Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log

Ff voorzichtig met die schouder inderdaad, zeker zo vlak voor het NK

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042
Ff voorzichtig met die schouder inderdaad, zeker zo vlak voor het NK

Vandaag al weer minder

#squat
180x2
205x3

#pause deadlift
180x3
210x3
220x3

#front squat
100x3
120x3
137.5x5

Halter lag niet goed bij 205, laatste rep ging behoorlijk scheef

Ook nog tussen door een interview gehad voor een schoolproject

Goed interview PR. Jammer dat de bar zo slecht lag bij de squat, er hadden anders wel meer reps ingezeten.

• #3.045
Vanochtend 92,8kg dus dat gaat de goede kant op

#paused bench wide grip
100x5
110x3
115x3
122.5x4
110x1
110x1

#strict press
60x8
70x8
70x8
70x8
70x8

#squat
100x5
130x3
150x3
150x3

#deadlift
140x3
175x3
175x3

Nice, gaat lekker :D Op hoe veel kg wil je maximaal staan op het wk? Of probeer je gewoon zo veel mogelijk kwijt te raken?

• #3.047
Is 4x122,5 een pr?
Ik ben benieuwd wat je zondag gaat neerzetten!

helemaal mooi die bench

• #3.050
In! ga je naast WK nog meer wedstrijden in -93 doen?

• #3.053
Vandaag mee gedaan aan het nk junioren geared. Deed zelf wel raw mee

Na een watercut ingewogen op 92,2kg

Squat
210
220
225
Bij de laatste beurt kwam ik wat verkeerd uit en werd het een grinder. Wel de eerste keer dat ik zwaar ben gegaan met een wat smallere stance en de bar lager op mijn rug

bench
125
130
135 fail
Kwam geen beweging in 135. Gaat mijn bench ooit wat worden

Deadlift
270
285
300 NL record -93 junioren
Wat lager geopend dan vorige wedstrijd zo dat ik niet zou uitbomben. Wat muziek geluisterd om goed in de focus te blijven. 300 kwam hard los maar bij lockout ging het wat langzamer

Totaal 655
Wilks 413,6

Filmpjes volgen morgen

Super dit makker!

Je bent super sterk man maar technisch moet je echt nog wel aan de bak, heb je bank niet gezien maar squat en deadlift zit nog erg veel ruimte voor verbetering van techniek.
Je haalt het allemaal wel op kracht maar denk dat je op een later moment hierop gaat vastlopen.
Zou persoonlijk het volume opschroeven zodat je veel sets maakt om die techniek erin te krijgen.

Allemaal niet beledigend bedoeld hoor, gewoon een tip ;)

Lekker man!

• #3.057

Bedankt Boogie!

Je bent super sterk man maar technisch moet je echt nog wel aan de bak, heb je bank niet gezien maar squat en deadlift zit nog erg veel ruimte voor verbetering van techniek. Je haalt het allemaal wel op kracht maar denk dat je op een later moment hierop gaat vastlopen. Zou persoonlijk het volume opschroeven zodat je veel sets maakt om die techniek erin te krijgen. Allemaal niet beledigend bedoeld hoor, gewoon een tip ;)

Squat was vandaag wel matig met techniek. Ben ook smaller gaan staan omdat ik een gewichtklasse lager zit en wat taille mis.

Na het WK ga ik weer flink eten en het volume opschroeven. Dan ook eens goed aan mijn bench gaan werken. Squat nog even kijken hoe mijn techniek gaat worden, die moet ook een stuk zwaarder kunnen vergeleken met mijn deadlift.

Top getild, en de verbreking van mijn record is je van harte gegunt! Proficiat!

Jep Jep gefeliciteerd met je recorddd!!

gefeliciteerd met de 300 :]

Terug
Naar boven