MuscleMeat

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb het idee dat bij een front double bicep de V er een stuk beter uitkomt maar daar kan ik onmogelijk een pic van maken :P

Zelfontspanner? Webcam? :D

---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:22 ----------

Heb trouwens het idee dat je nog wel wat winst kan behalen bij het poseren ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zelfontspanner? Webcam? :D

---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:22 ----------

Heb trouwens het idee dat je nog wel wat winst kan behalen bij het poseren ;)
Poseren an sich gaat aardig zolang ik niet gelijkertijd op een knoppie hoef te drukken :o

Vraag wel een keer of mijn vriendin wat pics van me maakt.

Goeie ;) Zal een dezer dagen eens foto's laten maken door mn bro. Wel leuk om foto's van voor de cut te hebben ter vergelijking.

Goeie ;) Zal een dezer dagen eens foto's laten maken door mn bro. Wel leuk om foto's van voor de cut te hebben ter vergelijking.
Geef me maar een seintje als ze online staan mocht ik er dan nog niet op hebben gereageerd :)

Ben nu trouwens met mijn 2e bak kwark van de late avond bezig, had er gewoon trek in :o

Trek in kwark? :D Had een boterham met kip genomen en een bak kwark dr achteraan. Die kwark viel wel tegen na de kip!
Zal ik doen;) Ga nu pitten, over 10uur en 45 minuten gaat mn gym DICHT! :mad:

Goed bezig geweest Twitchy, doet zo voort :thumbs:

Trek in kwark? :D Had een boterham met kip genomen en een bak kwark dr achteraan. Die kwark viel wel tegen na de kip!
Zal ik doen;) Ga nu pitten, over 10uur en 45 minuten gaat mn gym DICHT! :mad:

hahahaa :roflol: Same story hier :p alleen was ik wel zo verstandig om om 11 uur me nest in te gaan :p.

He Born Twitchy! Zie zeker wel progressie (meer massa :)!) en zie aders op je onderarmen :o!

Goed bezig geweest Twitchy, doet zo voort :thumbs:
Thnx Jaap, hoe gaat het nu met jouw trainingen? Vind het jammer dat je nu niet meer kan loggen, ga je nog wel vooruit?
hahahaa :roflol: Same story hier :p alleen was ik wel zo verstandig om om 11 uur me nest in te gaan :p.

He Born Twitchy! Zie zeker wel progressie (meer massa :)!) en zie aders op je onderarmen :o!
Thnx :)
Gelukkig wordt ik langzaamaan weer zwaarder maar vetpercentage is al een lange tijd stabiel met net geen 13%.
Kan iemand me uitleggen hoe het werkt met spierkwaliteit? Ben imo volgens de spiegel meer aangekomen dan de weegschaal...

Inmiddels trouwens nog 5kg whey en creatine besteld bij xxl dus binnenkort wat vochtkilo's erbij :p
I will, I will. Ze stelde het laatst zelf al voor dus dat komt goed ;)
Wel de mannencontest winnen jij :D

Hoe gaat het nu met jouw meisje Marv, langzaamaan de goede kant op en meer de oude?
(kan evt via pm en geen reactie snap ik ook)

Squat 3/3/3

Vrij weinig gegeten vandaag ivm werken en 2 keer een houtje op het vuur gelegd. Desondanks was ik net de 80kg grens voorbij dus de eerste mijlpaal is binnen :D
Totale trainingstijd 40mins

Warming up (squats)
8x20kg
5x60kg
3x80kg

Squat
3x95kg 80%
3x102,5kg 85%
8x107,5kg 90% repout. Kostte wat meer moeite dan ik verwachtte maar kan door weinig eten komen, target van 2x voorgeschreven reps iig ruim gehaald :D

Romanian deadlift
10x80kg ik zag de spieren van mijn onderrug als 2 heuvels op mijn rug in de spiegel :D

Stiffed leg deadlift
12x100kg moeite met grip, moest hem tussendoor (rep 8) neerleggen en opnieuw oppakken

Leg press squatdiepte
8x160kg

Ik had geen idee wat ik verder voor oefening kon doen zonder de overige dagen hier hinder van te krijgen dus vond het best zo.

Laatst bewerkt:
Nice gozer eindelijk 80kg, die grens moet ik nog voorbij. Lekkere squat ook!

Nice hoor, ziet er heavy uit!

Toch aardig nette training, zeker gezien het feit dat je weinig hebt gegeten! (:whip:) 107,5kg squatten!! NICE :thumbs:

De weegschaal zegt overigens niet zoveel... Weet je zeker dat je vet% niet gedaald is en je meer spiermassa hebt opgebouwd? Als je gewicht hetzelfde blijft en er duidelijk te zien is in de spiegel dat je meer massa hebt gekregen...zou je toch echt zeggen dat je vvm is toegenomen en je vetmassa is gedaald ???

5kg whey en creatine haha... ach ja... ik moet ook weer :o

goeie rep out kerel !

Toch aardig nette training, zeker gezien het feit dat je weinig hebt gegeten! (:whip:) 107,5kg squatten!! NICE :thumbs:

De weegschaal zegt overigens niet zoveel... Weet je zeker dat je vet% niet gedaald is en je meer spiermassa hebt opgebouwd? Als je gewicht hetzelfde blijft en er duidelijk te zien is in de spiegel dat je meer massa hebt gekregen...zou je toch echt zeggen dat je vvm is toegenomen en je vetmassa is gedaald ???

5kg whey en creatine haha... ach ja... ik moet ook weer :o
Gewicht stijgt wel lichtjes kwam ik achter :o
Vetpercentage is regelmatig gemeten. Ik begon op 11% op 68,5kg en sinds ik op 72kg ofzo zat was dit 12,9% volgens de tabel (4 punts meting). Afgelopen 8kg dus geheel gelijk gebleven en vorige week ook weer 12,9% volgens de tabel :p
Ik heb nog meer dan een kg whey staan maar dat is chocoladesmaak van XXL, gatver wat een zooi is dat :x
Aardbei giet ik zonder problemen weg dus grootste deel van de choco pot gaat naar een vriend/trainingsmaat van me die het wel lekker vind.
Creatine neem ik weer ivm spierconditie (hogere repouts).

Kan iemand me vertellen hoe het zit met 'spierkwaliteit' oftewel groter lijken met hetzelfde gewicht?
Ging wat moeizaam maar het is gelukt :D
Wendler adviseert 90% van je 1RM als uitgangspunt te nemen, ik heb 95% genomen en met squats mijn laatstgemeten 1RM (120kg) aangezien ik ook al meerdere sets 7x110kg gedaan heb.

Gaat goed hier:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven