MuscleMeat

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
pendlay's met +80kg zijn nooit niet slecht ;)

vreet ze makker !
Dat was idd het hoogtepunt van de training :p
Vooral het futloze gevoel was hinderlijk, heb ik in de afgelopen 4,5 week dat ik dit schema volg nog geen keer meegemaakt. Naja, 1 keer, toen heb ik na 1,5 set squats de training afgekapt. Volgende dag heb ik diezelfde training over gedaan en al mijn setjes eruit geknalt :D

Ik denk dat ik ditzelfde morgen maar ga doen, wordt zwaar met de opvolgende dagen ook moeten trainen omdat het anders niet in de week past maar heb weinig keuze ;)

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Ik heb na het trainen Quaker havermout gekocht, stukken lekkerder dan brinta!

Direct een shake gemaakt met zo een 60-70gr havermout, 2 scoops whey, 50gr rozijnen, 1,5 peer en melk. Ging er goed in, smaakte als vloeibare meusli dus dit zou wel eens mijn nieuwe ontbijt kunnen worden :D

Zo'n slechte training vind ik het helemaal niet Twitchy ;)

Maaruuhh.. voedsel vergiftegingetje? :eek:

Zo'n slechte training vind ik het helemaal niet Twitchy ;)

Maaruuhh.. voedsel vergiftegingetje? :eek:
Stond op de vorige pagina, borrelende buik + schijterij na een broodje kipdoner gisteren :X

Training was stukken minder dan vorige week, toen had ik vele malen meer energie, geen kramp etc...

Whoops sorrie niet gezien :(

NP man ;)

Ik vroeg me al af wat je bedoelde met voedselvergiftiging..ik heb namelijk weleens een serieuze gehad, toen was ik gelijk een week uit de running!

Maar zeker wel goede pendlays hoor!:D

Ik vroeg me al af wat je bedoelde met voedselvergiftiging..ik heb namelijk weleens een serieuze gehad, toen was ik gelijk een week uit de running!

Maar zeker wel goede pendlays hoor!:D
Pendlays waren helaas niet zo strict maar dat kan komen omdat ik gewoon een k*tdag kwa training had :P

Sinds ik actief train en eet is mijn weerstand 200% tov ervoor lijkt wel, geen moment ziek geweest. Zal waarschijnlijk net een bacterietje zijn geweest, viel mee gelukkig :D

Vriend van me laatst ook: 3 of 4 dagen amper slapen van de pijn na het eten van niet goed doorbakken kip (niet zelf gebakken maar gekocht! :x )

Ik heb na het trainen Quaker havermout gekocht, stukken lekkerder dan brinta!

Direct een shake gemaakt met zo een 60-70gr havermout, 2 scoops whey, 50gr rozijnen, 1,5 peer en melk. Ging er goed in, smaakte als vloeibare meusli dus dit zou wel eens mijn nieuwe ontbijt kunnen worden

Whey alleen niet verhitten hé, dan gaat je eiwitstruktuur verloren ;)

Whey alleen niet verhitten hé, dan gaat je eiwitstruktuur verloren ;)
Zoiets las ik idd al. Ik gooi alles gewoon koud bij elkaar en in de blender, vind het ranzig als het verwarmt is net als met brinta :kots:

Moet wel zeggen dan havermout tig keer beter smaakt, die shake is net muesli in vloeibare vorm en meteen 600-700 kcal :D

Laatst bewerkt:
hmmm, moet ik ook eens gaan proberen dan, ben wel zo'n mad scientist :evil2:

IT's ALIVE!!! BEHOLD....

The monster havermout shake, muahahahaha :p

hmmm, moet ik ook eens gaan proberen dan, ben wel zo'n mad scientist :evil2:

IT's ALIVE!!! BEHOLD....

The monster havermout shake, muahahahaha :p
Net als kokkerellen, je moet laten leiden door je gevoel en gewoon allerlei dingen door elkaar mikken wat lekker/goed is :p

Hoe ik het drink:
1 stuk fruit (peer in mijn geval)
100gr havermout (voorgestoomd zoals van quaker)
50gr rozijnen (euroshopper, kosten geen ruk)
2 scoops whey = 40gr (xxl aardbei)
aanvullen met halfvolle melk tot de blender vol is (ca. 500ml)

Ietsjes meer Kcals dan ik dacht zo te zien :D

Ontbijtshake.JPG

Jum, jum, jum :p Ik ga meteen ff naar boven, shakie maken... :meal:

zelfde ontbijt shake als die ik altijd maak hehe smaakt nog goed ok :P

Flinke bovenbenen idd! Kuiten zijn alsnog veel groter dan mijne dus durf ik weinig commentaar op te hebben ;)

Smaak is gelukkig niet TE aanwezig en itt brinta wordt dit niet vies dik na een kwartiertje + je kan er meer in gooien :)

ALLE-JEZUS! bijna 1000kcals als ontbijt:eek:

Kwartiertje? Ik gebruik een trechter om mn brinta weg te werken voordat het stolt!

Nu iedereen weer lief is tegen elkaar zal ik mijn re-training ook maar even posten.
Gisteren ging zoals ik al postte best k*t dus besloot het vanavond even dunnetjes over te doen:

Pendlay rows
6x60kg
5x82,5kg
5x82,5kg
5x82,5kg (laatste rep was een halfje, lukte niet beter :P )

V-pulldown (achterover liggend)
6x65kg
5x95kg (lichte hamstring kramp, ging gelukkig snel weg)
5x95kg (laatste rep niet helemaal tot borst)
5x95kg (laatste 2 reps niet helemaal tot borst)

Chinups (zo wijd mogelijke grip)
5xBW+10kg
5xBW+10kg
5xBW+10kg
Note: gelukkig is het TRX hok waar ik dit doe een aparte ruimte met dikke muren want vooral de laatste rep ging met wat gekreun :P

Lat pulldown
5x90kg (met veel moeite) en na 20 seconden
6x80kg

Vond het mooi geweest, slechte training van gisteren dik goedgemaakt door een betere prestatie dan een week terug :D
Armen isoleer ik deze week niet, vandaar dat de training vrij kort was.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

ALLE-JEZUS! bijna 1000kcals als ontbijt:eek:
Valt toch wel mee? Het totaal is een goed vloeibare shake van zo een 900ml.
Ik ben in de bulk en het is volgens mij een heel aardige combinatie van snelle en langzame eiwitten en koolhydraten met als groot voordeel dat ik makkelijker aan mijn kcal behoefte kom.
Heb net weer zo een shake op maar nu als post workout en met banaan dus 1000+ kcals :p
Kwartiertje? Ik gebruik een trechter om mn brinta weg te werken voordat het stolt!
Hahaha, overstappen op havermout dus :D
Kost ongeveer hetzelfde maar zoals ik hierboven al zei, stolt niet zo :D

:D Opzich heb ik het meestal op voordat het hard is maar ik zal het eens proberen (pak is bijna op).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven