Fitness Seller

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Weer even wat getraind maar rustig aan gedaan. Eerst licht (7,5 en 20kg) wat pushdowns gedaan zonder last en daarna 2 rustig uitgevoerde langere setjes met 50 gebankdrukt. Morgen weet ik pas echt of ik er last van krijg of dat het juist goede oefening was.
Overige oefeningen ook redelijk rustig gedaan om niet met stabiliseren oid last te krijgen van mijn elleboog.

Lichaamsgewicht iets over de 79kg maar was zonder zin naar de sportschool gegaan. Tijdens de training was ik ook niet erg gemotiveerd, doorliep meer gewoon de oefeningen op auto-pilot.

Pendlay rows
6x60kg
10x80kg
8x80kg
7x80kg

V-pulldown (wat achterover hangend om seated cable row te simuleren)
10x80kg
6x90kg
5x90kg
8x75kg

Chin-ups (zo breed mogelijke grip)
3xBW tot fail

Nog even 4 setjes kuiten op de leg press gedaan aangezien ik dat vrijdag overgeslagen had.

Nou, je post het ook zo van: get it over with...

Ach ja, die dagen heb je erbij makker. Wees toch blij met jexzelf dat je toch bent gegaan, je had er ook voor kunnen kiezen thuis te blijven. En zo'n lafaard ben je dus niet. Sterk van je :thumbs:

Als dat niet motiveert, weet ik het ook niet meer...

Nou, je post het ook zo van: get it over with...

Ach ja, die dagen heb je erbij makker. Wees toch blij met jexzelf dat je toch bent gegaan, je had er ook voor kunnen kiezen thuis te blijven. En zo'n lafaard ben je dus niet. Sterk van je :thumbs:

Als dat niet motiveert, weet ik het ook niet meer...
Gister deed ik het wel aangezien ik weinig borst kan doen met een brakke elleboogpees :P
Het was ook echt 'get it over with' maar normaal krijg ik in de sportschool weer helemaal zin maar doordat ik met mijn kop bij mijn elleboog zat was dit deze keer niet...
Overmorgen licht schouders doen en wat cardio :eek:

Gister deed ik het wel aangezien ik weinig borst kan doen met een brakke elleboogpees :P
Het was ook echt 'get it over with' maar normaal krijg ik in de sportschool weer helemaal zin maar doordat ik met mijn kop bij mijn elleboog zat was dit deze keer niet...
Overmorgen licht schouders doen en wat cardio :eek:
Pff suc6 maar weer! Stay motivated, don't let Arnold down!

arnold_schwarzenegger_shoulders.jpg

Pff suc6 maar weer! Stay motivated, don't let Arnold down!

arnold_schwarzenegger_shoulders.jpg
:roflol:

Kreeg gister wel een mooi compliment van een van de instructeurs die in de sportschool werkt, mijn leeftijd. Hij zei duidelijk verschil te zien tussen hoe ik erbij stond dat hij er net kwam werken (zomer 2009) en nu :D

Ik heb het idee dat ik wat stilsta met progressie in gewichten de laatste tijd dus ik ga het maar weer eens in een excel sheet bijhouden, daarin zag ik met mijn 3x5 beestperiode enorm verschil namelijk :D
Nu wordt het iig 3x8 reps ivm veiligheid wat betreft blessures maar eerst zeker weten dat mijn elleboog weer helemaal goed is :)

Halverwege de middag kreeg ik me toch een partij spierpijn in mijn kuiten en rug :roflol:

Gheghe, mooi plaatje. Lekker hoor, spierpijn :)

Lekker bezig hoor ''geboren zenuwachtige'' :thumb:

Heel vermakelijk BT ;)

wat ga je trainen bro? :)

Die kruiwagenwieltjes denk ik. Schouders verzet ik dan naar morgen om nog een extra dagje mijn elleboog te ontlasten.

inderdaad..

Hoe is het weer in de rest van het land? Bij mij regende het namelijk PR's! :fire:

Begon al goed met het wegen:
Bijna 81kg dus 80+ schoon aan de haak, eindelijk voorbij die rotgrens!

Squat (full)
10x20kg
8x60kg
6x80kg (tot zover de nog redelijk uitgebreide warmup)
8x100kg (zaten meer reps in maar 8 of meer reps betekend gewicht omhoog)
7x110kg (Dikke PR! voorheen max 3 reps)
7x110kg (Jep, PR)
6x110kg (want waarom ook niet :D )

Walking DB Lunges (stappen totaal, gewicht per hand, knie net boven de grond)
12x30kg (PR! :D )
12x30kg (PR! :D )
12x30kg (Guess what? :rolleyes: )

Leg extensions (strict, tenen richting knieën)
8x80kg
8x80kg
8x80kg
vorige keer deed ik 10x70kg setjes na minder intensief squatten zonder lunges dus vind dit een PR te noemen ;)

Ik heb nog steeds vreselijke spierpijn in mijn kuiten dus ham raises en kuiten trainen ging niet lukken.
Dikke pump, goed gevoel en vandaag zo een 4000kcal gegeten waarvan een broodje kipdoner nog het 'ongezondst' was. Komt waarschijnlijk nog 1000+kcal bij van kwark + chips :eek:

Elleboog geen last van gehad afgelopen 2 dagen dus dat is een goed teken. Morgen maar eens rustig schouders trainen en kijken of het goed genoeg gaat om maandag een volledige tietentraining te doen :p

Mooie squat! en eindelijk de 80kg voelt goed he :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven