Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log

Bezoekers in dit topic

Proud coach

Mooi moment weer, die 300 dl.

Aan techniek moeten we blijven werken inderdaad.
 
Gefeliciteerd !!

Top man! ik kon ff live volgens tot ik weg moest om dingen te doen.
Op wk alles nog beter doen .

:huilen::huilen::huilen: Byebye Record & Welkom New Challenge :wl: !
 
Gefeliciteerd met jouw mooie prestatie!
 
Nice V !

Ging wel loeihard van de vloer af die 300
 
Top getild, en de verbreking van mijn record is je van harte gegunt! Proficiat!
Proud coach Mooi moment weer, die 300 dl. Aan techniek moeten we blijven werken inderdaad.

Eens kijken wat ik in de komende weken nog kan doen om die deadlift wat te verbeteren




gefeliciteerd met de 300 :]
Gefeliciteerd !! Top man! ik kon ff live volgens tot ik weg moest om dingen te doen. Op wk alles nog beter doen . :huilen::huilen::huilen: Byebye Record & Welkom New Challenge :wl: !

Bedankt!

Je hebt dit jaar nog wel wat kansen om het te herpakken.

Jep Jep gefeliciteerd met je recorddd!!
Gefeliciteerd met jouw mooie prestatie!
Nice V ! Ging wel loeihard van de vloer af die 300

Bedankt gasten


Nu nog op het wk 300+ trekken, dat zou mij een medaille op kunnen leveren
 
Super veel kracht niet ingeleverd ofwel?
 
Super veel kracht niet ingeleverd ofwel?

Vandaag 10kg minder gelift dan in december maar wel 10kg bw er af

Tenzij ik die 237,5kg squat mee tel, dan scheelt het weer wat meer.

Valt wel mee dus. Heb er ook een half jaar over gedaan dus dan valt het wel mee met kracht verlies
 
Netjes man, gefeliciteerd met je record!
 
Vandaag 10kg minder gelift dan in december maar wel 10kg bw er af

Tenzij ik die 237,5kg squat mee tel, dan scheelt het weer wat meer.

Valt wel mee dus. Heb er ook een half jaar over gedaan dus dan valt het wel mee met kracht verlies

Best nice ja 20 kg minder liften (die 237.50 had je natuurlijk gewoon gesquat natuurlijk) en 10 kg bw er af is toch best nice imo

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Heb jeigenlijHeb nu ook niet totaal record in de -93 klasse dan?
[Link niet meer beschikbaar]
 
Netjes man, gefeliciteerd met je record!

Bedankt

Best nice ja 20 kg minder liften (die 237.50 had je natuurlijk gewoon gesquat natuurlijk) en 10 kg bw er af is toch best nice imo ---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ---------- Heb jeigenlijHeb nu ook niet totaal record in de -93 klasse dan? [Link niet meer beschikbaar]


In absoluut gewicht scheelt het wel maar ik heb wel 14 wilks punten meer (399@103,8 tegenover 413,6@92,2)


Nee, deze wedstrijd telt als geared wedstrijd ook al doe je raw mee. Heb alleen het geared deadlift record bij junioren -93

Raw records komen wel op het wk
 
Nu nog op het wk 300+ trekken, dat zou mij een medaille op kunnen leveren

Jij gaat gewoon die medaille halen op het wk, echt een nette wedstrijd :o
 
Bedankt




In absoluut gewicht scheelt het wel maar ik heb wel 14 wilks punten meer (399@103,8 tegenover 413,6@92,2)


Nee, deze wedstrijd telt als geared wedstrijd ook al doe je raw mee. Heb alleen het geared deadlift record bij junioren -93

Raw records komen wel op het wk

Het draait toch om de wilks? Wie meeste wilks heeft, heeft gewonnen of wie meeste gelift heeft heeft gewonnen?

Oh das wel krom opzich.. maar dat record heb je al in de pocket dan :D
 
Jij gaat gewoon die medaille halen op het wk, echt een nette wedstrijd :o

Eens kijken wat de rest doet daar. Er staat er een ingeschreven met een 325 en een met 301kg, verder nog een paar met 290.


Het draait toch om de wilks? Wie meeste wilks heeft, heeft gewonnen of wie meeste gelift heeft heeft gewonnen? Oh das wel krom opzich.. maar dat record heb je al in de pocket dan :D

Om het meeste gewicht

Wanneer 2 lifters hetzelfde totaal hebben, wint diegene met de hoogste wilks

En best lifter wordt gedaan via wilks
 
baas, goed gedaan
 
Beast! Super resultaat
 
BAAS. 400+ wilks hard man.
 
Gefeliciteerd man!
Super Deadlift!

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Gefeliciteerd man!
Super Deadlift!
 
Gefeliciteerd mooie stats
 
Gefeliciteerd man. Overstap naar 93 bleek toch de moeite aangezien je kracht wel goed behouden hebt imo.
Vorm nu proberen doortrekken naar WK en komt goed daar!

Die gast met 301 lijkt zich teruggetrokken te hebben btw, check even finale nominaties:
http://goodlift.info/onenomination.php?cid=320
 
Hard man die deadlift. Denk je dat je wilks hoger wordt als je weer terug gaat bulken?
 
Back
Naar boven