Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Weer even wat getraind maar rustig aan gedaan. Eerst licht (7,5 en 20kg) wat pushdowns gedaan zonder last en daarna 2 rustig uitgevoerde langere setjes met 50 gebankdrukt. Morgen weet ik pas echt of ik er last van krijg of dat het juist goede oefening was.
Overige oefeningen ook redelijk rustig gedaan om niet met stabiliseren oid last te krijgen van mijn elleboog.
Lichaamsgewicht iets over de 79kg maar was zonder zin naar de sportschool gegaan. Tijdens de training was ik ook niet erg gemotiveerd, doorliep meer gewoon de oefeningen op auto-pilot.
Pendlay rows
6x60kg
10x80kg
8x80kg
7x80kg
V-pulldown (wat achterover hangend om seated cable row te simuleren)
10x80kg
6x90kg
5x90kg
8x75kg
Chin-ups (zo breed mogelijke grip)
3xBW tot fail
Nog even 4 setjes kuiten op de leg press gedaan aangezien ik dat vrijdag overgeslagen had.
Overige oefeningen ook redelijk rustig gedaan om niet met stabiliseren oid last te krijgen van mijn elleboog.
Lichaamsgewicht iets over de 79kg maar was zonder zin naar de sportschool gegaan. Tijdens de training was ik ook niet erg gemotiveerd, doorliep meer gewoon de oefeningen op auto-pilot.
Pendlay rows
6x60kg
10x80kg
8x80kg
7x80kg
V-pulldown (wat achterover hangend om seated cable row te simuleren)
10x80kg
6x90kg
5x90kg
8x75kg
Chin-ups (zo breed mogelijke grip)
3xBW tot fail
Nog even 4 setjes kuiten op de leg press gedaan aangezien ik dat vrijdag overgeslagen had.

)