MuscleMeat

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kijk aan, dat gaat goed!:D

Al bijna 10 kilo winst! :eek:

Dat is een felicitatie waard!

• Topic Starter Topic Starter

Al bijna 10 kilo winst! :eek:

Dat is een felicitatie waard!
Thanx!

Belangrijkste vind ik dat mijn gewicht vrij constant oploopt, zo tussen de 2 en 2,5kg per maand (eerste maand ongeveer 3kg maar dat is logisch ivm vocht, eten etc.).
Nog 'maar' een kilo'tje of 15-20 erbij (indien ik niet te vet wordt in de tussentijd) en dan netjes cutten en shapen :cool:

Volgens rekenmodelletjes kan ik bij een mooi vetpercentage (8-12%) maximaal rond de 92-98kg naturel halen (onder ideale omstandigheden) en laat dat nou precies het gewicht van mijn streeffysieken zijn die ik net niet TE buff vind :D

Aankomende week heb ik niet zo denderend veel tijd om te trainen, denk dat ik het misschien nog een weekje rustig aan doe. Donderdag + vrijdag bijvoorbeeld een wat hogere rep training doen en de week erop OF doorgaan met mijn 3x5 schema OF een nieuwe maken hoger in de reps (8-12), wat denken jullie?

8-12 reps blijven altijd voor de nodige motivatie zorgen.
Ben je die 3x5 niet beu?

8-12 reps blijven altijd voor de nodige motivatie zorgen.
Ben je die 3x5 niet beu?
Ik heb geen training overgeslagen sinds ik 4 maanden echt begon, train altijd in mijn eentje maar ga er volle bak tegenaan, gezeik van mijn ouders als ik vlak voor het eten bakken rijst oid wegwerk etc. dus motivatie gaat nog lekker hoor :D

Resultaten die ik boek zijn goed tot nu toe maar met overtraining wat om de hoek ligt/lag leek het me goed om het schema om te gooien naar een andere reprange en stimulatie/belasting van voornamelijk mijn CNS.

Net even je foto's bekeken. Gaat echt de goeie kant op ;)

Schouders komen er al netjes uit, Succes met je nieuwe schema en knallen!

Net als kokkerellen, je moet laten leiden door je gevoel en gewoon allerlei dingen door elkaar mikken wat lekker/goed is :p

Hoe ik het drink:
1 stuk fruit (peer in mijn geval)
100gr havermout (voorgestoomd zoals van quaker)
50gr rozijnen (euroshopper, kosten geen ruk)
2 scoops whey = 40gr (xxl aardbei)
aanvullen met halfvolle melk tot de blender vol is (ca. 500ml)

Ontbijtshake.JPG

Ietsjes meer Kcals dan ik dacht zo te zien :D

Bevalt het ontbijt nog steeds ?

Mss even proberen om deze er ook in te gooien, heb altijd moeite om te eten in de ochtend en vooral kwa tijd. Keer proberen deze vakantie.

Bevalt het ontbijt nog steeds ?

Mss even proberen om deze er ook in te gooien, heb altijd moeite om te eten in de ochtend en vooral kwa tijd. Keer proberen deze vakantie.
Bevalt goed hoor, heb alleen geen nieuwe havermout gekocht dus kon hem niet maken vandaag :x

Thanx!

Volgens rekenmodelletjes kan ik bij een mooi vetpercentage (8-12%) maximaal rond de 92-98kg naturel halen (onder ideale omstandigheden) en laat dat nou precies het gewicht van mijn streeffysieken zijn die ik net niet TE buff vind :D

Hej, waar heb je die vandaan dan? Das wel interessant :p

Thanks...ook eens uitrekenen..is op basis van omtrekken enzo..?

Thanks...ook eens uitrekenen..is op basis van omtrekken enzo..?
Klopt, op basis van je pols en enkel omtrek en natuurlijk je lengte.
Wel even met google naar inches omrekenen ;)

Ik ben vandaag even wezen passen voor een nieuw motorpak en ben wel wat leuks tegengekomen. Nou moet leer nog iets uitrekken dus mag je het iets te strak kopen maar ik ga denk ik voor een maatje wat direct al goed zit waardoor ik wat speling in de kilo's heb: Als ik aankom 'groei' ik erin en kan het nog wat meerekken op de juiste plaatsen :)
De maat die ik in de eerste instantie pastte zat al aardig strak bij de benen namelijk dus perfect als ik niet meer zou groeien :p

Ik ga er nu weer ff voor, fullbody denk ik dat het wordt :x

Ok, training voor het eerst sinds 1,5 week rust met als doel:
Zomaar wat klooien-dagje, plan was wat hoog in reps en hartslag. Qua oefeningen, gewichten en reps maar kijken waar ik zin in heb.

Squats (PR 1,5 week terug = 5x102,5kg)
10x40kg
7x60kg
5x90kg (best wel moeite mee)
Ideetje, 20 rep breath style:
15x80kg + 4x80kg + 1x80kg <--- Loved it! :D

Toen was het beste er eigenlijk al uit, 5 tot 10 minuten flink lopen hijgen na afloop met het gevoel een 1km wedstrijd gerend te hebben...

Benchpress (PR 1,5 week terug = 5x87,5kg, nooit hoger geprobeerd)
10x40kg
8x60kg
5x80kg
2x90kg met lichte spotterhulp (1e rep ongevraagd en ongewild, 2e rep was het nodig :$ )
Ging dus niet erg lekker...
3x80kg
7x70kg
Note: amper rust tussen de sets genomen behalve voor de 2x90kg (enkele minuten)

V-pulldown ('liggend')
8x60kg
5x70kg + 5x80kg ---> kramp in hams

Conclusie: geen superdag, wel de spieren de nodige prikkel gegeven, 20 repper squats sloopte me maar was heerlijk! ---> morgen spierpijn :o

Nette training, Je hebt zo te zien gekozen voor een fullbody, waarvoor niet doorgegaan met split ?

Wie weet ben ik nog in de race voor de 100kg Bp :D

Nette training, Je hebt zo te zien gekozen voor een fullbody, waarvoor niet doorgegaan met split ?

Wie weet ben ik nog in de race voor de 100kg Bp :D
Ik heb nog geen schema gemaakt maar wilde even een fullbody doen om het belachelijke spierpijn moment na een stop maar te hebben gehad :p
Aankomende week heb ik nog steeds weinig tijd (school + motordingen) dus train deze week gewoon 2 keer fullbody ofzo. Volgende training iig lekkere deadlifts eruit gooien en wat schouderwerk, heb ik alle spiergroepen weer gehad sinds de rustperiode. Volgende week misschien weer hetzelfde schema oppakken wat betreft trainingsdagen/spiergroepen en experimenteren met leuke dingen als piramide, breathsets, 10+ rep sets etc. :)

Ik denk nu zelf aan een half om half lange termijn schema:
5 weken mijn stricte 3x5 schema (waar ik goede resultaten mee geboekt heb) afwisselen met 5 weken 'leuke dingen doen' waarbij ik geen vast schema heb maar hoge/lage reps, (omgekeerde) piramides, 20+ breath sets etc. afwisselend doe, maar net waar ik zin in heb.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven