Fitness Seller

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die 10x50 in je warm up vinnek nog een beetje teveel van het goede eigenlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen Born Twitchy :)
Ach joh...komt wel goed! Ben benieuwd hoe dit Wendler schema voor je gaat werken :D... en kijken of je dan nog steeds het zelfde zegt over een aantal weken :o.

Nou ja zeg...die van jullie WAS tenminste open :mad:
Ach ja...en verplichte rustdag was dan ook wel oké :o.

Haar eraf ? :D

Lekkere BP btw! Hoe lang doe je over zo'n training van +/- 12 setjes?
Idd wel goed die verplichte rustdag aangezien ik al 2 dagen achter elkaar geweest was.
Haar is weer gemilimeterd (3mm dacht ik) dus geen gedoe met gel of 'helmet-hair' na een ritje :P

BP zat meer in, PR is 1x100kg.
Warming-up doe ik vrijwel zonder pauzes, totale training duurde dacht ik 50mins omdat ik vrij veel rust tussen de sets pak.
Ik wil proberen de trainingen in 45mins klaar te hebben onder het motto: walk in, do your routine and get the f*ck out!

Zojuist schoot ik uit met havermout in mijn (ontbijt)shake: 200+ gram :x
Kreeg hem redelijk moeilijk weg maar het zit erin :o
Die 10x50 in je warm up vinnek nog een beetje teveel van het goede eigenlijk :)
Klopt wel ja maar het voelde goed en ik had ook het idee dat de gewichten waarmee ik aan de slag ging geen ruk voorstellen om werksets mee te doen. Tikje in vergist misschien, net als squats de dag ervoor :o Vanaf nu strict Wendler volgen en als ondersteuning 2 a 3 oefeningen per keer.
"sometimes it's more important what you don't do in the gym"
Normaal warm ik met meeste oefeningen zo op:
10xstang
5x50-60%
3x80%
(percentage van werkset, niet de 1RM)

Hahahahahaha zeker een mega dikke klont, dat is geen shake meer te noemen :hahaha:

Ow netjes max 50 min!...goede motto ook, helaas kan ik me daar nooit aan houden :o. Dat is het nadeel als je ergens sport waar je ook werkt en er veel doelgroepen zijn die liever lullen dan trainen :o... toch doe ik altijd mijn best ook mijn trainingen binnen 1 uur af te ronden.

PR 100kg? nice.. komt vast goed. Denk dat je aardig wat vorderingen kan maken met wat je nu gaat doen! Vergissen in gewichten tja...is niet zo gek..niet iedereen heeft pen en papier bij zich :p..volgende keer beter. Als je er een tijdje in zit dan word het wel weer een gewoonte en weet je wel ong. wat je normaal pakt :)

Enne..jarhead altijd goed :thumbs: :o

Hahahahahaha zeker een mega dikke klont, dat is geen shake meer te noemen :hahaha:

Ow netjes max 50 min!...goede motto ook, helaas kan ik me daar nooit aan houden :o. Dat is het nadeel als je ergens sport waar je ook werkt en er veel doelgroepen zijn die liever lullen dan trainen :o... toch doe ik altijd mijn best ook mijn trainingen binnen 1 uur af te ronden.

PR 100kg? nice.. komt vast goed. Denk dat je aardig wat vorderingen kan maken met wat je nu gaat doen! Vergissen in gewichten tja...is niet zo gek..niet iedereen heeft pen en papier bij zich :p..volgende keer beter. Als je er een tijdje in zit dan word het wel weer een gewoonte en weet je wel ong. wat je normaal pakt :)

Enne..jarhead altijd goed :thumbs: :o
In de blender valt het mee hoor, gelukkig wordt het nooit zo dik als brinta. Totale shake is altijd 1L bij mij, vul het tot dat niveau bij met melk :D
Zat de laatste tijd snel op 1u 15mins wat ik teveel van het goede vind, ben niet aan het cutten :clown:
Ik weet wel wat ik normaal pak aan gewichten en verwachtte daarom dat dit als een lightweight training zou voelen :rolleyes:

Ach, zometeen deadlift op het programma (opwarmen met powercleans), daarna frontsquats proberen :fire:
Waarschijnlijk met straps, vind het een rotoefening ivm grip en pijn in mijn schouders :mad: Mocht dit niet gaan: walking lunges.
Als laatste nog wat abs :o

Deadlift 5/5/5

BW net geen 80kg
totale trainingstijd: 45 tot 50mins

powercleans warming up
5x40kg
4x60kg

Deadlift
5x112,5kg 75%
5x120kg 80%
10x127,5kg 85% repout

Frontsquats
10x60kg met straps maar voelde niet goed bij schouders. Volgende keer walking lunges

Facepulls eerste keer dat ik ze deed dus moest wat schatten met gewicht maar ze voelde goed
10x40kg
10x45kg
10x50kg laatste paar reps wat minder netjes

Ab work:
Lying leg raises eigen (zware) variatie
3 keer tot fail

Laatst bewerkt:
Zojuist schoot ik uit met havermout in mijn (ontbijt)shake: 200+ gram :x
Kreeg hem redelijk moeilijk weg maar het zit erin :o

Haha, had hetzelfde met whey net. Kreeg em niet eens geshaked. Doe normaal altijd eerst wat melk tot de helft, dan whey, dan nog wat melk en shaken maar zodat de boel niet aankoekt boven of onder. Maar zat dus al bijna vol na de whey. Doe ik die dop open, zo'n wolk in de vorm van een paddestoel in mn gezicht :D Volgende keer weer maatschepje gebruiken (die krengen zakken altijd weg in de pot bij mij :rolleyes:).

