AndroidHealthClinic

Bosshogg's Powerlifting Log

Ho die pushpress STERUKK!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
30-9

Nog steeds last van mijn kuiten en voeten

squat
5x60
3x100
3x130
2x160
3x175
3x175
3x175
3x175
Hier maar gestopt. Moest langzaam squatten, bijna pauzeren onderin, om geen last te hebben van mijn kuiten en voeten. Wanneer mijn hamstrings en kuiten elkaar raken voel ik een pijn scheut door heel mijn onderbeen.

sumo deadlift
5x60
3x100
3x140
3x180
1x220
3x180
3x180
3x180
Wat op techniek gelet

romanian deadlift
5x65
5x65
ging nog niet helemaal lekker

conventional deadlift
2x105
3x120
3x120
3x120
Geen last van onderrug

Wanneer mijn hamstrings en kuiten elkaar raken voel ik een pijn scheut door heel mijn onderbeen.

Heb echt precies hetzelfde, maar dan wel alleen bij me rechter been. Deload heeft dr ook niks op geholpen, nog steeds last van. Ik denk dat het bij mij komt doordat ik te veel vanuit me tenen squat, weet niet of jij hetzelfde doet.

Hij die het diepst squat blesseert zich het hardst

Jouw squats met blessure zijn mijn squats zonder blessure. Tsja, tsja!

Hier maar gestopt. Moest langzaam squatten, bijna pauzeren onderin, om geen last te hebben van mijn kuiten en voeten. Wanneer mijn hamstrings en kuiten elkaar raken voel ik een pijn scheut door heel mijn onderbeen.

Zou dat dan toch even laten nakijken, rugklachten gepaard met pijnscheuten in de been duidt vaak op een beknelde zenuw.

Laten nakijken is hoe dan ook altijd goed.

• #1.987
Heb echt precies hetzelfde, maar dan wel alleen bij me rechter been. Deload heeft dr ook niks op geholpen, nog steeds last van. Ik denk dat het bij mij komt doordat ik te veel vanuit me tenen squat, weet niet of jij hetzelfde doet.

Ik squat meer op mijn hielen dan op mijn tenen. Heb het echt pas sinds gisteren, na het NK Bankdrukken.

Hij die het diepst squat blesseert zich het hardst

More = more injuries

Jouw squats met blessure zijn mijn squats zonder blessure. Tsja, tsja!

En mijn sumo deadlifts ook :trollface:

Zou dat dan toch even laten nakijken, rugklachten gepaard met pijnscheuten in de been duidt vaak op een beknelde zenuw. Laten nakijken is hoe dan ook altijd goed.

Het is nu redelijk erg. Kon er net bijna niet op staan en liep bijna mank. Morgen eens aankijken tijdens een rustdag en anders een fysio opzoeken.

inb4 big manton

Grote Manton brengt redding!

Enig idee wat de oorzaak van de blessure is?

• #1.991
  • #1.992
2-10

paused bench
8x60
5x80
3x100
5x105
5x105
5x105
slingshot
4x120
3x130
3x130
3x130

pull up
3x
5x
5x
5x

push press
5x40
5x60
3x70
3x90
1x105
Ging niet lekker vandaag

Pulldown
10x40
10x50
10x60
8x70
8x70
8x70

nog wat ab wheel rollouts

Beetje matig dagje vandaag. Morgen eens kijken hoe deadliften gaat.

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Ohaj strict press vergeten
8x65
8x65
8x65

lekker die bench. Opzich niet raar dat push press daarna minder gaat, de tricapsen hebben dan al een flinke op doffer gehad

Hoi professionele slingshotbandknopert.
Had precies t zelfde vandaag met bovenhoofdse activiteit na die banksessie.
Mjah kan je ook eigenlijk niet veel van verwachten denk ik zo na zoiets.

Hij die het diepst slingt, shot het hardst

beetje matig dagje, hopelijk gaat het morgen beter

• #1.997
lekker die bench. Opzich niet raar dat push press daarna minder gaat, de tricapsen hebben dan al een flinke op doffer gehad

Maar TRIceps, die moeten toch 3 oefeningen aan kunnen?

Hoi professionele slingshotbandknopert. Had precies t zelfde vandaag met bovenhoofdse activiteit na die banksessie. Mjah kan je ook eigenlijk niet veel van verwachten denk ik zo na zoiets.

Misschien zag ik dat feitje even over het hoofd

Hij die het diepst slingt, shot het hardst

huehuehueh

beetje matig dagje, hopelijk gaat het morgen beter

Weer eens een poging tot squatten en deadliften wagen. Hopelijk dit keer zonder klachten.

morgen licht (® pleurklaat inc.) squatten en deadliften

Maar, het komt allemaal wel goed.

Terug
Naar boven