- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere rug training man, allejezus
Maar waarom quaker havermout? Kost letterlijk 3x zoveel als havermout van Euroschopper (AH) = 39cent voor 500gr.
Doe je voordeel man![]()
Thanx, om de reden van Robke78 heb ik quaker gekocht, ik wist niet zeker of die van ES voorgestoomd is of niet en over die van quaker wist ik het zekerhavermout = havermout ... maar havervlokken is nog wat anders. Havermout is al wat bewerkt
en verteerd dus ook beter en wordt beter opgenomen. Dus toch best even checken of je haver
hebt, of havermout![]()

Zoals het er nu naar uitziet wel. Ik zit nu meer dan een maand op 12,9% dus dat probeer ik zo te houden. Mocht ik iets vetter worden ga ik 'aan de cardio' (Ga ik me toch ook eens in verdiepen voor het ontbijt! Maarre goed ontbijt hoor! Blijf je het hele jaar bulken?
!) of een lichte cut inzetten.

Zo stond het in de tabel

Ja naja, erg blij kon ik er niet van worden. Was dan wel al de 4e dag achter elkaar in de sportschool, goede kans dat dit ook meespeelde.Jammer dat je training niet helemaal ging zoals gepland, maar in ieder geval hebben je spieren weer de nodige stimulatie gehad. Een weekje rustiger aan doen is natuurlijk altijd goed als het even wat minder gaat. Sterke MP heb je trouwens voor iemand van jou gewichtsklasse en met jou trainingstijd.. YoU H@z P0TenTial![]()

MP ging idd wel lekker maar bij de laatste reps van de set wel steeds een knalrood hoofd![]()
Weegschaal gaf overigens 79,2kg aan incl. schoenen dus ik weeg nu tussen de 78-78,5kg terwijl ik begin oktober nog op 68,5kg zat![]()

Thanx

Muah, is toch een nette training. Man geeft niks, de boog kan niet altijd gespannen zijn. Gewoon lekker veel vreten en goed uitrusten! Af en toe een lekkere blowjob van je chick, moet jij eens kijken... Zet je weer een geile training neer!

Dan is nu jouw kans. Ik heb al heel lang niet getopt dus meer dan 87,5kg heb ik nog niet omhoog gedrukt
Vrijdag ga ik misschien de 100kg proberen dus je moet snel zijn![]()
Nope, komt later wel, doe ik in 1 keer setjes van 5

Heerlijke muziek wat die gasten maken

Tja, even een break was ik wel aan toe eigenlijk na zo een tijd er tegenaan.Geniet van je deload..althans genieten...
Niks doen sucks![]()