En die lichte tekst is k*t :fuu:

Hehe idd, die lichte tekst is k*t! :fuu: Doe maar gewoon tussen haakjes er achter, maakt 't ook wel goed leesbaar ;)

Wat is eigenlijk de bedoeling van die repout op 't eind?

Heb echt totaal geen last van lichte tekst hier, niet op flaptop en op mobiel.
Repout is voor intensiteit.

Sterke deadlift!

Totaal geen last van de lichte teksten, is wel ideaal om even commentaar erbij te zetten.

Hmm ik vind 't fijner met gewoon zwarte tekst, dit iso ok wel leesbaar daar niet van ;) Toch nette deadlift!

Hoe doe je frontsquat met straps?

Haha, had hetzelfde met whey net. Kreeg em niet eens geshaked. Doe normaal altijd eerst wat melk tot de helft, dan whey, dan nog wat melk en shaken maar zodat de boel niet aankoekt boven of onder. Maar zat dus al bijna vol na de whey. Doe ik die dop open, zo'n wolk in de vorm van een paddestoel in mn gezicht :D Volgende keer weer maatschepje gebruiken (die krengen zakken altijd weg in de pot bij mij :rolleyes:).

En die lichte tekst is k*t :fuu:
Zie het echt al gebeuren :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Sterke deadlift!

Totaal geen last van de lichte teksten, is wel ideaal om even commentaar erbij te zetten.
Thnx, ging wat beter dan ik verwachtte. Vorm van de laatste reps was iets minder maar ik vertrouwde het nog wel. Na rep 10 durfde ik niet meer door te gaan, was bang dat mijn vorm dan te slecht zou zijn, voelde dat een aantal spieren om een goede houding te houden minder sterk werden.
Hmm ik vind 't fijner met gewoon zwarte tekst, dit iso ok wel leesbaar daar niet van ;) Toch nette deadlift!
Thnx maar ik vind dit grijze niet teveel afleiden :)
Neh man. Die lichte tekst mist intensiteit en die repout heb ik geen last van.
Hoe bedoel je geen last van de repout?
Hoe doe je frontsquat met straps?
Straps om de barbell en alleen die straps vasthouden. Ik kan de barbell niet met mijn vingers vasthouden als deze op mijn schouders ligt. Ondanks de straps stopte ik na 10 reps ivm mijn schouders die meer te voorduren kregen dan mijn benen :x
Frontsquats exit, walking lunges weer terug erin :)

Military press 5/5/5

BW = net geen 80kg
Totale trainingstijd een kleine 40-45mins
Gisteravond na Ajax huldiging nog even de stad in gegaan en toch aardig wat gedronken. Vandaag overdag erg weinig gegeten nadat ik om 15:00 mijn bed uit kwam :o

Warmup
10x front raise met 10kg plate
10x20kg MP

Military press alweer tijdje terug dat ik die serieus gedaan heb
5x42,5kg 75%
5x45kg 80%
10x47,5kg 85% repout

Chins soort grip
10xBW widest
10xBW smal overhands
5xBW wide
5xBW V-grip

Dips geen machine ofzo, gewoon hangend
16xBW bijna springend op de stangen :D
11xBW+20kg
6xBW+20kg
14xBW
10xBW

Toe press omdat mijn linkerkuit voor loopt doe ik het nu per voet
8x70kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg

Laatst bewerkt:
Laat maar. Maar gewoon zwartje lettertjes okay? :)

Edit: Te laat :roflol:

Lekker hoor, die BW dips/chins. Bounce, bounce!

Laatst bewerkt:
Laat maar. Maar gewoon zwartje lettertjes okay? :)

Edit: Te laat :roflol:

Lekker hoor, die BW dips/chins. Bounce, bounce!
:p

Mijn log, mijn grijze lettertjes!! :clown:

Oja, ook mijn foto's :D

Progressie van begin tot nu

Favo pose

Aangezien de rugpics k*t zijn in je eentje te nemen post ik maar een rijtje

Progress tot 07-05-10.JPG

2.JPG

3.JPG

Die tweede rugpic vind ik het best uitkomen. Ziet dr eigenlijk wel goed uit vind ik. Je hebt een vrij brede taille of niet?

Ziet er bruut uit! Nu kan het alleen nog maar beter worden.

K nice. Die V begint wel te komen :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven