Fitness Seller

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thnx, hopen dat ik genoeg gevroten heb dat het morgen na een WC-zit-sessie nog steeds zo is :o

Haha, bij mij verschilt het steeds. Savonds zit ik wel tussen de 80/81kg, In de ochtend is het ongeveer 79kg. Dus eerst even 80kg nuchter staan en dan richting de 85kg

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist even gemeten:
Links 59cm
Rechts 58,5cm

Quads beginnen te komen :D

Benen1.JPG

Benen2.JPG

Heb je met je linkerbeen onder de zonnebank gelegen ofzo? :P

Foto'tje van mijn schouder geprobeerd te nemen na mijn schoudertraining daarnet:

Heb ff geen tijd de training op de schrijven maar heb weer presses kunnen doen zonder echt last te krijgen. Morgen weet ik of het wel of niet goed zit met mijn elleboog :)

Schouder.jpg

Ziet er goed uit!

Schoudertraining heb ik geen zin om nog neer te zetten want ben de helft vergeten :P

Vandaag was borst aan de beurt en heb er nog wat armpjes bij gepakt. Ivm blessuretje die bijna over is nog even rustig aan gedaan.

Benchpress
10x20kg (tussendoor 12x15kg cable pushdown om tricep aanhechting op te warmen)
10x50kg
8x80kg
6x80kg (hierna voelde ik heel licht iets in mijn elleboog dus zekere voor het onzekere genomen en gestopt)

Cable cross
10x10kg
8x12,5kg
8x15kg
7x15kg

Incl. DB press
7x26kg (voelde hem weer heel lichtjes dus gestopt)

Cable pushdown
12x20kg
12x20kg
8x20kg

Bicep DB curls
10x12kg
6x18kg
6x20kg (moeizaam)
5x18kg

Cable cross
8x15kg

Al met al redelijk, iig weer wat stimulans voor de chestikels.
Elleboog voelde redelijk goed aan, hopelijk krijg ik er in de loop van de 24 uur niet meer last van.

Laatst bewerkt:
Sterke Bench!, zonde van je blessure. Nog weekje rustig aan en daarna weer knallen!

Voor de gein een picje geschoten uurtje oid na training:

net geen 39cm maar vond de aders wel geinig maar op andere pics zijn ze nog erger :p

Gun show.JPG

Sterke Bench!, zonde van je blessure. Nog weekje rustig aan en daarna weer knallen!
Thnx maar vind mijn bench nog tegenvallen hoor.
Blessure valt reuze mee, voelde het echt maar net dat ik al stopte omdat ik voor mijn gevoel nog in de gevarenzone zit. Better safe then sorry ;)

Goedemorgen Jermo,

Zo kom ik ook ff hier koekeloeren :cool:. Lekkere training gisteren!
Ik heb niet je hele log gelezen, maar begin heb je goed en duidelijk uitgelegd :). Maar kan het kloppen dat je niet meer traint zoals wat je in het begin had geschreven (hoog volume, veel 3x5/5x5 qua set/reps)?

Je begint lekkere progressie te boeken.. je bicep is nu 39cm en was 36,5cm rond midden jan.? Foto's zien er goed uit, ook al defenitie op je rug/schouders..netjes hoor :thumbs:

Laatst bewerkt:
Goedemorgen Jermo,

Zo kom ik ook ff hier koekeloeren :cool:. Lekkere training gisteren!
Ik heb niet je hele log gelezen, maar begin heb je goed en duidelijk uitgelegd :). Maar kan het kloppen dat je niet meer traint zoals wat je in het begin had geschreven (hoog volume, veel 3x5/5x5 qua set/reps)?

Je begint lekkere progressie te boeken.. je bicep is nu 39cm en was 36,5cm rond midden jan.? Foto's zien er goed uit, ook al defenitie op je rug/schouders..netjes hoor :thumbs:
Goodmorning en ook hier welkom :wave:

Ik train inderdaad ietsjes anders nu. Toen ik wat minder goed at, kreeg ik bij 3x5 voor mijn gevoel wat sneller pijntjes waar ik niet op zit te wachten. Ik ben dus licht in reps gestegen waarbij ik niet meer lineaire progressie als basis heb maar meer van week tot week train: ik moet het zwaar vinden.

Reprange: 6 tot 8
waarbij ik per set bekijk of ik verhoog, verlaag of gelijk blijf in gewicht. Haal ik 8 reps zonder dat ik de laatste rep met veel moeite eruit moet persen verhoog ik de set erna het gewicht. Lukt het me niet de 6 reps te halen verlaag ik het gewicht ietsjes en in de overige gevallen houd ik het gewicht gelijk.
In de praktijk ben ik dus veel rond mijn 5-8RM aan het trainen ipv 3-6RM wat bij het 3x5 schema het geval was.

Rust tussen setjes kan ik nu ook meer mee spelen omdat deze manier van trainen me wat vrijer laat en ook uitspattingen als een dropsetje hier en daar of 20 reppers (squat) gooi ik er af en toe in.
Compounds zie ik nog steeds als basis voor mijn trainingen maar in plaats van 3 a 4 compounds per dag concentreer ik me op 2 a 3 waarbij ik vooral de eerste meer volume draai.

Bovenarmen zijn inderdaad aardig gegroeid terwijl ik er niet teveel aan gedaan heb maar ook amper in gewicht ben gestegen de laatste tijd :(
Definitie wordt ietsjes beter naar mijn idee maar durf niet te zeggen dat ik echt droger word als ik naar mijn buik kijk...

Goede arm heb je daar gozer...wat betreft de benen, meten ze misschien wel ongeveer wat mijne meten, maar ik ben 5cm korter in lengte, dat scheelt misschien ook wel:o

Flinke bicep dude! Vind je rug wel wat tegenvallen, kan aan de manier liggen hoe de foto is gemaakt maar daar mag nog wel wat massa op!

Hoe staat het verder me je stats? BP was toch wel hoger dan 80 dacht ik?

Van je wieltjes word ik niet warm, maar van die bicep wel :eyebrow:

Lekkah BT

Flinke bicep dude! Vind je rug wel wat tegenvallen, kan aan de manier liggen hoe de foto is gemaakt maar daar mag nog wel wat massa op!

Hoe staat het verder me je stats? BP was toch wel hoger dan 80 dacht ik?
Foto ging puur om mijn schouder, mijn rug is imo juist een van mijn sterkere punten. Zelf rugpics maken werkt overigens totaal niet :p
Bp is 1x100kg of 5x90kg maar had laatst een lichte elleboogblessure dus wilde expres rustig aan doen.
Pendlay rows 8x90kg, lat pulldown 5x100kg
Shoulder presses 6x30kg
Squat 2x7x110kg of 20x85kg breath style
Deadlift moet ik maar weer eens mee aan de slag, heb ik al even niet meer gedaan.
Van je wieltjes word ik niet warm, maar van die bicep wel :eyebrow:

Lekkah BT
:roflol: wieltjes groeien wel lekker atm dus dat komt wel goed. Moet ze alleen eerder op de week gaan doen anders kan ik in het weekend niet meer normaal verzitten met motorrijden ;)

Ik ben nu trouwens bezig met mijn vit. D aanmaak oftewel lekker van het zonnetje genieten :D

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Nog een toevoeging aan afgelopen training wat ik was vergeten op te schrijven:
3 setjes db files van 8x16kg

Vond het lijstje al korter eruit zien dan het voelde :p

Deadlift en enkele andere rugdingetjes.

Lichtjes opwarmen met 8 chin-ups BW en onderrug voorwarmen op de latpull.

Deadlift
15x60kg
8x90kg
5x120kg
5x140kg
3x150kg
160kg wilde ik doen maar voelde bij het klaarstaan al dat ik er te weinig kracht voor zou hebben om met goede techniek uit te voeren dus maar niet gedaan.
10x100kg (pompuh :p )

Chin-ups (zo breed mogelijke grip)
8xBW
8xBW
4xBW (superlangzaam uitgevoerd)

Op dit moment had ik serieuze pijn in mijn vingers ondanks de kalk, puur de druk dus...

Lat pulldown
4x90kg (vingers waren de reden te stoppen)

V-grip pulldown
5x90kg
5x90kg
6x80kg

Conclusie:
Deadlift eindelijk weer eens gedaan en ging redelijk. Vanaf nu iig niet meer op rugdag en gewoon eens per 2 weken na de squats op benendag zoals ik eerst ook deed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven