AndroidHealthClinic

Bosshogg's Powerlifting Log

Gefeliciteerd Vito ;) Was er zelfs zonder deadlift suit niemand die meer dan 300kg deadlift?

Gefeliciteerd Vito ;) Was er zelfs zonder deadlift suit niemand die meer dan 300kg deadlift?

vito had van iedereen de hoogste deadlift dacht ik. Dus ook meer dan mensen in pak.

maar deadlift pak haal je ook niet zo heel veel uit

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
Gefeliciteerd man! Super Deadlift! ---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ---------- Gefeliciteerd man! Super Deadlift!

Bedankt mannen

Gefeliciteerd man. Overstap naar 93 bleek toch de moeite aangezien je kracht wel goed behouden hebt imo. Vorm nu proberen doortrekken naar WK en komt goed daar! Die gast met 301 lijkt zich teruggetrokken te hebben btw, check even finale nominaties: http://goodlift.info/onenomination.php?cid=320

Bedankt. Na vorige wedstrijd zat ik nog te twijfelen of ik wel de jusite keuze had gemaakt maar dat maakte deze wedstrijd weer goed. Denk dat ik op het WK wat meer gewicht op mijn deadlift beurten doe, als ik rond de 290 uitkomt in de tweede beurt kan ik nog eens zien welke plaats ik kan behalen in de laatste.

Hard man die deadlift. Denk je dat je wilks hoger wordt als je weer terug gaat bulken?

Bedankt. Ik hoop van wel, kan nog wel een hoop op mijn squat bij vergeleken met mijn deadlift. Bench mag ook wel eens naar een redelijk niveau gaan.

Ga ook niet meteen naar de 105kg op het nk raw in december. Zal daar rond de 100kg zitten denk ik.

Bedankt, deadlift was hoogste van de dag. Ook maar net voorbij Jorrit de Jong die 295 trok.

vito had van iedereen de hoogste deadlift dacht ik. Dus ook meer dan mensen in pak.

maar deadlift pak haal je ook niet zo heel veel uit

Lol, toch snel 30 a 40 kg als ik de getallen vergelijk met raw cijfers.

Goed werk vito, ben zeer benieuwd naar het wk!

Heb je de beelden al? ;)

• #3.085
grats

benieuwd hoe veel sterker je gaat worden als je nu weer terug naar -105 gaat man
Succes

Gvd hardcore man, congrats met je 300. Maar dude, je bent maar 1.78m, als ik jou was zou ik eerst eens lekker de -93 uit gaan melken. Volgens mij kan je met jouw/onze lengte wel richting een 250-260 squat en 160-170 bench in -93. Maar je mag ook wel naar 105 trouwens, helemaal geen zin om je in December of volgend jaar als concurrent te hebben ;)

Gvd hardcore man, congrats met je 300. Maar dude, je bent maar 1.78m, als ik jou was zou ik eerst eens lekker de -93 uit gaan melken. Volgens mij kan je met jouw/onze lengte wel richting een 250-260 squat en 160-170 bench in -93. Maar je mag ook wel naar 105 trouwens, helemaal geen zin om je in December of volgend jaar als concurrent te hebben ;)

Idd datie maar naar de -105 gaat, beter voor ons :roflol:

300, lekker.

Blijf je na het wk in de -93?

• #3.091

Kost mij teveel moeite om in de -93 te blijven. Eet nu net 2500kcal op een dag, ga liever weer bulken en volle bak vreten. Daarnaast is volgend jaar mijn laatste jaar als junior en dan wil ik zo sterk mogelijk op het WK staan.

Plus er kan nog wel wat spiermassa bij
Kom er maar in marvin

Misschien ooit daarna weer, als ik in een rare bui ben

300, lekker. Blijf je na het wk in de -93?

Nee, ik ga naar de -83 zodat ik echt versnipperd ben

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Hier de video van al mijn lifts

https://www.youtube.com/watch?v=Aqfb14OWX60

Mooi resultaat man! Als je die bench sterker krijgt wordt het helemaal epic.

• #3.093
Mooi resultaat man! Als je die bench sterker krijgt wordt het helemaal epic.

Bedankt. Bench nekt mij nu nog een beetje voor een hoger totaal. Maar dat komt vast wel goed wanneer ik weer bulk en meer volume ga doen.

Training van vandaag

#paused bench
110 x 3
117.5 x 3
120 x 3
125 x 3

#bent over row
60 x 12
90 x 10
110 x 8
120 x 6

#strict press
60 x 6
72.5 x 8 x 4

Hierna wat last van mijn tricep/schouder. Geen chin ups meer gedaan.

135 missen en dag erna wel 3x125! geen vpr zelf?

• #3.095
Waarom doe je je riem bij deadlifts andersom? Ik doe het omdat ik te dik ben en het pijn doet, maar zag dat erik het ook deed?

Kan beter reppen dan maxen op bench. Mijn armen waren flink aan het trillen met 135.

Bankje bij phm is ook hoger dan wedstrijdbankjes, dat scheelt ook wel wat.

Ik ben echt het omgekeerde denk ik, 3x165 (en dat staat nog steeds) in voorbereiding op wedstrijd waar ik 180 deed.
Mss deels iets mentaal ook? Aan dat trillen mag je niet denken... Is bij mij ook altijd met max beurten.

• #3.098
Waarom doe je je riem bij deadlifts andersom? Ik doe het omdat ik te dik ben en het pijn doet, maar zag dat erik het ook deed?

Omdat het een lever belt is. Als je die dichtklapt is het gedeelte bij de sluiting twee keer zo dik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wanneer dat tussen mijn erectors zit heb ik daar minder last van bij het deadliften.

Bij sumo zou het wel weer normaal kunnen want dan buk je minder voor over

Ik ben echt het omgekeerde denk ik, 3x165 (en dat staat nog steeds) in voorbereiding op wedstrijd waar ik 180 deed. Mss deels iets mentaal ook? Aan dat trillen mag je niet denken... Is bij mij ook altijd met max beurten.

Bench is veel mentaal bij mij. Moet ook blijven focussen op een goede arch. Maar eens wat meer mijn rug foamrollen en gaan stretchen.

Sterke lifts. Gefeliciteerd!

Ik heb ook een lever belt, en met sumo heb ik hem idd ook normaal. Heb ook wel eens gehad ik er met m'n hand langs schaafde en hem open klapte

Terug
Naar boven