Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd wel goed die verplichte rustdag aangezien ik al 2 dagen achter elkaar geweest was.Goedemorgen Born Twitchy
Ach joh...komt wel goed! Ben benieuwd hoe dit Wendler schema voor je gaat werken... en kijken of je dan nog steeds het zelfde zegt over een aantal weken
.
Nou ja zeg...die van jullie WAS tenminste open
Ach ja...en verplichte rustdag was dan ook wel oké.
Haar eraf ?![]()
Lekkere BP btw! Hoe lang doe je over zo'n training van +/- 12 setjes?

Klopt wel ja maar het voelde goed en ik had ook het idee dat de gewichten waarmee ik aan de slag ging geen ruk voorstellen om werksets mee te doen. Tikje in vergist misschien, net als squats de dag ervoorDie 10x50 in je warm up vinnek nog een beetje teveel van het goede eigenlijk![]()
Vanaf nu strict Wendler volgen en als ondersteuning 2 a 3 oefeningen per keer.
. Dat is het nadeel als je ergens sport waar je ook werkt en er veel doelgroepen zijn die liever lullen dan trainen
... toch doe ik altijd mijn best ook mijn trainingen binnen 1 uur af te ronden.
..volgende keer beter. Als je er een tijdje in zit dan word het wel weer een gewoonte en weet je wel ong. wat je normaal pakt 

In de blender valt het mee hoor, gelukkig wordt het nooit zo dik als brinta. Totale shake is altijd 1L bij mij, vul het tot dat niveau bij met melkHahahahahaha zeker een mega dikke klont, dat is geen shake meer te noemen![]()
Ow netjes max 50 min!...goede motto ook, helaas kan ik me daar nooit aan houden. Dat is het nadeel als je ergens sport waar je ook werkt en er veel doelgroepen zijn die liever lullen dan trainen
... toch doe ik altijd mijn best ook mijn trainingen binnen 1 uur af te ronden.
PR 100kg? nice.. komt vast goed. Denk dat je aardig wat vorderingen kan maken met wat je nu gaat doen! Vergissen in gewichten tja...is niet zo gek..niet iedereen heeft pen en papier bij zich..volgende keer beter. Als je er een tijdje in zit dan word het wel weer een gewoonte en weet je wel ong. wat je normaal pakt
Enne..jarhead altijd goed![]()
![]()

Mocht dit niet gaan: walking lunges.
Zojuist schoot ik uit met havermout in mijn (ontbijt)shake: 200+ gram
Kreeg hem redelijk moeilijk weg maar het zit erin![]()
Volgende keer weer maatschepje gebruiken (die krengen zakken altijd weg in de pot bij mij
).
Heb echt totaal geen last van lichte tekst hier, niet op flaptop en op mobiel.
Repout is voor intensiteit.
Zie het echt al gebeurenHaha, had hetzelfde met whey net. Kreeg em niet eens geshaked. Doe normaal altijd eerst wat melk tot de helft, dan whey, dan nog wat melk en shaken maar zodat de boel niet aankoekt boven of onder. Maar zat dus al bijna vol na de whey. Doe ik die dop open, zo'n wolk in de vorm van een paddestoel in mn gezichtVolgende keer weer maatschepje gebruiken (die krengen zakken altijd weg in de pot bij mij
).
En die lichte tekst is k*t![]()

Thnx, ging wat beter dan ik verwachtte. Vorm van de laatste reps was iets minder maar ik vertrouwde het nog wel. Na rep 10 durfde ik niet meer door te gaan, was bang dat mijn vorm dan te slecht zou zijn, voelde dat een aantal spieren om een goede houding te houden minder sterk werden.Sterke deadlift!
Totaal geen last van de lichte teksten, is wel ideaal om even commentaar erbij te zetten.
Thnx maar ik vind dit grijze niet teveel afleidenHmm ik vind 't fijner met gewoon zwarte tekst, dit iso ok wel leesbaar daar niet vanToch nette deadlift!

Hoe bedoel je geen last van de repout?Neh man. Die lichte tekst mist intensiteit en die repout heb ik geen last van.
Straps om de barbell en alleen die straps vasthouden. Ik kan de barbell niet met mijn vingers vasthouden als deze op mijn schouders ligt. Ondanks de straps stopte ik na 10 reps ivm mijn schouders die meer te voorduren kregen dan mijn benen

Laat maar. Maar gewoon zwartje lettertjes okay?
Edit: Te laat
Lekker hoor, die BW dips/chins. Bounce, bounce!

Die tweede rugpic vind ik het best uitkomen. Ziet dr eigenlijk wel goed uit vind ik. Je hebt een vrij brede taille of niet?
Thnx, taillebreedte geen idee eigenlijk, valt volgens mij erg mee.Ziet er bruut uit! Nu kan het alleen nog maar beter worden.