XXL Nutrition

Born Twitchy's trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere rug training man, allejezus :thumb:

Maar waarom quaker havermout? Kost letterlijk 3x zoveel als havermout van Euroschopper (AH) = 39cent voor 500gr.

Doe je voordeel man ;)

havermout = havermout ... maar havervlokken is nog wat anders. Havermout is al wat bewerkt
en verteerd dus ook beter en wordt beter opgenomen. Dus toch best even checken of je haver
hebt, of havermout ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere rug training man, allejezus :thumb:

Maar waarom quaker havermout? Kost letterlijk 3x zoveel als havermout van Euroschopper (AH) = 39cent voor 500gr.

Doe je voordeel man ;)

havermout = havermout ... maar havervlokken is nog wat anders. Havermout is al wat bewerkt
en verteerd dus ook beter en wordt beter opgenomen. Dus toch best even checken of je haver
hebt, of havermout ;)
Thanx, om de reden van Robke78 heb ik quaker gekocht, ik wist niet zeker of die van ES voorgestoomd is of niet en over die van quaker wist ik het zeker ;)
Volgende keer ga ik wel even goed kijken of het idd havermout is en geen havervlokken :)

Ga ik me toch ook eens in verdiepen voor het ontbijt! Maarre goed ontbijt hoor! Blijf je het hele jaar bulken?

Ga ik me toch ook eens in verdiepen voor het ontbijt! Maarre goed ontbijt hoor! Blijf je het hele jaar bulken?
Zoals het er nu naar uitziet wel. Ik zit nu meer dan een maand op 12,9% dus dat probeer ik zo te houden. Mocht ik iets vetter worden ga ik 'aan de cardio' ( :x !) of een lichte cut inzetten.

Minst intensieve dag:
Schouders - buik

Military press
8xstang (20kg)
5x55kg
5x55kg (moeilijke laatste rep maar wel helemaal uit de schouders)
4x55kg + (met heel veel moeite) 1x50kg

Arnold press
5x26kg
4x26kg (1 fail)
4x26kg (1 fail)

Upright rows
5x50,5kg (slordig)
6x48kg
6x48kg

Cable front raise
5x7,5kg (toch weer knakgevoel in schouders, oefening eruit dus)

Cable shoulder flies*
6x15kg
5x17,5kg
5x17,5kg

Eigen variant leg raise
1x recht tot fail
1x schuin tot fail en direct recht tot fail
1x schuin tot fail maar dan gehele set kont van het bankje

*katrol op onderste stand, naar voren hangen en een fly beweging maken vanaf iets uit mijn zij tot recht naar voren

Geen lekkere benen/onderrugtraining :x
Voelde me al wat vutloos voor ik ging, gevoel bleek terecht :P

Squats
8xstang (20kg)
6x60kg
5x102,5kg
4x102,5kg
2x102,5kg

Deadlift
5x100kg
2x120kg
4x150kg
K*ttechniek, werd hier ook (terecht) op aangesproken door iemand uit de sportschool

Walking lunges
2 keer de lengte van de gang met 28kg dumbels

Ik denk dat ik volgende week rustig aan ga doen want ik ben een beetje bang voor overbelasting op het moment.
Volgende week zal ik dinsdag borst doen en vrijdag rug, schouders en benen skip ik dus.

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Das mooi dat je dat zo precies weet :p
Zo stond het in de tabel :p

Jammer dat je training niet helemaal ging zoals gepland, maar in ieder geval hebben je spieren weer de nodige stimulatie gehad. Een weekje rustiger aan doen is natuurlijk altijd goed als het even wat minder gaat. Sterke MP heb je trouwens voor iemand van jou gewichtsklasse en met jou trainingstijd.. YoU H@z P0TenTial :thumbs:

Jammer dat je training niet helemaal ging zoals gepland, maar in ieder geval hebben je spieren weer de nodige stimulatie gehad. Een weekje rustiger aan doen is natuurlijk altijd goed als het even wat minder gaat. Sterke MP heb je trouwens voor iemand van jou gewichtsklasse en met jou trainingstijd.. YoU H@z P0TenTial :thumbs:
Ja naja, erg blij kon ik er niet van worden. Was dan wel al de 4e dag achter elkaar in de sportschool, goede kans dat dit ook meespeelde.

MP ging idd wel lekker maar bij de laatste reps van de set wel steeds een knalrood hoofd :roflol:

Weegschaal gaf overigens 79,2kg aan incl. schoenen dus ik weeg nu tussen de 78-78,5kg terwijl ik begin oktober nog op 68,5kg zat :D

Zoals het hoort i'd say :thumbs:

:eek:

Goed bezig man!
Thanx :)

Een vriend van me adviseerde me een weekje rust te houden wat me geen slecht plan lijkt.
Ik ben nu al 4 maanden 3-5 keer per week naar de sportschool zonder ook maar 1 training te hebben overgeslagen waarbij ik eigenlijk elke training maximaal ben gegaan. Zeker nu ik zo vooruit spring qua kracht moet ik oppassen voor overtrainen :x
Weekje rust houden wilde ik na dit schema dus over 5 weken eigenlijk pas doen maar blijkbaar heb ik het nu 'al' nodig.

Ik zal dus een weekje niet loggen en volgende week maandag mijn training weer hervatten :)

Muah, is toch een nette training. Man geeft niks, de boog kan niet altijd gespannen zijn. Gewoon lekker veel vreten en goed uitrusten! Af en toe een lekkere blowjob van je chick, moet jij eens kijken... Zet je weer een geile training neer!

Muah, is toch een nette training. Man geeft niks, de boog kan niet altijd gespannen zijn. Gewoon lekker veel vreten en goed uitrusten! Af en toe een lekkere blowjob van je chick, moet jij eens kijken... Zet je weer een geile training neer!
:roflol:

Een nette training zie ik als het minimaal evenaren van de training een week ervoor waarbij ik al mijn sets en reps haal. Als het minder dan dat gaat noem ik het slecht ;)

Geniet van je deload..althans genieten...

Niks doen sucks:mad:

Heerlijke muziek wat die gasten maken :rocker:
Geniet van je deload..althans genieten...

Niks doen sucks:mad:
Tja, even een break was ik wel aan toe eigenlijk na zo een tijd er tegenaan.
Moet nu denk ik wel opletten met mijn eten, deze week terug naar iets boven de 3000kcal ipv 3500-4000kcal.

Vanmorgen 78,3kg op de weegschaal van mijn vriendin, voor het eten met alleen een joggingbroek aan. Als ik het goed heb geeft die iets minder aan dan die in de sportschool dus zit erg dicht bij de 10kg winst sinds ik serieus begon :evilnana:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven