- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd VitoWas er zelfs zonder deadlift suit niemand die meer dan 300kg deadlift?
Gefeliciteerd man! Super Deadlift! ---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ---------- Gefeliciteerd man! Super Deadlift!
Gefeliciteerd man. Overstap naar 93 bleek toch de moeite aangezien je kracht wel goed behouden hebt imo. Vorm nu proberen doortrekken naar WK en komt goed daar! Die gast met 301 lijkt zich teruggetrokken te hebben btw, check even finale nominaties: http://goodlift.info/onenomination.php?cid=320
Hard man die deadlift. Denk je dat je wilks hoger wordt als je weer terug gaat bulken?
Gefeliciteerd VitoWas er zelfs zonder deadlift suit niemand die meer dan 300kg deadlift?
vito had van iedereen de hoogste deadlift dacht ik. Dus ook meer dan mensen in pak.
maar deadlift pak haal je ook niet zo heel veel uit

Lol, toch snel 30 a 40 kg als ik de getallen vergelijk met raw cijfers. Goed werk vito, ben zeer benieuwd naar het wk! Heb je de beelden al?![]()

Gvd hardcore man, congrats met je 300. Maar dude, je bent maar 1.78m, als ik jou was zou ik eerst eens lekker de -93 uit gaan melken. Volgens mij kan je met jouw/onze lengte wel richting een 250-260 squat en 160-170 bench in -93. Maar je mag ook wel naar 105 trouwens, helemaal geen zin om je in December of volgend jaar als concurrent te hebben![]()

Gvd hardcore man, congrats met je 300. Maar dude, je bent maar 1.78m, als ik jou was zou ik eerst eens lekker de -93 uit gaan melken. Volgens mij kan je met jouw/onze lengte wel richting een 250-260 squat en 160-170 bench in -93. Maar je mag ook wel naar 105 trouwens, helemaal geen zin om je in December of volgend jaar als concurrent te hebben![]()
Mooi resultaat man! Als je die bench sterker krijgt wordt het helemaal epic.
Kan beter reppen dan maxen op bench. Mijn armen waren flink aan het trillen met 135.
Bankje bij phm is ook hoger dan wedstrijdbankjes, dat scheelt ook wel wat.
Waarom doe je je riem bij deadlifts andersom? Ik doe het omdat ik te dik ben en het pijn doet, maar zag dat erik het ook deed?
Ik ben echt het omgekeerde denk ik, 3x165 (en dat staat nog steeds) in voorbereiding op wedstrijd waar ik 180 deed. Mss deels iets mentaal ook? Aan dat trillen mag je niet denken... Is bij mij ook altijd met max beurten.