Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log

Hier voor de deadlift gains van 2015:

http://www.youtube.com/watch?v=9jxUFl7yj_Q
Fallbrawl - One Ton Deadlift

edit: Hmm, alleen de link verschijnt?

edit2: Op 2.16minuut: 'No pain, No gain' en daarna ' get Huge'. Jajaja, nummertje hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Hier voor de deadlift gains van 2015: http://www.youtube.com/watch?v=9jxUFl7yj_Q Fallbrawl - One Ton Deadlift edit: Hmm, alleen de link verschijnt? edit2: Op 2.16minuut: 'No pain, No gain' en daarna ' get Huge'. Jajaja, nummertje hoor.

embed werkt niet meer op dbb, rip

4-1

squat
wraps
2x200
half pak aan
1x220
heel pak aan
1x230
Fx245
1x245
Kwam iets te ver naar voren en was niet goed voorbereid op het gewicht bij de fail met 245
Had een max DL achterstevoren aan als squatpak

bench in shirt
2x140 2 board
1x155 2 board
1x165 1 board
1x165 1 board
Ging wel lekker deze keer
sling shot
3x135
2x140

deadlift in dl suit
2x180
1x220
1x250
1x280
Mijn rechterhand schuurt heel de tijd langs mijn been. Volgende keer eens conventional proberen in een dl suit

Weer eens 4 uur bezig geweest

nice man dat banken in pak gaat lekker

• #2.387
Alleen nog wat verzinnen om mijn lockout een stuk sterker te krijgen. Het gaat nu wel maar het gaat wel heel langzaam.

Krijg de techniek ook steeds meer onder de knie

vind je het gek dat het langzaam gaat? (zeker in een ragex :trollface:) Pak geeft boven in weinig ondersteuning meer

Alleen nog wat verzinnen om mijn lockout een stuk sterker te krijgen. Het gaat nu wel maar het gaat wel heel langzaam.

Krijg de techniek ook steeds meer onder de knie

Gelukkig bestaat er zoiets als eten

Vaak ligt dit niet aan je lockout kracht maar aan de manier van drukken, veel mensen gooien in het begin alle spanning/lucht weg tijdens het drukken en komen dan bovenin niet uit.
Weet niet niet of jij dit doet maar het zou kunnen.

Gewoon rustig zakken, spanning houden, onder controle wegdrukken en niet te vroeg uitblazen, dus zorgen dat je bovenin het meeste lucht weg drukt.

Hoop dat je er iets aan hebt, al heb je natuurlijk een bankdruk expert als coach ;)

• #2.390
Vaak ligt dit niet aan je lockout kracht maar aan de manier van drukken, veel mensen gooien in het begin alle spanning/lucht weg tijdens het drukken en komen dan bovenin niet uit. Weet niet niet of jij dit doet maar het zou kunnen.

Gewoon rustig zakken, spanning houden, onder controle wegdrukken en niet te vroeg uitblazen, dus zorgen dat je bovenin het meeste lucht weg drukt.

Hoop dat je er iets aan hebt, al heb je natuurlijk een bankdruk expert als coach ;)

Alle tips helpen!

Mijn ademhaling was volgens mij niet helemaal optimaal, was ook nog aan het concentreren op het naar buiten drukken van mijn ellebogen voor de lockout.

Achteraf is het ook 30kg meer dan wat ik normaal bench dus kan er ook niet vanuit gaan dat het hard omhoog vliegt.

RageX werkt ook anders dan een Katana. Die doet bijna niks bij lockout en heeft meer het idee van reverse band drukken waar je bovenin 0 spanning op de bands hebt, terwijl een Katana je nog helpt bij het locken als je goed elbows in drukt (en als die strak genoeg om je armen zit).

Als je bij sumo deadlift te veel over je benen trekt komt het meestal omdat je je knieën te laat lockt en hem dan gaat locken zoals een conventional deadlift. Kan ook dat je hem te smal pakt. Zie bijv. Stian die hem iets breder pakt en zo met zn handen aan buitenkant benen zit https://www.youtube.com/watch?v=yomRtkpPyTs

Hoezo doe je trouwens een MaxDL achterstevoren? :p

• #2.392
RageX werkt ook anders dan een Katana. Die doet bijna niks bij lockout en heeft meer het idee van reverse band drukken waar je bovenin 0 spanning op de bands hebt, terwijl een Katana je nog helpt bij het locken als je goed elbows in drukt (en als die strak genoeg om je armen zit).

Als je bij sumo deadlift te veel over je benen trekt komt het meestal omdat je je knieën te laat lockt en hem dan gaat locken zoals een conventional deadlift. Kan ook dat je hem te smal pakt. Zie bijv. Stian die hem iets breder pakt en zo met zn handen aan buitenkant benen zit http://www.youtube.com/watch?v=yomRtkpPyTs Hoezo doe je trouwens een MaxDL achterstevoren? :p

Hmm volgende keer mijn handen dan wat wijder doen bij sumo

Zou graag andere pakken en shirts willen proberen maar ik heb geen zin om er achterlijk veel geld in te steken.

Een squatpak andersom kan je toch ook als deadliftpak gebruiken? Ging er vanuit dat dit bij dl -> squat ook wel zo zou zijn. Volgende keer dus normaal aan trekken?

Hmm volgende keer mijn handen dan wat wijder doen bij sumo

Zou graag andere pakken en shirts willen proberen maar ik heb geen zin om er achterlijk veel geld in te steken.

Een squatpak andersom kan je toch ook als deadliftpak gebruiken? Ging er vanuit dat dit bij dl -> squat ook wel zo zou zijn. Volgende keer dus normaal aan trekken?

Dat is bij de titan suits, maar eerlijk gezegd weet ik niet eens waarom. Heeft volgens mij te maken met hoe de naden lopen over de rug, die stretchy Inzer suits hebben dat iig niet.

je kan een squat pak ook zelfde kant om doen als deadlift pak.

edit: volgens mij is er bij die inzer pakken niet zoveel verschil tussen sq en dl suit

• #2.395
Ik vroeg eens een keer aan Dietmar Wolf waarom de titan suits bij deadlift achterstevoren beter werken.
Zijn antwoord: "We try on much lifters both ways with the titan squatsuit and we see this work better sometimes"

Volgende keer dan eens normaal aan trekken maar. Ondertussen nog ergens een squatpak vandaan zien te halen.

Gewoon normaal dus

ik heb geen verschil kunnen ontdekken tussen mn TRX and Fusion DL anders dan dat de hengels breder zijn bij de DL suit

• #2.398
5-1

cgbp
8x110
8x110
7x110
9x100
15x80
Hmm pomp

bor
8x80