Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Heb het idee dat bij een front double bicep de V er een stuk beter uitkomt maar daar kan ik onmogelijk een pic van maken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het idee dat bij een front double bicep de V er een stuk beter uitkomt maar daar kan ik onmogelijk een pic van maken

Heb het idee dat bij een front double bicep de V er een stuk beter uitkomt maar daar kan ik onmogelijk een pic van maken![]()

Poseren an sich gaat aardig zolang ik niet gelijkertijd op een knoppie hoef te drukkenZelfontspanner? Webcam?
---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:22 ----------
Heb trouwens het idee dat je nog wel wat winst kan behalen bij het poseren![]()

Geef me maar een seintje als ze online staan mocht ik er dan nog niet op hebben gereageerdGoeieZal een dezer dagen eens foto's laten maken door mn bro. Wel leuk om foto's van voor de cut te hebben ter vergelijking.

)Trek in kwark?Had een boterham met kip genomen en een bak kwark dr achteraan. Die kwark viel wel tegen na de kip!
Zal ik doenGa nu pitten, over 10uur en 45 minuten gaat mn gym DICHT!
![]()
Same story hier
alleen was ik wel zo verstandig om om 11 uur me nest in te gaan
.
!) en zie aders op je onderarmen
!Ik zeg: "Doen!"Vraag wel een keer of mijn vriendin wat pics van me maakt.

Thnx Jaap, hoe gaat het nu met jouw trainingen? Vind het jammer dat je nu niet meer kan loggen, ga je nog wel vooruit?
ThnxhahahaaSame story hier
.
He Born Twitchy! Zie zeker wel progressie (meer massa!) en zie aders op je onderarmen
!

I will, I will. Ze stelde het laatst zelf al voor dus dat komt goed

hahahaaSame story hier
.

Eindelijk idd terwijl ik niet veel meer eet dan eerstNice gozer eindelijk 80kg, die grens moet ik nog voorbij. Lekkere squat ook!

DL's voelde wel lekker alleen die gripfail was irritant...
) 107,5kg squatten!! NICE 

Gewicht stijgt wel lichtjes kwam ik achterToch aardig nette training, zeker gezien het feit dat je weinig hebt gegeten! () 107,5kg squatten!! NICE
![]()
De weegschaal zegt overigens niet zoveel... Weet je zeker dat je vet% niet gedaald is en je meer spiermassa hebt opgebouwd? Als je gewicht hetzelfde blijft en er duidelijk te zien is in de spiegel dat je meer massa hebt gekregen...zou je toch echt zeggen dat je vvm is toegenomen en je vetmassa is gedaald
5kg whey en creatine haha... ach ja... ik moet ook weer![]()

Ging wat moeizaam maar het is gelukt