AndroidHealthClinic

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Tietendag! (dit keer geen biceps omdat ik deze week mijn armen niet los train om overbelasting te voorkomen)

Benchpress
10xstang (20kg)
6x40kg
4x60kg
5x87,5kg
5x87,5kg (laatste rep hele lichte hulp spotter)
5x87,5kg (laatste rep hele lichte hulp spotter)
Note: plan was 85kg te doen omdat ik hier vorige week iets teveel moeite mee had maar tijdens het opwarmen voelde het gewoon te lekker aan om niet iets omhoog te gaan :P

Incline DB press
7x30kg
7x30kg
7x30kg
Note: vorige keer lukte het niet om 3x6x30kg te doen en nu ging de 3x7x30kg iets te makkelijk, volgende week weer die los opbouwbare dumbbells proberen.

Cable flies (staand)
7x15kg (redelijk vlak)
5x17,5kg (redelijk vlak)
5x17,5kg (decline, niet strict genoeg)

Dips
8xBW+20kg
Gestopt omdat ik bij het afstappen (moment van spanning eraf halen) pijn in mijn schouders heb...

DB Pullovers (liggend)
4x26kg (te licht)
7x30kg (zwaarste DB)
7x30kg
7x30kg

BEEST!

Jij komt er wel, wat een nette training gozer!

Dan is nu jouw kans. Ik heb al heel lang niet getopt dus meer dan 87,5kg heb ik nog niet omhoog gedrukt ;)

Vrijdag ga ik misschien de 100kg proberen dus je moet snel zijn :D

Nice!, Ik ga dinsdag de 100kg proberen :p

Al zal ik dat niet halen had vorige week 3x90 en 8x80. Dus als ik dinsdag 5x90 top zal ik denk wel 100 halen. 95 Gaat me zeker wel lukken. Kan ik er nog 3 dagen van genieten dan :D

Edit: Als het lukt zal ik je log vol spammen ook. Keer eindelijk een hogere bench dan die van jouw :D

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit kerel

Aardige borst-killer die training! :thumbs:

Thanx! Voelde ook zeker goed aan :D
Aardige borst-killer die training! :thumbs:
Vergeleken met jouw volume icm gewichten wordt mijn training gedwarft :p

Volgende week de 90kg proberen maar denk dat ik de week erna nog een keer op de 90 zal zitten. Als het verder volgens plan/schema gaat zit ik aan het einde van mijn schema op sets van 100kg, meer dan 20kg hoger dan toen ik dit schema begon :D

Ik zal mijn progressie tot nu toe even uploaden in de OP (excel sheet)

Ik had vanmiddag best wel trek (net te weinig gegeten) dus een broodje kipdoner gehaald. Half uurtje later zat ik op de plee met schijterij :x
Gelukkig was ik al van plan mijn training een dagje uit te stellen en verder heb ik er ook geen last meer van :)

Ik had vanmiddag best wel trek (net te weinig gegeten) dus een broodje kipdoner gehaald. Half uurtje later zat ik op de plee met schijterij :x
Gelukkig was ik al van plan mijn training een dagje uit te stellen en verder heb ik er ook geen last meer van :)
:eek: das balen man! Ik ga ook altijd schijten van dat soort zooi..maar ook gewoon na een pre workout of redbull (denk cafeine dus)

Maar beste borst training kerel! Die 5x90 zit er zeker in! Hoelang duurt dit schema nog ivm de 100kilootjes:D?

Ik ga je schema volgen. Nu maar hopen dat ik er ook zo goed vooruit ga als jouw :D

Thanks!

:eek: das balen man! Ik ga ook altijd schijten van dat soort zooi..maar ook gewoon na een pre workout of redbull (denk cafeine dus)

Maar beste borst training kerel! Die 5x90 zit er zeker in! Hoelang duurt dit schema nog ivm de 100kilootjes:D?
Ik eet zo een 3 keer per week kipdoner van die zaak, dit is volgens mij voor het eerst maar op een borrelig gevoel voor het toiletbezoek na helemaal geen last gehad :o

Ik had vooraf maar gewoon een getal bedacht en vond 10 weken wel mooi. Ik moet na deze week nog 5 weken dus de 100kg zou ik de laatste week kunnen halen als alles volgens plan verloopt :D
Op het laatste moment kan ik dit schema natuurlijk makkelijk nog uitbreiden (die 100kg moet ik eerst halen :fire: ) maar ik dacht dat na 22,5kg progressie op de bench in 10 weken mijn lichaam wel een deloadje verdient ;)
:titty:
Ik ga je schema volgen. Nu maar hopen dat ik er ook zo goed vooruit ga als jouw :D

Thanks!
Volgens mij weet je nu precies hoe ik het aanpak dus succes :thumbs:
Als er een stuk of 5 mensen zijn die het volgen en in die 10 weken met een aantal oefeningen 20+kg omhoog gaan zal ik een artikel erover schrijven :D

Ik eet zo een 3 keer per week kipdoner van die zaak, dit is volgens mij voor het eerst maar op een borrelig gevoel voor het toiletbezoek na helemaal geen last gehad :o

Ik had vooraf maar gewoon een getal bedacht en vond 10 weken wel mooi. Ik moet na deze week nog 5 weken dus de 100kg zou ik de laatste week kunnen halen als alles volgens plan verloopt :D
Op het laatste moment kan ik dit schema natuurlijk makkelijk nog uitbreiden (die 100kg moet ik eerst halen :fire: ) maar ik dacht dat na 22,5kg progressie op de bench in 10 weken mijn lichaam wel een deloadje verdient ;)

:titty:

Volgens mij weet je nu precies hoe ik het aanpak dus succes :thumbs:
Als er een stuk of 5 mensen zijn die het volgen en in die 10 weken met een aantal oefeningen 20+kg omhoog gaan zal ik een artikel erover schrijven :D

Antwoord weet ik al :D

Ben benieuwd of het ook voor mij werkt aangezien ik al een tijdje train.

Laatst bewerkt:
Ben nu even een schema in elkaar aan het zetten vraag me alleen af, bijvoorbeeld dumbbell curl oid kan je toch niet elke week 2,5 kilo toevoegen. Met squat en deadlift is 2,5 dan aan de ene kant weer weinig.

Ben benieuwd of het ook voor mij werkt aangezien ik al een tijdje train.
Antwoord heb je inmiddels al :)

Misschien handiger om deze vragen over MF-PM te doen of via het BB topic op MF want nu stond het op 2 of 3 plekken :p

Slechte rugtraining 'achter de rug':

Ik heb nu al veel meer spierpijn van maandag dan normaal gesproken.
Weegschaal gaf een dikke kilo minder aan dan zou moeten, zal wel door te weinig eten zijn door het voedselvergiftigingetje gister :X

Pendlay rows
6x40 warmup
5x82,5kg
5x82,5kg
5x82,5kg
Note: wat te slordig, komt misschien omdat ik expres kleine schijven gebruik zodat de stang laag hang. Volgende keer grote proberen.

V-pulldown
6x75kg warmup
3x100kg (slechte techniek, te zwaar + KRAMP in Hams :x ) + 3x95kg (nog steeds niet geweldig :( )
5x95kg (al iets beter)
5x90kg

Training ging dus zwaar klote tot nu toe...

Chinups (zo wijd mogelijke grip)
5xBW+10kg (zeer moeizaam)
3xBW+10kg + 3xBW (ook zeer moeizaam)
4xBW (tot fail)

Er zat amper nog wat in op dit punt dus ik hield het maar voor gezien.

Conclusie: ik ga veeeeeeel meer eten dan afgelopen 2 a 3 dagen. 4000kcal wil ik zeker erin scheppen elke dag, over een maandje wil ik op tegen de 80kg staan.

pendlay's met +80kg zijn nooit niet slecht ;)

vreet ze makker !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven