lopen flink achter i.m.o.

Oja, blender kwam laatste keer dat ik hem gebruikte rook uit dus mijn ouders willen dat ik ermee terugga en hem even niet gebruik, fijn voor mijn voeding dus :x

Laatst bewerkt:
Valt mee toch? Mijn kuiten lopen iig wel wat achter aangezien die meestal aardig gelijk lopen met bovenarmen.
Denk dat als ik om de week 2 tot maximaal 6 setjes van 4 tot 8 reps per tri/bicep doe dat ik het al ruim reken :x

Bicep curl EZ bar 5x40-45kg
French press EZ bar 8x40-45kg

Deze week heb ik uiteindelijk maar 1 keer getrained (naja, zondag deed ik benen van de week ervoor dus 1,5 keer :p ).

Als je armen 38 cm zijn is dat echt veel voor iemand van jou gewichtsklasse (no offence hé, alleen maar positief!). Hier 41, dus maar 3cm meer.... wat is 3 cm ???

:fuu:

:(

Als je armen 38 cm zijn is dat echt veel voor iemand van jou gewichtsklasse (no offence hé, alleen maar positief!). Hier 41, dus maar 3cm meer.... wat is 3 cm ???

:fuu:

:(

+1 Mijn armen zijn maar 36 cm bij 90 kg. Moet daarbij wel zeggen dat ik episch korte aanhechtingen heb bij mijn biceps, dus zijn ze sowieso wat dunner.

Goede armen al inderdaad!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven