yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer mijn hamstrings en kuiten elkaar raken voel ik een pijn scheut door heel mijn onderbeen.
Hier maar gestopt. Moest langzaam squatten, bijna pauzeren onderin, om geen last te hebben van mijn kuiten en voeten. Wanneer mijn hamstrings en kuiten elkaar raken voel ik een pijn scheut door heel mijn onderbeen.
Heb echt precies hetzelfde, maar dan wel alleen bij me rechter been. Deload heeft dr ook niks op geholpen, nog steeds last van. Ik denk dat het bij mij komt doordat ik te veel vanuit me tenen squat, weet niet of jij hetzelfde doet.
Jouw squats met blessure zijn mijn squats zonder blessure. Tsja, tsja!

Zou dat dan toch even laten nakijken, rugklachten gepaard met pijnscheuten in de been duidt vaak op een beknelde zenuw. Laten nakijken is hoe dan ook altijd goed.
lekker die bench. Opzich niet raar dat push press daarna minder gaat, de tricapsen hebben dan al een flinke op doffer gehad
Hoi professionele slingshotbandknopert. Had precies t zelfde vandaag met bovenhoofdse activiteit na die banksessie. Mjah kan je ook eigenlijk niet veel van verwachten denk ik zo na zoiets.
morgen licht (® pleurklaat inc.) squatten en deadliften