Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb je ze twee keer gemaakt?Ik heb trouwens van die repen gemaakt met rozijnen, pinda's, pindakaas, havermout en whey. Rond de 550kcal per reep met ongeveer 30gr eiwit.
Ook al een compleet pak chocomel op vandaag, heb je te makkelijk op
---------- Toegevoegd om 01:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------
Ik heb trouwens van die repen gemaakt met rozijnen, pinda's, pindakaas, havermout en whey. Rond de 550kcal per reep met ongeveer 30gr eiwit.
Ook al een compleet pak chocomel op vandaag, heb je te makkelijk op![]()

Ongetwijfeld weer wat mate van de laptop zijn geweestHeb je ze twee keer gemaakt?
Lekkere PR's hoor kerel![]()

Het valt best mee zo een reep, glas melk ernaast en je hebt hem zo opHahaha, moet een helse reep zijn. Hoe lang doe je erover om ze te maken? Wel ideaal voor op het werk, word je iig niet zo raar aangekeken als dat je met een blikje tonijn zit.

).
Dat was een 850kcal reep

Kijk dan naar mijn incline pressesIk dacht dat die squat een bench was, wajooh 4x120kg
Maar het is 'jammer' een squat. Toch netjes!

Kijk dan naar mijn incline presses
Wanneer die progressie van presses stagneert ga ik wel kijken wat ik op de bench voor mekaar speel![]()
Jawel, meestal doe ik er 3 of 4 maar heb het op het moment wat druk en kom niet aan mijn 4x per week toe, vandaar dat ik 'mijn split' zo even oplos.Ik zie, zijn lekkere stats!
Vind je het niet weinig om maar 2 oefeningen te doen per grote spiergroep?